5 רעיונות למתנות מוצלחות עבור נערות מתבגרות. ADOBESTOCK

5 רעיונות למתנות מוצלחות עבור נערות מתבגרות

בחירת מתנה לנערה, יכולה להוות כמשימה לא פשוטה, בעיקר עם ההיכרות איתה היא שטחית בלבד - ואתם לא באמת יודעים מה היא אוהבת או מהם התחביבים שלה. בכדי להקל עליכם במציאת מתנה מתאימה להלן 5 רעיונות למתנות אשר בכוחן לשמח את כל הנערות

פרסומת

מוצרי טיפוח המתאימים לגיל

כיום, כבר ילדות צעירות בגילי בית הספר היסודי, מתחילות לשים דגש על נושא הטיפוח ואף להשתמש בקרמים, בסבונים ריחניים וכיוצא בזה. מהסיבה הזאת, מארז של מוצרי טיפוח אשר מותאמים באופן פרטני לגיל הנערה, יכול להוות כמתנה מושלמת עבור המטרה.
ההמלצה היא כמובן לשים דגש על בחירת מוצרי טיפוח אשר מותאמים באופן פרטני לנערות, יש לשים דגש על הרכיבים ולראות שמדובר ברכיבים טבעיים ובטיחותיים.
מעבר לכך, כדאי גם לדאוג שהמוצרים יהיו ארוזים בתוך מארז מתנה מרשים – אשר בכוחו לגרום לנערה להתלהב. 

© adobestock

טלפון חכם או אביזרים לטלפון החכם

גובה התקציב אשר יוקצה לטוב המתנה ישפיע במידה רבה על הליך החיפוש ועל הבחירה.
אם גובה התקציב אותו אתם מקצים עבור המטרה יהיה מאות רבות של שקלים ואף מעל ל-1,000 שח, אז כל נערה תהיה מאושרת לקבל דגם מתקדם של טלפון חכם. לעומת זאת, אם התקציב מסתכם בעשרות שקלים, תוכלו להסתפק באביזרים שונים לטלפון החכם כמו לדוגמא, כיסוי לטלפון, אוזניות וכיוצא בזה..

בגדים (מכל הסוגים)

לא משנה כמה הארון יהיה מלא, אנחנו תמיד נתלונן שאין מספיק בגדים. מהסיבה הזאת, בגדים יכולים להוות כבחירה אופטימאלית למתנה עבור נערות בגילאים שונים. כמובן, שבהליך בחירת בגדים כמתנה חשוב לשים דגש על פרמטרים כמו: טרנדים אופנתיים (אשר כידוע, מהווים כפרמטר חשוב עבור נערות), טעם אישי וסגנון פרטני (אם ידוע לכן מה סגנון הלבוש המועדף על אותה נערה, כדאי לבחור בבגדים באותו הסגנון), והתאמה לגיל הנערה ולמבנה גופה. ככלל, ההמלצה היא גם להוסיף פתק החלפה, כך שאם מסיבה כזאת או אחרת לא תקלעו לטעם, הנערה תוכל להחליף את הבגדים. 

© adobestock (אילוסטרציה)

אקססוריז מסוגים שונים

כיום, נערות רבות אוהבות לשלב אקססוריז בהופעת הלבוש שלהן – ובעולם האקססוריז ניתן למצוא פריטים במגוון רחב של סוגים ותוך התאמה למגוון רחב של תקציבים – כך שתוכלו למצוא מתנה אשר עונה על כל הדרישות שלכם ממנה. תוכלו לבחור שרשראות, עגילים, כובעים, גרביים, צעיפים צבעוניים ורשימת האפשרויות עוד ארוכה – כאשר, כדאי לוודא שמדובר בפריטים הנחשבים לאופנתיים ובכוחם להתאים לסגנון הלבוש של אותה הנערה. 

חוויות ושוברים

מתנה לא חייבת להיות פיזית, היא יכולה גם להיות חוויה כמו: שייט ביאכטה, טיול בכדור פורח, כרטיסים לסרט והיא יכולה להיות גם שובר: שובר לארוחה בבית קפה או מסעדה, שובר לחנות בגדים אהובה ואפילו תו אשר יכול להיות תקף למגוון רחב של חנויות ורשתות.
היתרון במתנות מהסוג הזה, טמון בעבודה שהן דורשות ממכם מינימום של השקעה ומעבר לכך, הן מאפשרות לנערה לבחור בדיוק את המתנה שהיא רוצה. 

אז רגע לפני שאתם בוחרים במתנה, כדאי אולי לנסות לדבר עם אנשים אשר קרובים לנערה או עם הנערה עצמה על מנת לקבל כיוון כללי למתנות אופציונאליות. כדאי לתכנן את גובה התקציב אשר יוקצה עבור המתנה – כך שלא תמצאו את עצמכם בסופו של דבר מוציאים סכום הגבוה משמעותית ממה שתכננתם בשלב הראשוני. מעבר לכך, לא משנה מה אתם קונים, תמיד כדאי לצרף פתק החלפה – ככה שאם הנערה לא תאהב את המתנה שהיא קיבלה או שהיא לא תתאים לה, היא תוכל להחליף אותה ולצאת מרוצה.