המדריך השלם לבחירת ספות לבית. adobestock (אילוסטרציה)

המדריך השלם לבחירת ספות לבית

ספה בסלון היא אחד הרהיטים החשובים והדומיננטיים ביותר בבית שכן, מלבד האפקט העיצובי המשמעותי שיש לה באשר לאווירה בסלון, מדובר על הרהיט עליו נחים לאחר יום עבודה ארוך. בדרך כלל, הספה היא הדבר הראשון בו תבחינו ברגע שתיכנסו לביתכם, זאת בעוד כי היא נמצאת בשימוש יומיומי, בייחוד עבור אנשים שנוטים לארח חברים קרובים ומשפחה לעיתים קרובות. בשל החשיבות העצומה שיש לספה, הרי שעליכם לבחור את הספה הבאה שלכם בצורה הנכונה, כך שתוכלו ליהנות ממנה ולהוציא את המיטב מהשימוש שלכם בה

כתבה פרסומית

לא תמיד ברור כיצד ניתן לבחור ספות לבית שכן, בעולם המודרני שבו אנו חיים, קיים מגוון רחב מאוד של אפשרויות שונות. אז איך בכל זאת תוכלו לבחור ספות לבית ומה עליכם לדעת על נושא זה? ובכן, בכתבה זו, החלטנו לעשות עבורכם סדר בכל הבלאגן, ולהסביר לכם כל מה שעליכם לדעת כדי לבחור ספות לבית בצורה הנכונה. 

אז איזה סוג אתם מחפשים?

בעת בה אנו מדברים על בחירת ספות, ראוי לציין כי השלב הראשון יהיה להבין בדיוק איזה סוג ספה אתם מחפשים עבור ביתכם. כאמור, בימינו קיים מגוון רחב מאוד של סוגי ספות שונים, החל מספה נפתחת ועד לספה עם שזלונג, כך שעליכם לבחור היטב את סוג הספה שאתם מחפשים ולדעת מהו הסגנון שלכם על מנת שתוכלו לבצע בחירה נכונה ומדויקת יותר. 

בחירת ספות - טיפים שיקלו עליכם

• לפני הכל מדידות - לאחר שהבנתם לאיזה סגנון ספות אתם הכי מתחברים, הרי שעליכם כעת לעבור אל השלב הבא שהוא שלב המדידות. למעשה, לצד התאמה עיצובית של הספה, עליכם לבחור היטב ספה בהתאם לגודל של חלל הסלון שלכם, כך שתוכלו להיות בטוחים כי הספה לא תיקח לכם יותר מדי מקום ביחס לסלון או לסירוגין, לא תיעלם בחלל ותרגיש חסרת נוכחות. לשם כך, חשוב מאוד למדוד את הסלון בקפידה כדי להיות בטוחים שלא יהיה שום מצב בו הספה תגיע עד אליכם אך לא יהיה לה מספיק מקום בסלון. 

• התאימו את הספה ללייף-סטייל שלכם - ספה היא לא חתונה קתולית, אך היא בהחלט השקעה ארוכת טווח שכן, בהינתן בחירה נכונה ומדויקת של ספה בהחלט תוכלו ליהנות מרהיט שישמש אתכם למשך תקופת זמן ממושכת. על כן, חשוב מאוד להתאים את הספה לאורח החיים שלכם שכן, בהינתן התאמה שכזו תוכלו לבצע בחירה מדויקת יותר. לדוגמא, במידה ואתם משפחה צעירה עם ילדים קטנים או עם בעלי חיים - ייתכן כי בחירה של ספה בגוונים בהירים ועדינים לא תהיה הבחירה האידיאלית. 

• בדקו האם תוכלו לעבור דירה עם הספה שלכם - מומלץ מאוד לבחור ספה שתוכלו לפרק בקלות ואף להכניס לרכב משפחתי במידה ותעברו דירה בשלב מסוים בחייכם שכן, כאשר תבחרו ספה שתוכלו להעביר בקלות ייתכן כי תוכלו לחסוך כך אלפי שקלים על רכישה של ספה חדשה במקרים בהם תעברו דירה.

שורה תחתונה

בחירת ספות היא עניין שמצריך בדיקה מעמיקה, שיקול דעת והרבה מאוד לבטים, בייחוד בעידן המודרני של ימינו, בו קיים מגוון רחב מאוד של ספות נהדרות. בדיוק לשם כך, החלטנו לרכז עבורכם בכתבה זו מספר עצות מפתח שיוכלו לסייע לכם לבחור נכון.