איזה יופי: הקאמבק החדשני של מותג הנעליים. ADOBESTOCK

איזה יופי: הקאמבק החדשני של מותג הנעליים

מוצרים לשיער המבוססים על מינרלים טבעיים, טיפול פנים מותאם אישית, מותג האופנה ההולדי בקולקציית סתיו חדשה, איפור איכותי ונגיש לכולם והחנות המשופצת של אדידס מציגה עיצוב חדשני • אז מה חדש על המדף בגזרת הסטייל והביוטי? קבלו כמה מהמוצרים החדשים!

עולים שלב

חדשות מרגשות לעוברים ושבים באחד המקומות האטרקטיביים בתל אביב בפרט ובישראל בכלל, הדיזנגוף סנטר – חנות הדגל של ענקית הספורט adidas תפתח באופן רשמי ביום שישי בבוקר (29.9). החנות המחודשת, שתשתרע על שטח של 1,300 מ"ר, תהיה חלק מקונפסט HALO היוקרתי, הקונספט האחרון של חנויות הדגל של החברה בעולם, ששם דגש לחיבור לשוק המקומי ולחוויית קניה משופרת, לאחר שבמטה הגלובלי של החברה אישרו את ההצטרפות של העיר תל אביב למקומות יוקרתיים נוספים שבהם היא פועלת: ניו יורק, פריז, לונדון, טוקיו, דובאי, ברלין, ברצלונה, סיאול וסינגפור. בחנות יוצע מגוון חוויות חדשניות, כגון RUN LAB – אזור ריצה שמיועד להתאמה אישית מדויקת של נעלי ריצה באמצעות הטכנולוגיות העדכניות ביותר, וכן MAKER LAB – אזור שבו צרכנים יכולים להוסיף נגיעה אישית לפריטים שקנו בחנות, מהוספת הדפסה על חולצות כדורגל ועד חריטת שמם על סניקרס.

adidas התאימו את החנות לאווירה ולוויב "התל-אביבי", זה בא לביטוי דרך מספר שיתופי פעולה עם אמני רחוב ישראלים ביניהם תום מלניק מסטודיו ג'לדה ועם האמן הבינלאומי זיו דין, שיצר ציור קיר של בניין באהואוס זהה לוויב התל אביב המיוחד. בחנות ניתן למצוא איזור אופנה כמו חולצות לוקליות עם פרינטים "תל אביבים וישראלים" בשילוב עיצובים של אמנים מקומיים קולקציות מיוחדות אדידס, Y3, סטלה ופארל וויליאמס ועוד.

לאחר שניסינו: אדידס מציגים חנות משופצת ובעיצוב חדשני ומיוחד, מותאם לנוף התל-אביבי. החנות מציגה מגוון רחב של ביגוד והנעלה, ברמה הכי גבוהה שתמצאו! 

© צילום: לילך מרקוביץ

לטיפול בעור רגיש ובעייתי

סדרת דרמקסול של ד"ר פישר מתאימה במיוחד לאקלים השורר בארץ. עם ימי שמש רבים בשנה וחום שנוכח בחיינו תקופות ארוכות, תופעת הזיעה המוגברת מלווה אותנו ממושכות ועשויה להשפיע על העור. מעבר לתחושת אי-הנוחות הנגרמת כתוצאה מגירוי ועקצוצים, לעיתים הזיעה משפיעה גם על נראות העור עם הופעת אדמומיות לא נעימה.

בדיוק לשם כך פותחה במעבדות ד"ר פישר סדרת דרמקסול לטיפול וסיוע בעור רגיש ובעייתי. תכשירי הסדרה כוללים תרחיץ פנים וגוף, תרחיץ פנים וג'ל נקודתי. תכשירי הסדרה עומדים בסטנדרטים הגבוהים של ד"ר פישר, נבדקו דרמטולוגית, ללא פראבנים, ללא שמנים וללא צבע, מותאמים לעור רגיש ומכילים מרכיבי לחות לתחושת רעננות ויעילות הטיפול.

סדרת דרמקסול מכילה שילוב של רכיבים אקטיביים לטיפול יסודי ויעיל במיוחד המתאימים לעור בעייתי, רגיש ואדמומי הנוטה לפגמי עור. הם מסירים ביעילות עודפי שומן ולכלוך ומסייעים בהסרת תאי עור מתים וכן בטיפול ומניעת פגמי עור ונקודות שחורות. שימוש בדרמקסול מותיר את העור נעים למגע ובעל מראה בריא יותר, ללא ברק שומני, לשגרה מטופחת ונעימה גם בקיץ.

© צילום: יעל האן 

טיפול פנים מותאם אישית

תאגיד הקוסמטיקה חוה זינגבוים המוביל בפיתוח טכנולוגיות מזעור מתקדמות להולכה תת-עורית, משיק את ערכת ה-NANO MATRIX המיועדת לטיפול מקצועי בקליניקה. ערכת ה-NANO MATRIX כוללת 4 בוסטרים טיפוליים, מבוססי ביוטכנולוגיה ומזעור, לטיפול קליני מדויק, יעיל וממוקד, ב:צלקות פוסט אקנה, כתמי עור ופיגמנטציה, קמטוטים ורפיון וסימני הזדקנות בשפתיים.

NANO MATRIX TREATMENT – On Target Therapy - ארבעה בוסטרים מרוכזים וסגורים הרמטית המכילים רכיבים אקטיביים במיוחד, ומיועדים להעניק תוצאה מהירה סינרגטית בשילוב טיפול מיקרונידלינג ממוקד.

מיקרונידלינג היא טכניקה טיפולית ותיקה ויעילה, המשמשת מטפלי עור מתקדמים בתחום הקוסמטיקה והרפואה ברחבי העולם, לטיפול אפקטיבי במגוון בעיות עור. בעזרת מחטים זעירות,  יוצר מכשיר מיקרונידלינג שינויים במתח החשמלי של תאי העור, ומעורר תהליכי ריפוי ושיקום ברמה המולקולרית בעומק העור. 

ההבדל בין הגישה הסטנדרטית במיקרונידלינג לבין טיפול ה- NANO MATRIX: הטיפול הסטנדרטי באמצעות מיקרונידלינג, מבוסס על מריחת תכשיר טיפולי או תכשיר לסיכוך העור על פני אזור הפנים כולו, ומעבר באמצעות המכשיר על כל שטח הפנים, ללא הבחנה בין האזורים הפגועים ובין האזורים הבריאים. שיטת ה-NANO MATRIX החדשנית, עושה שימוש בפציעה מכנית נקודתית משפיעה על תא המטרה בלבד, לצורך החדרת בוסטר פעיל בפורמולה ייעודית, ישירות לאזור הפגוע, ומאפשרת טיפול סלקטיבי נקודתי, הפועל רק על המטרות המולקולריות הספציפיות, הקשורות לבעיה העורית הממוקדת.

רכיבים ביוטכנולוגיים ייעודיים: רכיבים ייעודים ממוקדי מטרה, מרוכזים ופעילים במיוחד, לטיפול ב: הבהרה, צלקות פוסט אקנה, קמטוטים והזדקנות השפתיים. ניתן לשלב בין הבוסטרים ושיטות הטיפול בהתאמה אישית למצב העור. כך למשל ניתן לבצע טיפול משולב לצלקות ופיגמנטציה.

© יחצ חווה זינגבוים

מתכוננים לסתיו

מותג האופנה ההולנדי SCOTCH & SODA האהוב מאוד בישראל, מתפרס על פני מעל 70 מדינות ברחבי העולם ומחזיק כבר 3 סניפים בישראל: בקניון רמת אביב, שינקין 64 תל אביב וחנות דגל ב-TLV MALL ובמקביל מפעיל אתר מכר מקומי ונמכר באתר רשת STORY!

מותג האופנה ההולנדי SCOTCH&SODA מתחדש לקראת עונת הסתיו בקולקציה שמביאה את סצנת המוזיקה, להקות אייקוניות, התקליטים והחופשיות המזוהים עם אמסטרדם. הקו המנחה בקולקציית סתיו-חורף הנוכחית לנשים וגברים שעוצבה בהשראת סצנת המוזיקה האייקונית המלווה את רחובות אמסטרדם הוא ארון בגדים מודרני ורב-תכליתי שמחזיק מעמד לאורך זמן, כאשר הצבעים המובילים הם גוונים עמוקים של כחול, אדום, ירוק וורוד בשילוב תחרות עדינות, רקמות, הדפסים עונתיים מעולם הטבע כמו הדפסים פרחוניים, הדפס מנומר עונתי בשלל צבעים ועוד.

הקולקציה כוללת פריטים לנשים וגברים כדוגמת שמלות משוחררות מבד עדין עם מפתח וי עמוק וכתפיות דקיקות בשילוב תחרה, טי שירטים עם הדפסים צבעוניים מעולם המוזיקה, חולצות מכופתרות חלקות או הדפסים ססגוניים, בלייזרים ייחודיים בגזרת קימונו ובגזרת אוברסייז, מכנסי בד איכותיים ונעימים עם פרינטים שונים כמו מנומר ופרחוני.
הגזרות בקולקציה מעניקות תחושת נוחות וקלילות לצד האופנתיות הבועטת והבלתי מתפשרת של המותג ההולנדי.

© יחצ חול

לטיפוח השיער

בשורה משמחת לבנות ישראל, או יותר נכון לשיער שלהן, שיחד עם ההתעסקות הבלתי פוסקת של צבע, החלקות ושאר טיפולים, גם האקלים הישראלי לא עושה לו הנחות. כך, שאם עד כה ניסית כל קרם אפשרי על המדף, הכירי את Saphira מותג הבינלאומי לטיפוח השיער, הראשון לפתח מוצרים לשיער המבוססים על מעלות מינרלים טבעיים שהיו רק במוצרי קוסמטיקה ויופי לעור הפנים והגוף.

Saphira מציעה מבחר עשיר של מוצרים טיפוליים ומקצועיים לטיפוח, הזנה, ריכוך והגנה של השיער, מבוססים על רכיבים טבעיים, ואינם מכילים סולפטים ופראבנים. לצד קולקציית מוצרי השיער,  Saphiraמשיקים בימים אלו ליין מוצרים חדש, Mineral+ לטיפוח הפנים והגוף על 26 מינרלים טבעיים בהם- קרם לחות לפנים עם SPF25 המיועד להגן על העור מנזקי השמש, קרם הזנה לידיים וקרם טיפולי לכפות הרגליים. 

מוצרי הדגל של SAPHIRA

Mineral Mud - מסכת בוץ מינרלי טיפולית עשירה בלחות לכל סוגי השיער.הבוץ המינרלי עוטף כל קווצת שיער בשכבה של מינרלים השומרת על שיער רך, גמיש, מבריק ובריא. התערובת הייחודית של 26 מינרלים מעניקה לחות ומרפאה את הקרקפת ומגבירה את צמיחת השיער.

הוראות שימוש: למרוח על שיער רטוב לאחר שימוש בשמפו ומרכך Saphira; לעסות ביסודיות לתוך השיער והקרקפת; להשאיר למשך 3-5 דקות ולשטוף במים. מחיר- 148 ₪

Mineral+ Face Cream קרם פנים - מוצר חובה לעור מזין ובריא. פורמולה ייחודית של מינרלים וחימר קרחוני, בשילוב הגנה מפני קרני UV (SPF 25)מלחלח ומחדש את העור, ומותיר אותו רך ולחות היטב. מחיר- 198 ₪

האחד -The ONE - מסכה ללא שטיפה המבוססת על מינרלים טבעיים. נוסחה שפותחה כדי לרכך את השיער ולהזין אותו לכל אורך היום. המוצר יגרום לכל סוג שיער להראות צעיר יותר ובריא יותר.

מוצר מושלם וייחודי המבצע עשר פעולות בו זמנית: מרכך שיער יבש ופגום, מעניק שליטה בשיער מקורזל, נותן הגנה מחום ומנזקים של מכשירי החלקה למיניהם, מחדש את הצבע, מתיר קשרים, מוסיף ברק וחיות, משפר תוצאות החלקה, מחדש ומחיה את צבע הטבעי של השיער, מונע קצוות מפוצלים ומוסיף נפח. "האחד" הוא מוצר מתקדם שנוצר בשביל כל סוגי השיער: שיער מתולתל, חלק, פגום ויבש. המוצר מועשר בקרטין טהור וב26 מינרלים מים המלח. מחיר-148₪ 

לאחר שניסינו: השתמשנו במסכת הבוץ המינרלית שהעניקה לשיער תחושת רוך וברק. חשוב מאד להשתמש בה לפי ההוראות. פחות ממליצים לנשים שעברו החלקה בשיער.

© צילום יחצ חול

איפור נגיש ואיכותי לכולם

רשת הלואו קוסט-  Beautycare (ביוטיקייר), הוותיקה והמובילה בארץ בתחום מוצרי טיפוח וקוסמטיקה במחירי לואו קוסט- נוחתת לראשונה בלב לבו של מרכז הארץ! בקניון ביאליק ברמת גן. החנות החדשה ברמת גן, היא החנות ה-27 של הרשת.

החנות החדשה בקניון ביאליק רמת גן, מעוצבת על פי המודל החדשני של הרשת, אשר הופך את חוויית היופי למפגש עצמאי ועדכני, אשר מתחבר אל הטרנד העיצובי העולמי של רשתות היופי המובילות. חוויית הקנייה היא עצמאית ומאפשרת התנסות חווייתית, יעילות וחסכון בזמן של הלקוחות.

מחירי המוצרים בחנות נעים ברובם בטווח שבין 1₪ ל 19.90₪, ניתן למצוא ברשת מגוון עשיר של מוצרי איפור, קוסמטיקה, טואלטיקה, מניקור ופדיקור, תכשירי היגיינה, בישום וטיפוח לכל המשפחה. עוד מציעה הרשת מגוון רחב של מוצרי שיער וביוטי חשמליים וחדשניים, כגון מחליקי שיער, פן או מסלסלים, במחירים של כ- 39.9 שקל. בימים אלה של עליה דרמטית ביוקר המחיה ושל עליות מחירים גורפות בכל תחומי החיים, נשמרת ב"ביוטיקייר" רמת המחירים  הנמוכה, מבלי להצטרף לגל העליות השוטף את ישראל.

לאחר ניסינו: החנות החדשה של ביוטי קאר מספקת לכם את כל הציוד הנחוץ לטיפוח ולשגרת הביוטי שלכם במקום אחד והכל- במחירים נגישים! החל מציוד ללק ג'ל, איפור, קרמים, מסרקים ואפילו מוצרי חשמל לעיצוב השיער. 

© צילום: אור גפן

הישר מבריטניה

Simple, מותג טיפוח הפנים מספר 1 בבריטניה, מאמין בגישה עדינה לעור. לכן, כל מוצרי המותג פותחו על בסיס רכיבים עדינים לעור הפנים, ללא צבע או בישום מלאכותי, ללא כימיקלים חזקים שיכולים להזיק לעורך, ללא אלכוהול, ללא שמן מינרלי וללא רכיבים מן החי. כעת, המותג ממשיך להתרחב עם השקת 3 תכשירים חדשים להסרת איפור והרגעת עור הפנים. כל התכשירים מתאימים לעור רגיש: 

מים מיסלריים לעור רגיש –מסדרת Kind to Skinשל המותג, מסירים איפור בעדינות ומעניקים לחות מיידיתל עור הפנים. מים מיסרליים לעור יבש ורגיש– מסדרת Waterboost  של המותג, מסירים איפור בעדינות ומותירים את העור בתחושה נעימה. טונר מרגיע לפנים - מסדרת Kind to skin של המותג, לשימוש לאחר ניקוי הפנים לצורך הרגעה.

ניתן להשיג בלעדית בסופר פארם, בסניפים ובאתר.

© יחצ סימפל

 

תגיות
תגובות