כל הטיפים ליצירת לוק מושלם מא׳ ועד ת׳. adobestock (אילוסטרציה)

כל הטיפים ליצירת לוק מושלם מא׳ ועד ת׳

כולנו מכירים את הרגע הזה, אנחנו עומדים מול הארון ומתלבטים ללא סוף, מה יהיה הלוק הכי נכון? ברור שבשביל להגיע ללוק המושלם, צריך הרבה יותר מרק "הבגדים הנכונים", כי למעשה מה שיוצר את הלוק הוא המשחק בין שילובים השונים.

כתבה פרסומית

כדי להגיע ללוק מסובב ראשים צריך לחבר יחד את כל הפריטים. בואו נלמד יחד איך ליצור את הלוק המושלם.

מי אני היום?

את בחירת הבגדים נתחיל מול הארון ונבחן מה יכול להתאים לנו היום בהתאם לתוכניות שיש לנו. האם אנחנו צריכים בגדים רשמיים, קז'ואליים, חגיגיים, או כל אופציה אחרת שקשורה לסדר היום. אם בא לכם להיות ממש מאורגנים, ולא להסתבך עם לחץ של זמן, בחרו את הבגדים מראש ואל תשכחו לבדוק את תחזית מזג האוויר. זה הזמן לבחור את פרטי הבסיס שעליהם ייבנה כל המראה שלכם. 

בחירת צבעים

פלטת הצבעים שבה נבחר היא משמעותית להרכבת הלוק, החל מפריטי הלבוש ועד לבחירת אקססוריז משלימים כמו תיק, צעיף, כובע לחורף או לקיץ  וכמובן משקפי שמש שיהפכו כל לוק לאלגנטי יותר. פלטת הצבעים יכולה להיות מונוכרומטית וקלסית עם צבעי שחור, בז', לבן או אפור ומשחק בין הגוונים השונים של צבעים אלו. מעבר לכך, אם בא לכם קצת להתפרע, נסו שילובים בין צבעים משלימים לדוגמה כחול וכתום, בגוונים חזקים. אפשר לבחור גם בפלטת צבעי פסטל וצבעים בהירים וליצור שילובים בין גוונים כמו כתום בהיר וצהוב חרדל. 

משחק בין אורכים

כדי ליצור מראה מעניין, אפילו מפריטי הביגוד הבסיסיים ביותר שיש לכם בארון אפשר ליצור משחק בין האורכים ולקבל מראה אסתטי, מיוחד ומושך את העין. כך למשל אפשר ללבוש חצאית מקסי עם טופ קצר, טוניקה ארוכה עם מכנס שלושת רבעי ועוד.

אתם הכי יפים כשנוח לכם

עם כל הכבוד לכל הטיפים האופנתיים, אין כמו לשדר שנעים ונוח במה שאנחנו לובשים. גם אם יש פריטים אופנתיים טרנדיים במיוחד עכשיו, שלא נוחים לכם, זה סימן שלא כדאי ללבוש אותם ולהעביר יום שלם בהתעסקות מיותרת. אותו דבר גם לגבי הג'ינס שכבר קצת לוחץ. עדיף ללבוש בגדים שתרגישו בהם הכי טוב, כדי לשדר לעולם חיוך מהלב.

© adobestock

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים

אחרי שבחרתם את הבגדים שתלבשו, המלאכה ממש לא הסתיימה. זה הזמן להפעיל את היצירתיות ולבחור אקססוריז משלימים, מפתיעים ומקוריים. בבחירת האקססוריז תוכלו להוסיף תכשיטים, ניתן לשלב תכשיטים קלסיים בגוון אחיד כמו כסף או זהב, או להתפרע עם תכשיט אחד מוגזם, צבעוני וגדול. בבחירת הפרטים המשלימים, נוכל להרשות לעצמנו לבטא את טעמנו הייחודי וליצור מראה בלתי נשכח עם צעיפים, נעליים, משקפי שמש, תיק וחגורה. 

חגורה היא לא רק למכנסיים

אם בא לכם לשדרג לוק שכבר לבשתם ולהפוך אותו לחדש לחלוטין, חגורה היא אחת האופציות הנפלאות לכך. יש חגורות שמתאימות בעיקר בהיבט פרקטי, אך ניתן להשתמש גם כאביזר אופנתי משלים ויפהפה. אם תרצו לשדרג מראה קיים, הוסיפו את החגורה על ז'קט או שמלה ותקבלו מראה חדש לגמרי.

בחירת תיק

כדי לבחור את התיק המושלם לכל מראה, כדאי לחשוב על מספר היבטים כמו גודל התיק וצבע. חשוב לשמור על הפרקטיות וללכת עם תיק שיהיה לכם נוח להסתובב אתו לאורך היום ושיכיל את כל הציוד שלכם. פאוץ' הוא אחת האופציות האופנתיות ביותר וניתן לשלב אותו במראה ולהוסיף צבעוניות "שתשבור" את המראה האחיד ותהפוך אותו למקורי ומשודרג.

© adobestock

בחירת נעליים

בחירת הנעליים קובעת האם הלוק ייראה יותר מהודר או יותר משוחרר. ניתן לעשות שלל שילובים בין בגדים, אבל יש משהו בנעליים כפריט משלים, שיכול לשדרג את המראה לרמה אחרת. אפשר לבחור בבגדים חגיגיים ולשלב עם סניקרס כדי לקבל מראה קליל, אפשר ללבוש פרטי בייסיק ולשדרג עם נעלי עקב לנשים או נעליים חגיגיות יותר לגברים.

תסרוקת, איפור ולק

מלבד הבגדים והאקססוריז, יש עוד לא מעט דרכים לשדרג את הלוק. בין דרכים אלו תוכלו כמובן להשקיע בתסרוקת ולהתאים אותה ליצירת מראה רומנטי, חגיגי או מראה משוחרר וקז'ואלי. את עיצוב השיער כדאי לשמור בסוף, לשלב שבו אתם יודעים מה הם כל הפרטים שתלבשו ואיזו תסרוקת יכולה להתאים. ולק יוכל כמובן גם הוא להתאים למראה, וניתן לשבור באמצעותו את פלטת הצבעים ולהפוך אותה למקורית יותר. ניתן גם להשתמש באיפור קלסי, כדי לשמור על מראה נקי ומטופח. 

© ADOBESTOCK