אל תפספסו, מבצע קיץ בגיקר: 25% הנחה על כל החנות. באדיבות גיקר

אל תפספסו, מבצע קיץ בגיקר: 25% הנחה על כל החנות

לכבוד עונת הקיץ, בגיקר משיקים מבצע של 25% הנחה, על כל החנות, בלי אותיות קטנות. גיקר, החנות המצליחה למכירת אופנת קומיקס, מציעה לכם לרכוש חולצות מקוריות של מארוול, מלחמת הכוכבים, די.סי, ריק ומורטי ועוד, במחיר מצוין ובמשלוח עד הבית. המבצע לאורך כל חודש אוגוסט או עד גמר המלאי

כתבה פרסומית

כחודש לאחר השקת החנות, תחת ההכותרת 'החנות לחנונים המודרניים', גיקר משיקה את מבצע הקיץ, כשמחיר לחולצה לאחר המבצע הוא 75 ₪ (במקום 100 ₪) ובקניה של שתי חולצות תהנו גם ממשלוח חינם, לכל חלקי הארץ.

בעוד שרשתות אופנה עולמיות וישראליות כאחד הבינו את הביקוש והכוח של מוצרים מורשים (קולקציות דמויות דיסני וגיבורי על), החליט היזם והמפיק המוזיקלי שי זמיר לפתוח חנות אונליין שכולה מוקדשת לאהבת נעוריו הגדולה – הקומיקס.

בתור נער, כיאה לרוח שנות ה-90, שי זמיר (33, אבן יהודה) היה מה שהוא מכנה מכור לקומיקס: "מאז שאני זוכר את עצמי אהבתי ונמשכתי לכל מה שקשור לקומיקס וגיימינג. צפיתי בסדרות באטמן, ספיידרמן ואקסמן בהערצה. הקומיקס הראשון שקניתי היה של ספיידרמן, בחנות 'קומיקס וירקות'. עם הזמן, התרשם הבעלים של החנות מכמות הידע שיש לי על הסיפורים והדמויות והציע לי עבודה. נהניתי לחלוק את הידע שלי עם אנשים שאוהבים קומיקס כמוני".

 

 

בתחילת הדרך, לפני שנים בודדות, זמיר ייבא את מוצרי הקומיקס לראשונה והן נמכרו בחנות השואו רום של משרדי מייקרוסופט. השילוב בין הייטק לקומיקס עבד היטב והפידבקים המעולים על איכות המוצר גרמו לו לחלום על 'גיקר' ולהפוך את החלום למציאות: "תרבות הקומיקס היא הרבה יותר עמוקה ממה שאנשים חושבים. יש לה אמירה והיא מבטאת ערכים חזקים בדרך ייחודית. אני מתרגש להשיק את 'גיקר' ומתכנן לעבות את הקולקציה למוצרים נוספים, עם מגוון עשיר יותר של סיפורי קומיקס וכמו כן גם בובות פופ".

 

© באדיבות גיקר
© באדיבות גיקר

 

'גיקר' היא החנות אונליין הראשונה בארץ שכולה מוצרים של גיבורי וסמלי הקומיקס. כל המוצרים בחנות מקוריים ומיובאים מיבואן רשמי, מארצות הברית ומאירופה. בחנות תוכלו למצוא חולצות וכובעים של אגדות הקומיקס כדוגמת הדמויות ממלחמת הכוכבים, באטמן, ספיידרמן, וונדר וומן ועוד. החנות מוכרת מוצרים לגברים ולנשים ומאפשרת משלוח חינם עד הבית בקניה מעל 150 ₪, לכל חלקי הארץ.

© באדיבות גיקר

https://geeker.co.il/

טלפון: 0523583171

משלוחים בפריסה ארצית

משלוח חינם בקניה מעל 150 ש"ח

 

© באדיבות גיקר