כל מה שצריך לדעת על צבעי אקריליק. adobestock (אילוסטרציה)

כל מה שצריך לדעת על צבעי אקריליק

יכול להיות שיצא לכם לשמוע על יתרונות השימוש בצבעי אקריליק בהקשרים שונים. החלטנו להרים את הכפפה כדי להסביר לכם את האפשרויות שלכם לרכישה של צבע אקרילי. הרי צבעי אקריליק יכולים להיות הפתרון האולטימטיבי בכל מה שנוגע ליצירה אותה תכננתם ליצור. אחרי שתכירו את הפלוסים של הצבעים הללו, ואת הדרך הנכונה להשתמש בהם השמיים הם הגבול

כתבה פרסומית

מהם סוגי צבעי אקריליק?

הגעתם לחנות יצירה ומצאתם מבחר ענק של צבעי אקריליק? אנו מבינים כי זה עלול להיות מאוד מבלבל ולכן בואו נעשה כאן קצת סדר. את צבעי האקריליק ניתן לחלק לשלוש קטגוריות מרכזיות שכדי להכיר. הראשונה היא צבעים המיועדים לילדים או לשימוש בגני ילדים. מדובר על בחירה פשוטה, כזו שגם לא תהיה מאוד יקרה עקב הייעוד שלה. אופציה נוספת תהיה צבעי אקריליק המיועדים לאמנים מתחילים, כאלה שמתחילים להתנסות בצבעי אקריליק הן בציור על קנבס או על נייר והן בצביעה על חומרים שונים. הצבעים הללו אומנם יותר יקרים, אך עדיין יהיו מוגבלים. הבחירה הכי מתקדמת תהיה צבעים לאמנים מנוסים ומקצועיים, כאלה שכבר התנסו בצבעים הללו ויודעים איך להשתמש בהם. 

היתרונות ביצירה עם צבעי אקריליק

צבעי אקריליק הם צבעים על בסיס מים המתייבשים במהירות- של כמה שעות/דקות תלוי בכמות הצבע על הבד, ולכן ניתן ליצור יצירות באופן יחסית מהיר. יש מגוון רחב של גוונים המשווקים בחנויות היצירה, ניקוי המכחול נעשה בפשטות במים וסבון, כך שהשימוש בצבע אקרילי פשוט לצייר והאמן המתחיל.

טוש פוסקה – כיצד הוא מסייע?

החלטתם להתחיל לצבוע עם צבעי אקריליק? סוג נוסף שנמצא בחנויות והפך להיות פופולארי הוא טוש פוסקה. מדובר על טושים שמגיעים אקריליים המגיעים בערכה או כטוש בודד. לרוב בתוך הערכה תמצאו מגוון רחב של צבעים, כתוצאה מכך תוכלו ליצור בחופשיות מלאה. היתרונות של טושי פוסקה הם שניתן להשתמש בהם על מגוון רחב של משטחים בחופשיות מוחלטת. על אילו משטחים ניתן לצבוע עם הטושים הללו? עם הטושים הללו ניתן לצבוע על נייר, פלסטיק, עץ, זכוכית, אבן ועוד. כמובן שאינכם מחויבים לרכוש את הטושים בסטים מוכנים מראש. יש כאלה שמעדיפים לרכוש אך ורק צבע אחד ברכישה בודדת מבלי לרכוש ערכה מלאה. 

שימוש פשוט פוסקה 

טושים של פוסקה הם הדבר הבא בתחום הציור והיצירה. הפוסקה הינו טוש אקרילי בעל פיגמנט צבע איכותי וחזק, שניתן ליצור עימו מגוון ציורים על גלשנים, ציורי קיר, ציור על זכוכית ומראות, ציור על נייר, חלוקי נחל ועוד. כמובן ניתן לצייר איתו על קנבס ולהכניס אותו ליצירה עם צבעים שונים כאופציה לחידוד והגדרה של פרטים קטנים. בזכות הכניסה של טוש פוסקה לחיינו ניתן להגיד כי כל היצירה עם צבעי אקריליק הפכה להיות פשוטה ובין רגע תוכלו לראות איך היצירתיות שלכם רוקמת עור וגידים והופכת להיות בלתי ניתנת לעצירה. עם הטושים האקריליים כל יצירה הופכת להיות מדהימה ביופייה, לא משנה על מה מדובר.

מאיפה רוכשים טוש פוסקה?


ברצונכם לרכוש טושים אקריליים ליצירה שלכם? על מנת שיהיה לכם קל להשתמש בהם מוטב לרכוש טוש פוסקה. הטושים הללו הם בעצם הלהיט העכשווי של הטושים המקצועיים. כל האומנים שמשתמשים בצבעים הללו דרך קבע מעדיפים את הטושים הספציפיים האלה. את הטושים ניתן להשיג בגוונים שונים ובעובי שמשתנה לפי סוג היצירה. כתוצאה מכך תוכלו ליצור איתם כל דבר, לא באמת תהיה מגבלה ליצירה אותה תרצו ליצור. את הטושים הללו יחד עם פתרונות יצירה נוספים ניתן למצוא כבר עכשיו בחנות דרור ליצירה.