איזה יופי: הגיע הזמן לפנק ולהתפנק בחג!. ADOBESTOCK

איזה יופי: הגיע הזמן לפנק ולהתפנק בחג!

נעלי ספורט צבעוניות, הקולקציה של המקעקעת שרה קורי , מותג הדנים האמריקאי מגיע לישראל והמארז המושלם לשיער שופע • אז מה חדש על המדף בגזרת הסטייל והביוטי? קבלו כמה מהמוצרים החדשים!

שרה קורי מגיעה אליכם

האמנית והמקעקעת המוערכת שרה קורי בשיתוף פעולה ראשון עם מותג הטיפוח הקוריאני SO.KO של סופר-פארם. במסגרת שיתוף הפעולה תושק קולקציית קפסולה ייחודית שתימכר בסניפי סופר-פארם נבחרים. הקולקציה כוללת מוצרים עם האיורים של שרה קורי המבוססים על החיבור הערכי בין המותג לאמנית, שבבסיסם עוצמה נשית, וביטוי עצמי.

שרה קורי, ילידת 1997, החלה את דרכה בתחום הקעקועים כבר בגיל 18, ונחשבת כיום לאחת המקעקעות המבוקשות בישראל. סגנונה המאופיין בקווים שחורים ונקיים בסגנון מינימליסטי, הפכו לשם דבר בתעשייה. בשנת 2018 פתחה את הסטודיו שלה – סטודיו שין. ב-2022 חישבה מסלול מחדש ויצרה תערוכת יחיד בשם GOD IS A GODDESS.

מותג הטיפוח הקוריאני SO.KO נולד לפני כשלוש וחצי שנים, והוא מזוהה עם קו מינימליסטי בגווני וורוד ולבן. תחת המותג נמכרים מוצרי טיפוח כמו סרומים, רפידות עיניים, מסכות לפנים ולשפתיים, רולרים לעיסוי, אבני גוואשה, ועוד. קו מוצרי הטיפוח של SO.KO מיוצר בקוריאה.

המוצרים בקולקציית SO.KOX שרה קורי: צמד תיקי ניילון באיורי שרה קורי, 24.90 ₪, נר אגס ואדמונית, 300 גר', 39.90 ₪ וכיסוי עיניים לבבות, 19.90 ₪.

לאחר שניסינו: מארז עם מוצרים סופר כיפיים ובשיא הסטייל, כמו שהיינו מצפים מהמקעקעת שרה קורי. 

© צילום: קית גלסמן

המארז המושלם לשיער שופע

לרגל החגים יושק מארז מתנה מעוצב וחגיגי הכולל מוצרי טיפוח וטואלטיקה אישיים, מקו הייצור של חברת דה איי ברנד והמותג פיל איט

המארז החדש כולל: תחליב טיפוח לשיער 'גלואו איט', שמן לשיער 'גרואו איט', מלח אמבט, סבון מוצק בתוספת שיבולת שועל, חליטת צמחים, מסרק במבוק טבעי,  גומיות משי לשיער בגוון ניוד ומסרק סיליקון איכותי, המסייע בהזרמת הדם לקרקפת. למארז הבסיסי ניתן לצרף תוספי תזונה וויטמנים מבית דה איי ברנד, בניהם: פיל איט לשיער לנשים, פיל איט לשיער לגברים וקאלם איט לסטרס ושיפור מצב הרוח. המארז זמין לרכישה הח מה -3/9 באתר החברה, ויגיע בשליחות עד בית הלקוחה. מחיר למארז: 399 ₪.

לאחר שניסינו: בדיוק מה שצריך כדי לתחזק את השיער ולהפוך אותו לשופע ונעים! אם יש לכם חברה שסובלת מבעיות בשיער, זה בדיוק הזמן לפנק!

© צילום: אסף לוי

סתיו-חורף צבעוניים במיוחד

HOFF מותג הסניקרס שנולד בספרד בשנת 2017, משיק את קולקציית סתיו חורף החדשה בה גווני סגול וחום תופסים את מרכז הבמה. שילוב הצבעים האופייני למותג, מקבל התאמות לעונה וניתן לראות אותו בבדי הסניקרס האופיינים למותג כמו לבד, זמש וקטיפה.

עבור המותג, עונה חדשה הינה למעשה שם נרדף ליצירת שילובים חדשים של צבעים, בהזדמנות זו היא מוסיפה דיטיילס נוספים עם נגיעות של פלואור בצללית הנועזת ביותר שלה STATE– חלקי סאטן בסקייליין  או מנות צבע בסילואטה השגרתית ביותר שלנו מטרו.

בסילואטה המוכרת והנמכרת ביותר CITY המותג משתמש שוב בחלקי עור וזמש , עם דיטיילים צבעונים המקפיצים את הצבעוניות הקיימת והאסתטיקה של התיקים. האביזרים המוכרים והאהובים של המותג מפציעים שוב העונה בתיקי באגט, שק וכתף.

לאחר שניסינו: אנחנו מתים על הצבעוניות של נעלי ה-HOFF, מתאימות לכל לוק אבל הכי חשוב- נוחות בטירוף!

© צילום יחצ

הישר מאמריקה

החנות החדשה של Wrangler ממוקמת ברחוב שינקין 45 בתל אביב ועומדת להפוך ליעד מבוקש בקרב חובבי הדנים, החנות, כחלק מהקונספט העולמי - משלבת את המורשת של המותג באווירה עכשווית ומזמינה.

קונספט העיצוב של החנות מציג את המחויבות של WRANGLER למקורות המותג, ומספק חדשנות וסגנון ייחודי המעניקים ללקוחות חווית קנייה מרתקת.

הפתיחה החגיגית של החנות בתל אביב מסמנת פרק מרגש עבור המותג אשר ממשיך להרחיב את נוכחותו בבירות אופנה מרכזיות ברחבי העולם, סצנת האופנה המגוונת והתוססת של תל אביב משמשת כיעד מושלם עבור WRANGLER להתחבר לקהל חדש ולעמוד בצרכים המתפתחים של חובבי אופנה ישראלים.

החנות החדשה בתל אביב תציג מגוון רחב של מוצרי ג'ינס לגברים ונשים, לרבות ג'ינסים, ז'קטים, חולצות ואקססוריז אייקוניים של המותג. עם דגש על איכות, נוחות וסגנון, WRANGLER מציעה מבחר מגוון של פריטים העונים על ההעדפות הייחודיות של כל לקוח.

לאחר שניסינו: ג'קט הג'ינס הכי סטייל שיש, מתאים לכל לוק- מארוחת חג ועד שיעור בבית ספר!

© יחצ חול

להיות מאושרים

אם יש דבר מרכזי אחד שמותג הטיפוח והאיפור קליניק הבין מלקוחותיו, זו העובדה שניתן לשתף אושר. האושר כבר לא מתבטא או ניתן להשגה רק דרך הרגעים הגדולים, אלא דרך מיקרו רגעים, קרובים וראשוניים. יש מעט ניחוחות עם כוח קסם מיוחד, המצליחים לעורר בנו רגש של אושר ושמחה. כאלו הם בדיוק הניחוחות האהובים של HAPPY  MY , המושקים עכשיו בגודל מיוחד של 100 מ"ל  לרגעי שמחה ואושר גדולים יותר.

My Happy™ Cocoa & Cashmere - אושר כמו אחרי טעימה ראשונה מקינוח מושחת, המעורר זיכרונות נעימים של פינוקים אפויים. ניחוח ממכר של ענבר אקזוטי מעורר חיים, עטוף בעננה של קקאו, וניל ומאסק, תווי לב של יסמין ופלפל ורוד ותו בסיס של יערה המעניקים ארומה נעימה ומתקתקה.

My Happy Peony Picnic - ארומה של זר פרחוני המורכב מתווי הפרחים היפים ביותר היוצרים חושניות רומנטית. ניחח מתוק ורומנטי, כמו טיול אחר הצהריים בפארק. כל התזה מדמה טיול בגן פרחים שטוף שמש, שבו אדמוניות ענק ושושנים פורחות במלואן. ניחוח פירותי- פרחוני שנין ללבוש לבד או לשלב. תווים עליונים דומדמניות שחורות, תות ופסיפלורה. תווי הלב מכילים שזיף, ורד, אדמונית, וניל ותות.  תווי בסיס מביאים איתם עומק וחום עם ארז ועץ ענבר. תכולה: 100 מ"ל מחיר לצרכן לכל בושם: ₪230

© צילום חול

 100% רכיבים טבעיים

ANANDA מותג קוסמטיקה ישראלי, המתמחה בשיווק וייצור מוצרי טיפוח בעלי 100% רכיבים טבעיים, משיק בעונת הקיץ החמה סדרת מוצרי טיפוח אנטי אייג'ינג לעור הפנים ובחר ברעות אלוש, החתומה בסוכנות המובילה ADD להיות הפרזנטורית של המותג ולהוביל אותו בשנה הקרובה.

במסגרת הקמפיין תושק סדרת טיפוח אנטי אייג׳יניג לעור הפנים הכוללת שבעה מוצרים ביניהם: קרם פנים טבעי, קרם עיניים, סרום חומצה היאלורונית,  קרם לילה, קרם פנים עם מקדם הגנה, סבון פנים, סרום ויטמין סי המכילים פורמולות ייחודיות המבוססת על רכיבים פעילים מתקדמים כמו GATOLINE® PRO ACTIVE MATERIAL,  המסייעים לשמירה על מאזן הלחות הטבעי של העור ומספקים הגנה מירבית על העור.

פירוט אודות המוצרים:

סבון פנים - מותאם לניקוי עדין ויסודי של עור הפנים, מסיר בעדינות שומנים עודפים, לכלוך ושאריות איפור, ומאפשר לעור הפנים להיראות נקי וזוהר.
הפורמולה הייחודית מבוססת על רכיבים פעילים מתקדמים כמו GATOLINE® PRO ACTIVE MATERIAL, שמסייעים לשמירה על מאזן הלחות הטבעי של העור ומספקים הגנה מושלמת על העור. התרחיץ הטבעי מכיל תמציות ארומתרפיות מרעננות של לבנדר, אשכולית אדומה וקלנדולה. התמציות הארומתרפיות מסייעות בהרגעת התאים ובהתחדשות העור.  מחיר לצרכן – 99 ש"ח

סרום ויטמין C -מכיל ריכוז גבוה של וויטמין סי, הסרום מספק לעור הפנים כמות גדולה של נוגדי חמצון והגנה מפני נזקי הסביבה. הסרום מכיל ריכוז גבוה במיוחד של ויטמינים A, C, E ונוגדי חמצון, המסייעים למניעת התקשות התאים ומשמשים כהגנה על רקמות העור העדינות. תמציות הצמחים בסרום תורמות להבהרת כתמים ולעידוד התפתחות תאי עור חדשים היוצרים מראה עור צעיר ובריא.הסרום בעל מרקם נוזלי עדין, בעל ריח מרענן, נספג בקלות ומהירות על ידי העור וכך מגיע לשכבות עמוקות יותר במהירות גבוהה. מחיר לצרכן – 219 ₪

קרם עיניים משקם, ממצק ומסייע בהתחדשות העור העדין באזור העיניים. קרם עיניים טבעי מסייע לשמירה על רמות לחות נכונות ושיקום מרקמו העדין.הקרם מכיל רכיבים טבעיים ומזינים, כולל ויטמינים C ו ,E, אובליפיחה, אצות ים וחמאת שיאה אורגנית, המעניקים הזנה והגנה על העור מפני נזקי הסביבה כמו קרני השמש, זיהום וחומרים מזיקים. הקרם מיועד לטיפול בכהויות מתחת לעיניים, לשקיות ולהורדת הנפיחות מתחת לעיניים. מחיר לצרכן – 229 ש"ח

קרם פנים טבעי משקם באופן בולט לעין קווי הבעה וקמטים על ידי חיזוק רקמות החיבור והגברת עמידות התאים בפני פגעי האקלים, הסביבה והזמן.קרם פנים טבעי משפר את חילוף החומרים בתאים ומוסיף לחות ותורם לעור הפנים שהוא יישאר מתוח ומוצק. הפורמולה הייחודית שלנו מסייעת להתחדשות התאים, מתיחת רקמות רפויות, המרצת מחזור הדם, ומעניקה לעור מראה רגוע, זוהר, חלק וצעיר יותר. קרם פנים אנטי אייג'יניג מספק לעור הפנים את הלחות, הוויטמינים, המינרלים והחומרים המזינים שהעור צריך כדי להיות בריא ולתמוך בתהליכי התחדשות התאים. מחיר לצרכן – 239 ₪.

© צילום: ליאור קסון
תגיות
תגובות