איזה יופי: קולקציית בגדי הים לקיץ הקרוב!. ADOBESTOCK

איזה יופי: קולקציית בגדי הים לקיץ הקרוב!

הסט המושלם לאימון, בגדי ים במגוון צבעים ובגדים, קולקציה מותאמת לחודש הגאווה ונעלי ספורט בלבן במיוחד לחג • אז מה חדש על המדף במדור הסטייל? המוצרים שאתם חייבים לרכוש!

מתאמנים בשיא הסטייל

חברת האופנה strongful משיקה קולקציית אקטיב לנשים שתכלול כ4 דגמים בצבעים שונים וגזרות שונות. קולקציה שתיתן דגש מיוחדת בנוחות שלה ובגזרות השונות המתאימות לכל סוגי העונות , האימונים והפעילויות היומיומיות. הבד נושם ונוח וכל אחת יכולה למצוא את הגזרה והמידה שמושלמת לגוף האישי שלה.

 הטופים מגיעים עם ריפודיות הניתנות לשליפה והטייצים מגיעים עם מחטב באיזור הבטן המחזיק ועוטף את הגוף ויוצר גזרה צרה למותן. קולקציית לראטו מצליחה לשלב בין אופנה לבין נוחות ומתאימה בדיוק לעונת הקיץ.הקולקציה החדשה, כוללת: טופ קלאסי  LERATOבעל כתפיות דקות , ומחטב פנימי שנותן תמיכה גבוה ומחמיא לחזה גדול, טופ LERATOכיווצים בעל כיווצים בחלקו הקדמי - מחמיא מאוד לחזה גדול, - טייץ ארוך LERATO  קלאסי, מתאים לכל עונה , בעל מחטב פנימי באיזור הבטן ובגזרה גבוהה, שורט LERATOקלאסי, מתאים לעונת הקיץ , בעל מחטב פנימי באיזור הבטן ובגזרה גבוהה.

טווח המידות הינו XXS ועדXXL, מחירי הקולקציה נעים בין : 140ש"ח- 180ש"ח.

לאחר שניסינו: הסט הכי נוח שלבשנו! מכנסיים בגזרה גבוהה שמשתלבים מעולה עם הטוב ו"אוספים" את הגוף. הרגשנו בשיא!

© צילום: עירד נצר

מתכוננות לקיץ

קולקציית בגדי הים של AERIE, חברת ההלבשה התחתונה, בגדי ים ולייף סטייל לנשים, כוללת מגוון רחב של גזרות וסגנונות, הן בבגדי הים השלמים והן בגזרות הביקיני. בקולקציה ניתן למצוא בגדי ים שלמים עם גב חשוף, בגד ים בסגנון קאט אאוט ועוד. במחלקת הביקיני ניתן למצוא חזיות משולשים, וואן שולדר, סטרפלס ועוד. גם בגזרת התחתונים קיים מנעד רחב של סגנונות כגון: תחתוני קשירה, תחתונים בגזרה גבוהה, בגזרה ברזילאית ועוד.

העונה מביאה איתה בגדי ים בצבעוניות עזה במיוחד כגון: צהוב, ירוק, כתום, ורוד ועוד לצד צבעוניות רגועה של שחור, לבן, חום, תכלת. גם הטקסטורות והבדים העונה אופנתיים ומיוחדים: החל מבדים חלקים ועד לטקסטורות מגוונות כמו RIB, Squiggle וכו'

 לצד המגוון והאופנתיות, AERIE לוקחת אחריות סביבתית וממשיכה את השינוי שהחל לפני כמס' שנים, זאת ע"י נקיטת אמצעים ופעולות, במטרה להיות חברה שמצמצמת את פליטת הפחמן הדו חמצני בכל תהליכי הייצור שלה. קולקציית בגדי הים החדשה של AERIE היא כולה REAL GOOD ונוצרה תוך כדי מחשבה על כדור הארץ שלנו. כאשר תהליך ייצור הקולקציה כולל שימוש בניילון ופוליאסטר ממוחזר. כמו כן, בעת תהליך הייצור נעשה שימוש מופחת במים תוך מטרה לשמירה על כדור הארץ.

טווח מידות: XS-XL, טווח מחירים: בגד ים שלם 169.90 ₪, חלק עליון 99.90 ₪, חלק תחתון 79.90 ₪.

לאחר שניסינו: בדיוק המבחר שהיינו צריכים... חבל שזה מבלבל מרוב שהכל יפה! הבדים נוחים, כיפיים וסופר איכותיים! יאללה לבריכה!

© יחצ חול

בקיץ הזה נועלים לבן

במיוחד לכבוד שבועות, הקולקציה החדשה של בsaucony  מעניקה פתרונות לרצים למרחקים ארוכים, לפעילות יומיומית וסתם למי שאוהב אופנה ספורטיבית. הקולקציה משלבת  באופן מושלם בין פונקציונליות, טכנולוגיה חדשנית, אופנתיות וטרנדיות והיא מעוצבת מתוך ההבנה שהנעליים הנכונות עושות את כל ההבדל. 

רוב  הנעליים מעוצבות  עם ריפוד עבה לתמיכה מרבית. הריפוד  מעניק הרגשת רכות , קל משקל ויש לו את ההתאמה שכל ספורטאי חובב או מקצועי צריך על מנת להוציא מעצמו את הביצועים הכי טובים

לאחר שניסינו: אנחנו פחות בעד הצבע לבן, כי יש לנו נטייה ללכלך אותם מהר.. אבל בכללי, אנחנו לגמרי טים סאקוני! כבר 4 מירוצים שאנחנו איתם!

© צילום יחצ

בצבעי הקשת

כמיטב המסורת הרשת הבינלאומית Flying Tiger Copenhagenמשיקה לקראת חודש הגאווה העולמי את קולקציית הגאווה שלה, בהשראת דגלי וסמלי הגאווה. הקולקציה שנוחתת גם בחנויות בישראל כוללת עשרות מוצרים במחירים אטרקטיביים של החל מ-10 ₪ ומזמינה את כולן וכולם לחגוג אהבה בגאווה.

בין הפריטים ניתן למצוא את דגל הגאווה, כובע בצבעי הקשת, מנורה עם הכיתוב Love, מפיות נייר, מניפה מתקפלת מבמבוק בצבעי הגאווה, כוס עם הכיתוב Proud, שמיכת פיקניק, שקיות מעוצבות, סט קשיות רב פעמיות עם מברשת לניקוי, קשת מעוצבת לראש, שקית נייר למתנה, שרשרת פרחים צבעונית, תיק בד מדגל הגאווה, שכמיות בהשראת דגל הגאווה, קלפי משחק, חותלות, בקבוק שתייה, כוס תרמית, כנפיים מתנפחות, מאוורר ידני, מארז בלונים בצורת לבבות צבעוניים, מגאפון, מדליות מעוצבות, מחברת, עט עם כל צבעי הקשת, פיניאטה בצורת קשת בענן, צמידים זוהרים ופריטים רבים נוספים.

פריטי הקולקציה זמינים עד גמר המלאי בחנויות: דיזנגוף סנטר ת"א, נמל תל אביב, קניון עזריאלי ת"א, הקניון הגדול פ"ת, קניון איילון רמת גן, בקניון עזריאלי ראשונים, סינמה סיטי ראשל"צ, קניון עיר ימים נתניה, G כפר סבא, קניון רננים רעננה, מול החוף חדרה, גרנד קניון חיפה, ביג פאשן אשדוד, טיילת רויאל ביץ' אילת ו-ICE MALL אילת.

לאחר שניסינו: אנחנו לגמרי מוכנים לחודש הגאווה! למה אתם מחכים?

© צילום Flying Tiger Copenhagen
תגיות
תגובות