מיתוג חתונה – כיצד נעשה זאת בעצמנו?. adobestock (אילוסטרציה)

מיתוג חתונה – כיצד נעשה זאת בעצמנו?

לאירוע המרגש והמשמעותי ביותר בחייכם מגיע לקבל אופי משלו. מיתוג חתונה אישי יעזור לכם להתאים את החוויה להעדפות שלכם, וכך תעשו זאת בעצמכם מהבית – בכמה צעדים פשוטים

חתונות מסמלות את שיאו של תהליך מרגש ומיוחד, ובדיוק בגלל זה זוגות רוצים להשקיע בכל אספקט שלהן. בשנים האחרונות, אחת מהדרכים להוסיף מגע אישי לאירוע היא על ידי מיתוג מדויק. כזה שיבליט את האופי של בני הזוג, יתאים להעדפות שלהם ויהפוך אותו ליום בלתי נשכח. בשונה ממהלכי מיתוג עסקיים, מיתוג חתונה מתמקד בפרטים הקטנים שהשילוב ביניהם יוצר את "אפקט ה-וואו" שכולנו רוצים לקבל בכניסה. כדי לשקף את מי שאתם ואת מה שאתם אוהבים, במינון המדויק ביותר.

חוויה ייחודית וזיכרון מושלם – לכם ולאורחים

חתונה ממותגת תכלול את כל המאפיינים שיעזרו לכם ביצירת זיכרון בלי נשכח, גם בעיניכם וגם בעיני האנשים היקרים לליבכם. המיתוג יכול להתבטא באמצעות הצבעים האהובים עליכם, ראשי התיבות של שמותיכם, שילוב אזכורים לסיפור ההיכרות שלכם, הוספת ציטוטים מסרטים שאתם אוהבים, התייחסות לתחביבים שמייצגים אתכם ומאפיינים רבים נוספים. מטרתו העיקרית של המיתוג היא ליצור קו עיצובי אחיד ואסתטי, שמלווה את האירוע מתחילתו ועד סופו ומוטבע על ההזמנות, השילוט לאולם, כרטיסי ההושבה וכדומה. 

© באדיבות יחסי ציבור

האם ניתן למתג את החתונה לבד, ואיך עושים את זה?

רוצים להתחבר לצד העיצובי שבכם ולקצר תהליכים? תשמחו לגלות שתוכלו למתג את האירוע בעצמכם. אחת מהדרכים המתקדמות ביותר לעשות את זה, היא על ידי מיתוג של מוצרי דפוס והדפסתם באמצעות אתר בית דפוס דיגיטלי. בחרו את המוצרים שתרצו לשלב באירוע, עצבו ומתגו אותם בתהליך פשוט ונוח, הזמינו את הכמות הדרושה לכם וקבלו אותם ישירות עד הבית. אגב, בזכות מבחר גדול של עיצובים מוכנים שזמינים לשימוש, תוכלו ליהנות מתוצאה מושלמת אפילו אם מעולם לא התנסיתם בעיצוב בעצמכם. 

אז מה תרצו למתג? אלה כמה ממוצרי הדפוס הממותגים האהובים ביותר על מתחתנים:

הזמנות לאירועים – כשההזמנה תלויה במקום גלוי מול עיניהם של המוזמנים, אף אחד לא יפספס את האירוע שלכם. הפכו את ההזמנה הסטנדרטית לתזכורת מרגשת שכיף לקרוא, על ידי הוספת אלמנטים אישיים שמייצגים אתכם. נוסף לטקסט ולעיצוב, תוכלו גם לבחור בסוג הנייר המתאים לכם, בטקסטורה שאתם אוהבים וכדומה. 

כרטיסי ביקור – השתמשו בכרטיסי ביקור ממותגים ומעוצבים כפתקיות הושבה, באמצעותן יוכלו האורחים שלכם לדעת באיזה שולחן עליהם לשבת.

מדבקות – מדבקות ממותגות יכולות להשתלב במגוון חלקים באירוע שלכם. תוכלו להדביק אותן על גבי מעטפות ההזמנה, למתג באמצעותן את השי שיחולק לאורחים וכדומה.

מניפות – מניפה היא תוספת חיונית לכל חתונת קיץ או חתונת צוהריים. מיתוג המניפות שתחלקו לאורחים יהפוך אותן למתנה שכל מוזמן ישמח לקחת. בנוסף, הן ישתלבו מצוין בתמונות כאביזר חגיגי ומשמח.

 

פוסטר נייר – פוסטרים יכולים להגיע במבחר גדלים וסגנונות, ולכן קיימות דרכים שונות לשלב אותם בחתונה. תוכלו להדפיס על גביהם שלטי הכוונה לחתונה או אפילו תפריטים שיוצבו על השולחנות.

חולצות מודפסות  – אי אפשר שלא לסיים עם המוצר הקלאסי והפופולארי כל כך, שמזוהה עם כל אירוע מרכזי. כעת תוכלו לעצב מהבית חולצה לחתן, לחברים, להורים וליתר בני המשפחה, עם משפטים משעשעים, תמונות, איורים וכדומה.

טיפים למיתוג חתונה

איך ממתגים מוצרים בסטייל, ובצורה הכי נוחה ויעילה שיש? 

  • בחרו את הספק בקפידה – המוצרים שתמתגו יהיו חלק בלתי נפרד מיום החתונה שלכם, ולכן חשוב לוודא שהם יודפסו בצורה איכותית ומרשימה. כדי להוריד דאגות מהראש, העדיפו לבחור בבית דפוס דיגיטלי שמתמחה בין היתר גם במוצרים למיתוג חתונות.

  • עקבו אחר ההנחיות – שימו לב להוראות העיצוביות הקשורות לעובי הקווים, איכות התמונות, גודל הפונט וכדומה.

  • השאירו זמן לעיצוב ומשלוח – כדי לוודא שמוצרי הדפוס יגיעו אליכם עד למועד הנדרש, העדיפו לעצב ולהזמין את המוצרים שלכם מראש. ודאו מול בית הדפוס מהם זמני הייצור, בררו אילו פתרונות שילוח קיימים ובחרו את זה שמתאים לכם (מרכז חלוקה, שליח עד הבית, משלוח מהיר ועוד).

 

מיתוג חתונה יכול לעזור לכם להפוך את האירוע לאישי ומרגש במיוחד. בחרו את המוצרים המתאימים עבורכם ושיהיה במזל טוב!

הכתבה נכתבה בשיתוף עם אתר PIX