רעיונות להדפסה על חולצות ליום הולדת. adobestock אילוסטרציה

רעיונות להדפסה על חולצות ליום הולדת

יום הולדת זה אירוע משמח בכל גיל וזו הזדמנות נהדרת לחגוג, לשמוח וליצור זיכרונות עם האנשים האהובים עליכם. אחת הדרכים להנות ממסיבת יום ההולדת יחד עם חברים היא ללכת על קונספט הכולל הדפסה על חולצות עבור החוגג\ת וגם עבור החברים

כתבה פרסומית

קבלו מאיתנו מספר רעיונות מגניבים להדפסה על חולצות עבור האירוע המשמח. 

חולצה מודפסת שהיא גם מתנה אישית ומקורית

ביום הולדת מעניקים מתנות ואחת האפשרויות העומדות בפניכם היא להעניק מתנה שיש לך ערך סנטימנטלי. מתנות עם ערך כזה הן מתנות שנשארות לאורך זמן ולכם הדפסה על חולצות יכולה להיות רעיון למתנה מאוד מיוחדת. 

אם החלטתם ללכת על חולצה מודפסת שהיא גם מתנה, עליכם לחשוב על משפט מגניב שמסמל משהו עבור החוגג\ת בהקשר אליכם. המשפט הזה יכול להיות מרגש או מצחיק. כמו כן, אם בא לכם להיות יותר ויזואליים, תוכלו להדפיס תמונה שייחודית לשניכם. 

חולצות מודפסות עם קונספט בהתאמה אישית

ימי הולדת רבים מתוכננים בקונספט מסוים. אם מדובר בילדים, אז זה יכול להיות קונספט של גיבורי על או נסיכות דיסני. אם מדובר בנוער, אז הקונספט יכול להיות פלמינגו או שלל אייקונים מוכרים. 

על מנת להשלים את הקונספט של יום ההולדת עד הסוף, ניתן לחלק מתנה מגניבה – הדפסה על חולצות בעיצוב אישי עם הקונספט של המסיבה ולהעניק חולצה כזו לכל משתתף\ת. כמובן שניתן גם להדפיס משפט מגניב שמציין את יום ההולדת. 

חולצה שהיא גם קולאז' תמונות

עוד רעיון יצירתי שתוכלו לבצע על חולצות מודפסות ליום הולדת הוא הדפסה של קולאז' תמונות. תוכלו למצוא מגוון תמונות יחד עם כל המשתתפים ולהדפיס על החולצות. זו יכולה להיות מזכרת עבור חוגג\ת יום ההולדת וגם עבור המשתתפים. 

את הקולאז' ניתן להדפיס בגדול על החלק הרחב של החולצות ותוכלו לבחור האם אתם מעוניינים בהדפסה בחלק הקדמי של החולצה או החלק האחורי שלהם. ניתן על הצד הלא מודפס גם להדפיס משפט כלשהו שקשור ליום ההולדת. 

חולצות שהן גם משחק

נהוג בימי הולדת לשים מוסיקה, לרקוד וגם לשלב משחקים חברתיים. ניתן לשלב את החולצות המודפסות בתוך משחק. 

אחד המשחקים היותר מגניבים נקראים "נחש מי". תוכלו לבקש בחנות הדפסת חולצות כמו פונגו הדפסה על חולצות, להדפיס לכם על כל חולצה רמז או מסר אחר. זה יכול להיות תמונה, ציור או כיתוב. 

ההמלצה היא להכין מראש את הגרפיקה, לשלוח לחנות והם כבר יבצעו הדפסה בעיצוב אישי שמותאם לכם ולמשחק.

ברכה מודפסת על חולצה

עוד דרך להעניק מתנה ייחודית היא להדפיס את הברכות והאיחולים שלכם על החולצה. היתרון שקיים בדרך זו, שהברכה נשארת לתמיד ולא נזרקת באיזו קופסא בבית במקרה הטוב שאף אחד לא פותח. 

ברכה מודפסת על חולצה היא ברכה שניתן להיזכר בה מעת לעת ובכל פעם שתלבשו את החולצה. 

לסיכום, הדפסת חולצות ליום הולדת היא דרך מהנה ויצירתית לחגוג באופן מיוחד. תוכלו לבחור את הדרך היצירתית שלכם להדפסה על חולצות או להשתמש בהצעות שלנו. האפשרויות הן כיד הדמיון ואתם יכולים בכל יום הולדת לבצע רעיון אחר. 

המאמר באדיבות חנות פונגו הדפסה על חולצות: https://www.pongoshirts.co.il