איזה יופי: חוגגים את יום האהבה העברי. ADOBESTOCK

איזה יופי: חוגגים את יום האהבה העברי

גרביים וכובע בהדפס אישי, פיג'מה מפנקת, סט הלבשה תחתונה ומותגי קוסמטיקה במבצעים ליום האהבה העברי • אז איזו מתנה הכי כיף לקנות או לקבל? קבלו כמה מהמוצרים החדשים שמצאנו במיוחד לט"ו באב!

בהקדשה אישית

שוגיס, מותג האקססוריז הצעיר והמצליח, בעל העיצובים הייחודיים והבלתי שגרתיים שלו, הפך לתופעה שכבשה את הרשת וגם את מובילי הטרנדים בזירה הישראלית ברשתות. הפעם, לקראת ט"ו באב המותג מוציא קולקציית אהבה זוגית שמתאימה בול כמתנה מפתיעה לבן/בת הזוג. בשוגיס כל אחד יכול להזמין כל פריט עם הפרצוף שלו, של האדם האהוב עליו, חיית המחמד שלו או כל אחד שרוצים להפתיע בצירוף גרפיקה מיוחדת מוכנה מראש להזמנה עד הבית בתוך ימים אחדים!

הקולקציה החדשה תכלול מארז מתנות בהדפס אישי וקישוטי אהבה: כובע מעוטר בנשיקות, גרביים עם הפרצוף של בן/בת הזוג, חולצה מקושטת בלבבות. הכל מגיע ארוז בקופסא מהממת ואישית. בנוסף, מלבד מארזים- ניתן לרכוש כל מוצר בנפרד ולהתאים לעצמך את המארז המדויק עבורך. באתר ניתן למצוא שלל מוצרים שמתאימים גם הם בעיצובם לט"ו באב, סט מצעים בהדפסה אישית, פד לעכבר, בקבוק חם מעוטר בלבבות, כובע טמבל ומוצרים נוספים.

ישנם מארזי מתנות מוכנים לבן או בת הזוג - זוג גרביים, זוג ציפיות בוקסר ובלוק עץ וכמו כן ניתן גם לקנות את המוצרים בבודדים או לבנות מארז אישי בעלות של 89 ₪ - 375₪. לנזכרים באיחור, ניתן לרכוש את המארז באיסוף עצמי תוך 4 שעות מהדוכנים הפזורים ברחבי הארץ.

© שוגיס

אהבה עצמית

קולקציית ט"ו באב של טריומף היא חגיגת אהבה של כל אישה לעצמה, אנחנו לא צריכות יום מיוחד כדי לחגוג אהבה אנחנו צריכות לאהוב את עצמנו ,כמו שאנחנו, יום יום, כל היום. יום האהבה יכול להיות כל יום שנבחר ובדיוק כך מעוצבת קולקציית ההלבשה התחתונה של טריומף כדי שתוכלי לחגוג את עצמך בכל יום, את החושניות והיופי הנשי, בדרך שלך, בסטייל שלך והכי חשוב כשנוח לך .

רשת ההלבשה התחתונה טריומף משיקה קולקציית טו באב שמשלבת בין רומנטיות רכה לסקסיות, בשילובים של תחרות ורקמות. הקולקציה מיוצרת מבדים איכותיים ורכים , תמיכה אולטימטיבי תוך התאמה לכל סוגי החזה של האישה לתחושת נוחות מרבית. העיצובים רומנטיים, טרנדיים ואופנתיים ומגיעים במגוון גזרות ומידות

בין הדגמים ניתן לראות סט תחתון וחזיה בצבע סגול , סט תחרה בצבע כחול רויאל , סט חזיה ותחתונים בשילוב של הדפס פרחוני ותחרה, עם קאפים, חזיות ללא ברזלים בשילוב תחרות שמקנות מראה שלם, חזיה ברקמה פרחונית , מעודנת, עם קשתות תמיכה קלות ויציבות בטכנולוגיית תלת ממד, המספקות לתמיכה אולטימטיבית, חזיות מרופדות בשילוב רקמות ועוד. טווח מידות :B75- F90, טווח מחירים : 250 – 440 ש"ח.

לאחר שניסינו: חזיות ותחתונים סופר איכותיים, נוחים על הגוף! יום האהבה העברי הוא הזדמנות מצויינת לפנק את עצמנו!

 

© צילום יחצ

לאהוב את עצמי

ט"ו באב זו הזדמנות מצוינת לאהוב את עצמך ולהתחדש בפריטים עם קריצה לחג האהבה. בין אם פריט רומנטי עם כיתוב,  קיטי או פליקס או פריטים וורודים ואופטימים. FIX משיקה קולקציה מלאת גלאם ליום האהבה. הלבשה תחתונה, פיג'מות ומגוון אביזרים המתאפיינים בגוונים על זמניים בשילוב דיטיילים של אהבה. 

הקולקציה מציעה פרשנויות טרנדיות, לקיטי ופליקס GLAM CATS. טווח מחירים: מכנסיים 119.90, חולצת יוניסקס 79.90, תחתוני בוקסר יוניסקס 69.90 שקלים, ברלט 79.90, סט פיג'מה 179.90. פריט שני ב50% הנחה. טווח מידות: XS-XXl

© צילום יחצ

פינוק של אמבטיה

סיבה לעשות אמבטיה: הקיץ אמנם גורם לכולנו לרצות להתרענן ולהתקלח לעיתים תכופות יותר, אבל לא תמיד אנחנו מוצאות את הזמן להשקיע בעצמנו. מותג הטיפוח האהוב bubble t משיק מהדורת קיץ שעשויה לגרום לכן לזרז את האמבטיה הבאה כי פשוט קשה לעמוד בפניה – מדובר בפצצות אמבט שמגיעות בצורה של שייק פירות או ארטיק שיהפכו את האמבטיה שלך לחוויה כייפית ומרעננת. 

הארטיק מגיע בניחוח מושלם של תה פירות קייצי, והשייק כולל מארז המכיל 10 פצצות אמבטיה ורודות המועשרות בתה היביסקוס ופירות יער כמו אסאי, תותי יער וגוג'י ברי בניחוח פירותי ורענן. כמו יתר מוצרי המותג,  הפצצות מבוססות על תה, לא נוסו על בעלי חיים, אינן מכילות פראבנים ו-SLS. מגוון המוצרים של המותג מציע פצצות אמבט במגוון נוסף של צורות וריחות וביניהם עוגיית מקרון וקשת בענן. את המותג bubble t ניתן להשיג ONLY AT סופר-פארם, בחנויות ובסופר-פארם אונליין.

מוצרי הסדרה החדשה של bubble t: מארז 10 פצצות אמבטיה ורודות - 39.9₪, פצצת אמבט בצורת ארטיק - 14.9₪, משתתפת במבצע של המוצר השני בשקל עד ה-1.8.23

לאחר שניסינו: בדיוק מה שאנחנו צריכים כדי לעשות אמבטיה מפנקת. המלצה שלנו, תשאיר את הפלאפון בצד וקחו איזה ספר טוב להעביר את הזמן במים!

© יחצ

אהבה בחצי מחיר

אתר דיל קוסמטיקס המרכז מאות מותגים ישראלים ובינלאומיים בתחומי הקוסמטיקה, טיפוח, שיער, איפור, בישום, בריאות ועוד, יוצא במבצע לכבוד חג האהבה העברי, הלוא הוא ט"ו באב, שיחל השנה בתאריך ה-2 באוגוסט ומציע 15% הנחה על מרבית מותגי האתר באמצעות קוד קופון LOVE. כולל כפל מבצעים והנחות!

באתר ניתן למצוא בין היתר מארזי שי באריזות מהודרות לנשים ולגברים המתאימים כמתנות לאהובים. (לא נכללים במבמצע המותגים קרסטס, מרוקן אויל, פיליפ מרטינס וביי נטע). שליחות חינם עד פתח הבית תוך 3 ימי עסקים ברכישה מעל סכום של 249 שקלים, תוקף המבצע: 2.8- 31.7

© יחצ

 

תגובות