ארבעה טיפים לריהוט חדר שינה לנוער. adobestock אילוסטרציה

ארבעה טיפים לריהוט חדר שינה לנוער

בני נוער נמצאים בגיל שבו הפרטיות הופכת חשובה יותר וגם האישיות מתגבשת הרבה יותר. לכן, חשוב מאוד כי חדר השינה של בני הנוער יהיה מקום מפלט שבו יוכלו להרגיש מוגנים ולהרגיש שהם באים לידי ביטוי

כתבה פרסומית:

חשוב שחדר יאפשר שינה נוחה ונעימה, אשר תאפשר ריכוז בלימודים וגדילה נכונה של הגוף. אספנו עבורכם ארבעה טיפים נפלאים לבחירת ריהוט לחדר השינה לבני הנוער שלכם, שבהם תוכלו להיעזר. 

בחירת המיטה

המיטה היא ללא ספק הרהיט החשוב והמרכזי ביותר בחדר השינה. בני נוער גדלים בקצב מסחרר, כך שגופם זקוק לכמה שיותר אנרגיה. בנוסף, שינה לקויה יכולה גם לפגוע בתפקוד של בני הנוער בלימודים, לכן חשוב להבטיח שינה איכותית בכל עת. באשר לגודל המיטה, אנו ממליצים על מזרן וחצי אשר יאפשר לבן הנוער לישון בנוחות, מבלי לחוש מוגבל. זהו ללא ספק הזמן לעבור ממיטת הילדים בעלת המזרן היחיד, אשר אינה מתאימה עוד לגודלם של בני הנוער ולצרכיהם. כמו כן, המיטה אינה מיועדת לשינה בלבד עבור בני הנוער, היא הופכת גם למקום בילוי שבו הם יכולים לצפות בטלוויזיה או לשחק במשחקי וידאו. מיטה מרווחת תעניק את כל המרחב הדרוש ללא קושי. 

יש לשים דגש על בחירת סוג המזרן למיטה ולא רק על גודלו. אם אתם רוצים להבטיח שינה מעולה, מזרן ויסקו  ללא כל צל של ספק יהיה הבחירה הנכונה. מזרן זה יתאים את עצמו לצורת הגוף של הישן עליו, כך שהוא מעניק תמיכה מרבית לכל חלק בגוף. בנוסף, מזרני ויסקו מתקדמים כוללים בתוכם גם רכיבים המסייעים בשמירה על מזרן קריר ונעים. בעבר מזרני הויסקו היו צוברים חום, כחלק מהטכנולוגיה שלהם המאפשר למזרן להתאים עצמו לישן. כיום, המזרן נשאר קריר ונעים ומונע שינה לקויה בשל התחממות יתר. 

© adobestock אילוסטרציה

הוסיפו מקומות אחסון

כל הורה יודע כי שמירה על חדר מסודר אינה נמצאת בראש מעייניהם של המתבגרים. יחד עם זאת חשוב לשמור על חדר מסודר בשביל שהראש יישאר פנוי להתנהלות נינוחה ולימודים. אם תוסיפו מקומות אחסון נוחים לחדר, תוכלו לעזור בשמירה על חדר מסודר במינימום מאמץ. בין אם מדובר בארגזי אחסון, ארוניות או הוספת של מקום אחסון לבגדים, לכל פריט בחדר יהיה את המקום אליו הוא שייך, כך שמשימת הסידור תהיה מהירה וקלילה הרבה יותר. תוכלו אפילו להתייעץ עם ילדיכם לגבי פתרונות האחסון אשר יתאימו לצרכים שלהם, כדי להבטיח שאכן פריטים אלה ישרתו את ייעודם באופן מטבי. 

הקפידו ליצור פינת עבודה

לימודים הם חלק מרכזי מחיי היום-יום של המתבגרים, לכן חשוב ליצור עבורם פינת עבודה נוחה ומזמינה, שתהפוך את הלמידה לקלה יותר. בבחירת פינת העבודה חשוב לשים דגש על גודל השולחן, שיאפשר מספיק מקום לספרי לימוד ולמחשב. שולחן זה יוכל גם להעניק עוד מקומות אחסון יקרי ערך, לספרים או לכלי כתיבה. שימו לב שאתם בוחרים בכיסא עבודה נוח, אשר יעניק תמיכה מרבית לגוף היושב עלי. 

© adobestock (אילוסטרציה)

הוסיפו ריהוט משלים

כמובן שישנה חשיבות גבוהה לריהוט הפונקציונלי בחדר השינה, אך כדי ליצור אווירה מותאמת אישית ומלאה בסגנון, אין להקל ראש על הוספה של ריהוט משלים. בבחירת הריהוט המשלים כדאי לאפשר למתבגרים מקום לבחירה, כדי שיוכלו לבטא את טעמם האישי. רהיטים כמו כיסא נוח, מראה, מתלה בגדים ועוד, יצרו מראה מלא ושלם יותר. כמובן שלצד רהיטים אלה מומלץ גם להוסיף פריטים סגנוניים גם כן, כמו עציצים, אגרטלים או נרות.