איזה יופי: מפנקים במתנות לשנה החדשה!. ADOBESTOCK

איזה יופי: מפנקים במתנות לשנה החדשה!

נרות ריחניים, בשמים במבצע לחג, ציוד קמפינג לטיול, קולקציית משקפי השמש והביגוד המושלם לארוחת החג • אז מה חדש על המדף בגזרת הטיפוח והסטייל? קבלו כמה מהמוצרים החדשים!

אווירת חג בבית

מותג מוצרי האווירה לבית NOLA LOLA משיק מהדורת חג של הניחוח האהוב בגודל מיוחד שתימכר בסניפי סופר-פארם וסופר-פארם אונליין. המהדורה כוללת מפיץ ריח ונר ארומטי בריח Wild Jasmin.

תקופת החגים נמצאת ממש מעבר לפינה, ואיתה כמו תמיד השאלה מה להביא במתנה. כדי לחסוך לכם התלבטויות - הכירו את המתנה שכולם ישמחו לקבל: קולקציית מוצרי האווירה לבית בגודל מיוחד ובניחוח Wild Jasmin של המותג NOLA LOLA שישדרגו את שולחן החג, ויפיצו ניחוחות של שנה חדשה בחלל הבית.

המהדורה מציעה שני פריטים בגודל מיוחד- מפיץ ריח ונר ריחני בניחוח Wild Jasmin. המוצרים יוצעו במחיר מבצע לרגל החג ב-89.90 שקל לפריט ויימכרו בסניפי סופר-פארם ובסופר-פארם אונליין. תקופת המבצע: 30.08.2023-19.09.2023.

מותג מוצרי האווירה לבית NOLA LOLA מבית סופר-פארם הושק לפני כשלוש שנים, ומציע מספר סדרות של מוצרים מעוצבים וייחודיים בריחות שונים. בין פריטי המותג ניתן למצוא מפיצי ריח, נרות ארומטיים, מבשמים, פצצות אמבטיה ועוד. מוצרי מהדורת החג: נר ריחני- מחיר מבצע 89.90 שקל,  מפיץ ריח- מחיר מבצע 89.90 שקל.

© צילום יחצ

להגיד כן

, הבושם האייקוני לאישה של ג'ורג'יו ארמני, פותח עתה את הדלת לפרק חדש המציג בקבוק חדש, ניחוח אינטנסיבי חדש, וקמפיין חדש. מחווה לכוחה של המילה 'כן'. Sì מייצג בחירה המונעת הן על ידי הגיון והן על ידי רגש. אמירת Sìהיא אמירת כן לתשוקה, כן לחופש, כן לאהבה וכן לעצמנו, אמירה המעצימה את הביטוי של נשיות מודרנית ועכשווית.

הבקבוק החדש, יקר הערך, ניתן למילוי חוזר ונועד לשימוש מתמשך, מעוצב על ידי יצרני זכוכית מומחים, הבקבוק האיקוני של Sì, מעוטר בלוגו Sìמוזהב, רב השפעה, חקוק בתוך הזכוכית. הניחוח החדש של SÌ EAU DE PARFUM INTENSEמעניק ל-Sìהיבט חם יותר, המשלב נקטר של דומדמנית שחורה עם לב פרחוני וקטיפתי וזר חושני של וניל.

הקמפיין החדש ל-SÌ  או דה פרפיום אינטנס מבטא את החזון החדש של Sì. מובל על ידי קייט בלאנשט, השחקנית זוכת פרס אוסקר ושגרירת היופי העולמית של ארמני, הסרט מציג שורה של נשים עוצמתיות המכריזות Sì. ביניהן השחקנית האמריקאית הצעירה והמבטיחה סיידי סינק; השחקנית האיטלקייה מטילדה ג'ולי; והדוגמנית הספרדייה יוג'ניה סילבה, כולן מגלמות את האפשרויות המגיעות עם אמירת Sì. מחיר מומלץ לצרכן: 429₪, לתכולת: 100 מ"ל, 269 ₪ לתכולה של 30 מ"ל

© יחצ חול

הדרך שלי

MYSLF הוא יותר משם. הוא הדרך המרשימה ביותר והפשוטה ביותר לומר 'אני עצמי'. התייחסות לדרך של דור ה-Z להקליד את המילה, אבל לא רק. להסתכל על האותיות אשר מכילות את ראשי התיבות של המותג שלנו. YSL יוצר גשר בין M(Masculine) ו-F(Feminine), גברי ונשי והאותיות יכולות להיקרא גם בפשטות, כ-בושם YSL שלי My YSL Fragrance.

לא משנה כמה היבטים של עצמך אתה חוקר, אתה תמיד אתה: שילוב ייחודי של החוויות והבחירות שלך. מציאת הזהות האישית הייחודית היא המעשה הנועז ביותר, הבלתי מתנצל.כדי להיות הגבר הזה, אתה צריך בושם שהוא שונה. שמשקף אותך. בושם שמבטא את הזהות העצמית שלך, על כל הניואנסים שלך. שסולל את הדרך לייצוג חדש של גבריות. ויותר מבושם – מדובר בהצהרה ממותג הקוטור הפריזאי האדג'י ביותר.

חטיבת הבישום של איב סן לורן גאה להשיק את הבושם החדש לגבר MYSLF. הבשמים של איב סן לורן לגבר מתאפיינים במתח הדינמי שבין הרענן לחושני, נקי לסקסי, בהיר לכהה. הבושם החדש לוקח את הגישה הזו צעד אחד קדימה, ומאמץ קשת מלאה של ניואנסים ריחניים. מחיר מומלץ לצרכן: 439 ₪ לתכולת 100 מ"ל

מטיילים בחופש

לרגל חגי תשרי, וסיום עונת חום יולי אוגוסט, מציגה רשת  Trek Market "טרק מרקט", רשת הטיולים והמחנאות,  מציעה סדרה חדשה  של מתנות שישמחו כל חובב בילוי בחיק הטבע – וגם את אלה האוהבים להישאר בבית. סדרת המתנות החדשה כוללת:

ערסל ישיבה מהודר, לבית ולגן, ערסל ישיבה מהודר המשלב כריות לנוחות מירבית ובעל צבעים עזים ופרנז'ים לקישוט, מתנה מיוחדת לבית להתרווח   מהלחצים של היום ,  מערסל בעדינות את הגוף, ומספק תמיכה . חוויה מזמינה  מפנקת  להירגע בעיצוב וסגנון פונקציונלי. מחיר- 195

קומקום ברזל,קומקום מעוצב מברזל יצוק שמשמר חום לאורך זמן, מושלם לתה ולהרתחה של מים בתנאי שטח או בבית. מתאים מאוד לשימוש מתמשך לאירוח ובשל עיצובו הייחודי – מושלם לשמש גם כפריט נוי לבית – מחיר  199

פויקה לחם עם ידית ארוכה, סיר בישול עשוי ברזל יצוק איכותי, מושלם לבישולי קדירה, בתנור, לשימוש על הגז או לאפיית לחם מחמצת. הברזל היצוק שומר על חום הכלי ומפזר אותו בצורה אחידה.הסיר בגודל ובמידות הקלאסיות לאפיית לחמי מחמצת בתנור; אפייה בסיר מאפשרת לאדי הלחם לשמור על חלל לח במהלך האפייה ובכך לקבל תוצאות מצוינות ונפח כיכר גבוה יותר מחיר- 249

 

© יחצ

לובשים חג

רשת Bגוד שמחה להציג את קולקציית החגים, לקראת חגי תשרי שבפתח עם מגוון פריטים לנשים, גברים, ילדים ותינוקות. פריטי הלבוש שבקולקציה מתאפיינים בצבעים לבנים ובמגוון צבעים בהירים, שמשדרים חגיגיות.

ברשת Bגוד מאמינים כבר שנים שפריטי לבוש הם מוצר צריכה בסיסי לכל אדם, ומציעים פריטי לבוש איכותיים במחירים אטרקטיביים ונגישים לכל כיס.  Value for money שרלוונטי בייחוד בימים אלו. בחנויות הרשת ובאתר ניתן למצוא לוקים שלמים שמתאימים לערב החג, והכל תחת קורת גג אחת. המלצה Bגוד: הלוק המושלם לערב ראש השנה מורכב מג'ינס איכותי, דגמ"ח או חצאית לילדים בשילוב חולצה אופנתית - פריטים שיוכלו לשמש אתכם גם אחרי ערב החג.

בין הפריטים בקולקציה: מגוון חולצת חג לגבר בצבע לבן: 39.90 ש"ח, ג'ינס חגיגי לגבר/ אישה: 79.90 ש"ח, חולצת חג לנשים בצבע לבן: 59.90 ש"ח, חולצת חג לבנות: 39.90 ש"ח, חצאית: 49.90 ש"ח, מידות 4-16, מכנס ג'ינס לבן: 69.90 ש"ח, מידות 8-18, חולצת פולו לילד: 23.90 ש"ח, מידות 4-10, מכנס דגמ"ח לילד: 69.90 ש"ח, מידות 6-16.

© צילום: מאי צרפתי

מתחדשים במשקפי שמש

לכבוד השנה החדשה ב"אופטיקה הלפרין", רשת האופטיקה הגדולה בישראל, ממשיכים להתחדש ומציעים קולקציות אופנתיות, עם עיצובים מגוונים, ייחודים וכאלה שמתכתבים עם הטרנדים העכשוויים של העונה. ב-125 סניפי הרשת תוכלו למצוא מגוון רחב של מותגים בינלאומיים, ביניהם,MICHEL KORS, MARK JACOBS, PRADA ARMANI DOLCE & GABBANA, BOSS, GUESS, TOMMY HILFIGER , RAY BAN, DIOR וקרולינה הררה, לצד קולקציות מתעדכנות של מותגי הבית של הרשת.

לאחרונה הרשת השיקה מספר קולקציות ייחודיות, ביניהן, קולקציה חדשה של המותג האיטלקי והצבעוני ״POLAROID״, קולקציה הכוללת למעלה מ-60 זוגות משקפי ראיה ושמש לנשים, קולקציה חדשה למותג ״VINI״, המציע משקפי ראייה בעיצוב בעל השראה איטלקית עם מסגרות בעלות מיוחדת, גוונים, טקסטורות והדפסים שיחד יוצרים מראה ייחודי. וכן קולקציה חדשה למותג הבוטיק האמריקאי ״Teka״ עם מסגרות בצורה גיאומטריות, עיצוב אופנתי, אלגנטי ומוקפד במיוחד.

המבצעים: זוג שני ב-50% הנחה -  מותנה בקניית עדשות ראייה/שמש אופטיות הזול מבניהם, לחברי מועדון ומצטרפים חדשים, בתוקף עד ה 27.9.23, מימוש בסניפים בלבד, לא כולל רייבאן שמש ומשקפי שמש ב – 50% הנחה, משקפיים עד 249 ₪, לחברי מועדון ומצטרפים חדשים, לא כולל ריבאן שמש, בתוקף עד ה – 27.9.23, ממימוש בסניפים בלבד.

© יחצ VINI

ווילו סמית' העוצמתית

בשנת 2021, נשיות חדשה נולדה עם אליאן גודס או דה פרפיום. שנה לאחר מכן, הכוח שלה התרחב עם אליאן גודס אינטנס, שחשף גרסה מוגברת של נשיות. היום, מוגלר פותח פרק חדש: Alien Goddess Supra Florale אשר שב ומציג את אלת השמש חסרת הפחד של מוגלר, וחושף יחד איתה פרח נשגב supra flower מעולמות אחרים.

הבושם החדש הוא מניפסט מחודש לנשיות חדשה מכילה ואופטימית, המגולמת כמו הבשמים הקודמים בקולקציה על ידי ווילו סמית' הממגנטת, והרב-לאומית. בת 23 בלבד, הזמרת, האמנית שהקליטה אלבומי פלטינה, השחקנית, הסופרת והמפיקה היא תופעה תרבותית עולמית. יחד עם אמה ג'יידה וסבתה גאמי, שלושה דורות של נשים, ווילו סמית' עוסקת בסוגיות חברתיות ותרבותיות עכשוויות בפרספקטיבה בין-דורית. אייקון של סטייל, יצירתית, כריזמטית ומעוררת השראה, היא ממנפת ללא הרף את ההשפעה רבת העוצמה שלה ואת האנרגיה הייחודית שלה לטובת מטרות חברתיות, בכללן גישה לחינוך לנערות צעירות, ואינטגרציה חברתית של אוכלוסיות מוחלשות באמצעות אמנויות.

בקמפיין לאליאן גודס סופרה פלורל, ווילו סמית' חושפת את האני המרשים ביותר, חסר הפחד והאמיץ ביותר שלה. מהפנטת וממגנטת, היא נעה על מנת לעורר את פריחתו של הפרח הנשגב, האישה הצעירה מגלמת את חזון הנשיות חסרת הפחד של מוגלר עבור הדור הבא. מחיר מומלץ לצרכן: 479 ₪ לתכולת 60 מ"ל, 579₪ לתכולת 90 מ"ל

© צילום יחצ חול

למראה חלק וצעיר של עור הפנים

מותג הקוסמטיקה מעבדות GIGI משיק עידן חדש של טיפוח העור, עם סדרת דגל אפקטיבית במיוחד. מראה חלק וצעיר יותר של עור הפנים, בבית. זו הבשורה של סדרת  NEW AGE G4החדשה מבית מותג הדרמו-קוסמטיקה GIGI. הסדרה פותחה על ידי כימאים ודרמטולוגים של צוות הפיתוח הביתי של המותג לאיכות מקסימלית. סדרת המוצרים מחזקת ומשלימה את רובד החיידקים הטובים וכך משקמת את מחסום העור שעלול להיפגע מסטרס, שימוש לא נכון בתכשירי טיפוח או העדר שגרת טיפוח נכונה ומדויקת לצרכי העור, נזקי השמש והזדקנות כרונולוגית המשפיעה ישירות על תפקוד ונראות העור.

הסדרה משפיעה על כל שכבות עור הפנים: המיקרוביום, המחסום האפידרמלי, האפידרמיס ושכבת הדרמיס גם יחדיו. בסדרה מככב קומפלקס המרכיבים הייחודי של GIG:  P.C.M™  המורכב מ21 רכיבים פעילים. מבנה הקומפלקס הייחודי משלב פפטידים, סרמידים לצד מרכיבים ביו-טכנולוגים חדשניים אשר תורמים לבניית מעטפת הידרוליפידית.    

GLOW SERUM - סרום ג'ל עדין המחזק את סיבי הקולגן, מעניק לחות ותורם למיצוק העור. הסרום תורם להתחדשות מואצת ומייצר אפקט הרמה מצטבר בשימוש יום יומי בתכשיר. בשימוש יומיומי מעניק התכשיר מראה זוהר, חיוני וחלק יותר לעור.

DAY CREAM SPF 20 - קרם לחות במרקם קל, עשיר בחומרים פעילים אשר מחדשים, משקמים, מזינים וממצקים את העור תוך מתן הגנה נוגדת חמצון. הפורמולה מבוססת על טכנולוגיה המשלבת סרמידים, חומצה היאלורונית ופפטידים הפועלים לעומק העור. מכיל בנוסף קומפלקס שמנים צמחיים המסייע להרגעה ומעניק תחושה רכה וקטיפתית לעור. אופן השימוש: למרוח בסיום הטיפול מעל SERUMGLOW  על כל אזור הפנים, הצוואר והמחשוף. לעסות עד לספיגה מלאה.

NUTRITIOUS MOUSSE MASK - מסכת לחות במרקם מוס אוורירי ומרגיע. מסייעת בהעלאת הלחות בשכבת העור העליונה תוך שופר אגירת הלחות הטבעית. מגוון תמציות ארומתרפיות מגבירות את הפעולה המרגיעה של מסכת המוס, ומסייעות בשחרור מתח מצטבר בעור הפנים והגוף. אופן השימוש: מוצאים מהתכשיר בלחיצה עדינה על פיית המיכל ומורחים על פנים נקיות ויבשות. מניחים  למשך 10-15 דקות. מסירים עודפים עם מגבון או שוטפים במים. לשימוש 1-2 פעמים בשבוע. במקרים של יובש עמוק ניתן להשתמש במוס כקרם לילה ולשטוף היטב בבוקר. 

© צילום: סשה דובינסקי

בניחוח האהוב והמוכר

חברת קיי בי פיור משיקה את סבון עץ התה האהוב והמוכר במהדורת חג ייחודית: ניחוח תפוח ויערת הדבש. סבון עץ התה מיועד לניקוי הפנים - הסבון מתאים לכל סוגי העור ולטיפול משלים לכל בעיות העור בעל מרקם קטיפתי וניחוח מרענן. הוא מעניק לחות ומועשר בתמצית שמן עץ התה – אנטי ספטי, אנטי בקטריאלי. הוא מעניק לחות מרגיע ומעודד חידוש תאים. כמות : 250 מ"ל, מחיר: 103 ₪

© צילום יחצ

 


תגיות
תגובות