פריטי אופנה שהם MUST בארונה של כל פאשניסטה. adobestock (אילוסטרציה)

פריטי אופנה שהם MUST בארונה של כל פאשניסטה

נשים ואופנה אלו שני מושגים המשתלבים ביחד כמו נס קפה וחלב, כמו קצפת ודובדבן, כמו טבעת ויהלום. שילוב מוצלח שאי אפשר להפריד אחד מהשני. אך עולם האופנה הוא גדול ורחב, ומכיל בתוכו שלל סגנונות: מודרני ועכשווי, רטרו ווינטג', מוקפד וצנוע, מרהיב וגרנדיוזי, זהו עולם שבו יש משהו לכל אחד ואחת. במאמר זה נביא לפניכן את כל פריטי האופנה שכל פאשינטסה שמכבדת את עצמה חייבת שיהיו לה

כתבה פרסומית

פריט אחד של קוטור

כמובן שאנחנו לא רוצים להגביל אתכן, אבל פאשינסטה אמיתית תחזיק באמתחתה לפחות מוצר אחד או פריט אחד שהיא קוטור. למי שלא יודעת (וזה חמור מאוד אם לא) קוטור זו אופנה עילית, ובמילים אחרות פריט של מעצבי העל של עולם האופנה. גוצ'י, דיור, פראדה, שאנל, ברברי, הרמס ועוד רבים וטובים שעולים לנו הון ושווים כל שקל, דולר, יורו או פאונד!

משקפי שמש

אי אפשר לדבר על אופנה מבלי להתייחס אל משקפי שמש לנשים. מדובר בעולם ומלואו. החל ממסגרות בשלל צבעים, צורות ודגמים, עדשות בגוונים משתנים, שלל חומרי גלם שונים ועיצובים מרתקים. פאשניסטה אמיתית יודעת לבחור את משקפי השמש הנכונים עבורה, והאמינו לנו לא מדובר בעניין של מה בכך, בעיקר משום שיש כל כך הרבה סוגי פנים שונות. לדוגמה יש פנים אובאליות, יש פנים ארוכות או עגולות, כאלו שעצמות הלחיים שלהן רחבות או פנים יותר מרובעות, יש פנים משולשות, מלבניות ואפילו כאלו שמזכירות תות שדה. כשאתן יודעות איך להתאים את המשקפיים לפנים אתן מיד מקבלות לוק של כוכבות קולנוע זוהרות. מעבר לכך, הם גם שומרים לנו על העיניים!

תיקים

כל אישה שעוסקת בענייני אופנה יודעת שתיק הוא בפירוש הצהרה אופנתית. כפאשניסטות שמכבדות את עצמן אתן חייבת להחזיק לפחות תיק אחד שמיועד לענייני היומיום שאליו אפשר לזרוק הכול ותמיד יישאר מקום לעוד באורח פלאי. ותיק אחר שמיועד ליציאות בערב. סגנון קלאץ' קטן וחמוד וסופר אופנתי.

נעלי עקב

ממנולו בלאניק ועד ג'ימי צ'ו, זארה, ניין ווסט, ואלדו. אתן חייבות לפחות זוג אחד של נעלי עקב. כזה ששמים לאירוע, שמשדרג את כל הנראות מלמעלה עד למטה. נכון, נעל עקב רחוקה שנות אור מלהיות נעל נוחה. ונכון, באיזשהו שלב של הערב כל חלק ברגל יכאב לך בכאב מרושע, אבל מי אמר שלהיות יפה ואופנתית זה לא כואב?

שמלה קטנה שחורה

עוד פריט אייקוני שאסור שלעולם יחסר לכן ממנו, זו השמלה הקטנה השחורה. את השמלה הזו יצרה במו ידיה המוכשרות גבריאל בונר שאנל הלוא היא קוקו שאנל האגדית וכך נולדה השמלה שמככבת כפריט חובה בכל ארון של פאשניסטה אמיתית.

חולצת משי

בניגוד לשאר בדי החולצות שאנו לובשות, חולצת משי רק מרפרפת מעל הגוף. נוגעת לא נוגעת בעור ומשאירה שובל של זוהר אחריה. המשי משדר רכות, עדינות ויוקרה, וחולצת משי מושלמת לכל אירוע עם כל תוספת – ג'ינס, חצאית עפרון, חליפה ועוד. צבעים מועדפים – שחורה ושמנת. צבעים נועזים – סגול ואדום עמוק (לכיוון הבורדו).

חליפה מחויטת

גם אם אתן לא הולכות כל היום לפגישות ואפילו לא כל כך אוהבות את הסגנון המחויט, מוטב שתהיה לכן חליפה אחת כזו בארון. תוכלו לפרק את החלקים וללבוש אותם עם פריטי לבוש אחרים כמו ג'קט, חולצת משי ומכנסי ג'ינס. או מכנסיים מחוייטים עם סריג יפה בחורף.

תכשיטים 

לכל אישה יש תכשיטים ולכל תכשיט יש סיפור. החל מתכשיטים גדולים ובולטים המהירים הצהרה אופנתית ועד לצמידי טניס שמשדרים יוקרה ועוצמה. לכן לכל פאשניסטה יהיה אביזר סטייטמנט אחד לפחות ותכשיט אחד לפחות עם סיפור אישי.