חושבת להתחדש בצמיד? כך תדעי באיזה אחד לבחור. באדיבות הבורסה לתכשיטים

חושבת להתחדש בצמיד? כך תדעי באיזה אחד לבחור

לא צריך לחכות ליום ההולדת כדי להחליט לקנות מתנה עבור האדם היקר לנו מכל, עבור עצמנו. אם בא לך לפנק את עצמך באיזו מתנה, קודם כל תדעי שזה לגמרי מגיע לך. ואם כבר מתנה, אז למה לא תכשיט שאת בוחרת עבור עצמך? כזה שיקלע בדיוק לטעם הייחודי שלך!

כתבה פרסומית

 

באיזה אחד לבחור?

בבחירת תכשיט יש לא מעט קריטריונים, בין אם מדובר בביטוי עצמי, התאמה לאירוע או ליומיום, שילוב בסגנון הלבוש ובאורח החיים, הבנה בטרנדים הנוכחיים בעולם האופנה ועוד, לכן מדובר בקנייה מושלמת עבור עצמך, שמכירה את הסגנון שלך יותר טוב מכל אחד אחר. אז אם את כבר יודעת שצמיד זו המתנה הבאה שלך לעצמך, הכתבה הזו היא בשבילך. הנה כמה טיפים איך לבחור בתכשיט המדויק עבורך.

 טרנד או קלסיקה?

אם את מתלבטת בין לבחור בפריט אופנתי וטרנדי בעת הנוכחית, אל מול אחד מהפריטים הקלסיים שאף פעם לא יוצאים מהאופנה, מדובר בבחירה מורכבת. אם מתחשק לך להשקיע את כספך בקנייה שיכולה להיות יומיומית, יכולה להתאים לאירוע ותחזיק איתך לאורך שנים, את כנראה מחפשת צמיד זהב, פריט חובה שאף פעם לא מתיישן ומתאים למגוון סגנונות לבוש. מומלץ להחזיק פריטים אופנתיים, כמו גם פריטים קלסיים שתמיד ישדרגו את המראה. 

בחירת מידה

לא משנה באיזה סגנון תבחרי, חשוב להתאים את מידת שורש כף היד לצמיד הנבחר. מידה קטנה מדי, עשויה להוביל לחוויה לא נוחה, שתגרום לך להוריד את התכשיט החדש במהירות ולא ליהנות ממנו כראוי. בחירת צמידים בגודל לא נכון יכולה גם לגרום למצב ההפוך, שבו תכשיט מעט גדול מדי נופל, נעלם ופשוט אינו נוח לענידה. השקעה במידה היא השקעה בעצמך ובנוחות שלך, לכן מדובר בטיפ משמעותי במיוחד. 

לייף סטייל

מעבר להתאמה לסגנון הלבוש, ישנה חשיבות בהתאמת התכשיט הנרכש לאורח החיים. אם את נמצאת בעבודה שבה את לובשת כפפות לאורך רוב היום, ייתכן ותימנעי מבחירה בצמיד יומיומי. אם בקרוב יש לך אירוע שכבר תכננת מה תלבשי אליו, זו יכולה להיות הזדמנות להתאים את הרכישה הנוכחית במדויק לאורח החיים שלך ולצרכים המשתנים בכל עת. מחשבה על הפרטים מראש, ועל הצרכים המדויקים לך בהקשר לעבודה, בילוי וסגנון לבוש מרכזי, תאפשר קנייה של מוצר שאת באמת מרוצה ממנו ומשתמשת בו לאורך זמן.

© באדיבות הבורסה לתכשיטים

השקיעו באיכות

מכיוון ותכשיטים נוטים להיות לא זולים, יש לעיתים נטייה לנסות ולחסוך באמצעות רכישה של פריטים זולים יותר באיכות ירודה.  בתחום התכשיטנות, לקנות בזול משמעותו פעמים רבות לקנות ביוקר, מכיוון שתכשיטים באיכות ירודה נוטים שלא להישמר לאורך זמן, להתפרק, להתבלות ואף לשנות את צבעם. זכרי כי ברכישת תכשיטים כלל הברזל הוא כי האיכות קודמת לכמות, עדיף שיהיה לך פחות, מאשר שיהיו לך כאלה באיכות בלתי הולמת. אם כבר החלטת לפנק את עצמך במתנה, זו יכולה להיות הזדמנות נהדרת להשקיע במתנה איכותית, כמו קנייה חד פעמית של צמיד טניס משובץ יהלומים בעל מראה עדין ונקי, בדיוק כמו שמגיע לך.

מה הסגנון שלך?

בחירת תכשיט חדש היא הזדמנות נהדרת לחשוב בינך לבין עצמך מה הסגנון שלך ומה את מעוניינת לשדר אל העולם. בגדים, תכשיטים ואביזרים נלווים, הן דרכים מרכזיות שבהן העולם הפנימי הייחודי לכל אחת מקבל ביטוי. מומלץ להתאים את הצמיד לסטיילינג היומיומי, בין אם מדובר בקו לבוש אלגנטי, צבעוני, קז'ואלי, משתנה ועוד. זו ההזדמנות שלך לדייק את הלוק  למראה מוקפד בסגנון אחיד שישמור על האותנטיות שבך ויאפשר ביטוי עצמי מקסימלי.