כך תשמרו על עורכן ותהפכו אותו גם לזוהר יותר . ADOBESTOCK

כך תשמרו על עורכן ותהפכו אותו גם לזוהר יותר

נערות צעירות רבות משתוקקות להגיע לרגע שבו יוכלו לשים איפור על פניהן. גם ילדות קטנות לא פעם נהנות למרוח ליפסטיק או לשים סומק או צללית ממש כמו אימא. האיפור גורם לנשים להרגיש יפות ומטופחות יותר, מעניק להן ביטחון עצמי, נותן בוסט וחיזוק וגם עוזר לטשטש את כל מה שאנחנו לא רוצות שאף אחד יראה. אך מעבר לכך חשוב לשמור, לטפל ולטפח את עור הפנים גם כשאנחנו לא מאופרות כלל. כך תעשו זאת

כתבה פרסומית

מראה מראה שעל הקיר מי הכי יפות בעיר?

משחר ילדותינו אנחנו אוהבות איפור, צלליות בגוונים שונים, סמקים בגוונים ורדרדים וכתמתמים, ליפסטיק, ליפגלוס ובהמשך הדרך גם אייליינר, מסקרה, מייקאפ, פודרה ועוד ועוד. האיפור מעניק לנו תחושת ביטחון. אנו מתאפרות ויוצאות מהבית כשאנחנו יודעות שאנחנו נראות טוב יותר, מושכות יותר וזו תחושה נעימה ומהנה. 

נערות צעירות או נשים שיש להן פצעונים על הפנים ישמחו להסתיר אותם עם מייקאפ שיעניק להן שכבה של כיסוי על הפנים. אפשר לטשטש את הפצעים אף יותר עם פודרה טובה שתקבע את המייק אפ על הפנים ותעניק לעור מראה חלק יותר. 

גם נשים שעור הפנים שלהן מצולק מכל סיבה שהיא, ישמחו להסתיר את הצלקות הללו. את ההסתרה הזו מומלץ לבצע עם קורקטור ומעליו קונסילר בגוון העור. כך ניתן להעלים גם שקים אפורים מתחת לעיניים, נימים או ורידים בולטים שיש על עור הפנים. חשוב לציין שהמוצרים הללו הם תוספת למייקאפ ולפודרה ולא במקומם.

מי שאוהבות לנצוץ ולזהור ייהנו ממוצרים כמו קונטור, שימר וברונזר שיעניקו להן הצללה זהובה שזופה ונוצצת כמובן. כמו כן, נשים שרוצות להצר את האף, ליצור עצמות לחיים גבוהות ולהעניק הצללה מקצועית לפנים יוכלו גם הן להשתמש במוצרים אלו. מי שרוצות ליצור עיניים גדולות יותר, ולהאיר חלקים מסוימים בפניהן ישתמשו בהיילייטר שאיתו יוכלו גם לשחק עם ההצללות וליצור מראה זוהר במיוחד. 

לאחר הנחת הבסיס המכובד הזה, תוכלו להניח סומק, צלליות לעיניים, ליפסטיק ועוד, וליצור איפור מורכב יותר או עדין ויומיומי – תלוי בצרכים שלכן.  

איפור מינרלי

כיום יש מגוון מוצרי קוסמטיקה עצום, כזה שבהחלט יכול לבלבל אתכן בבחירת המוצר הרצוי. אם אינכן רוצות לשים על עורכן מוצרים שיש בהם גם טביעות כימיקליות, תוכלו לבחור באיפור מינרלי או אורגני ולשמור על עור הפנים שלכן עוד יותר. 

קרם הגנה

חלק מהשמירה על עור הפנים לאורך זמן כדי שלא יתקמט וכדי שלא יהיו בו כתמי שמש הוא לשמור עליו כבר מגיל צעיר ולאורך שנים רבות. הקפידו תמיד למרוח קרם הגנה לפני שאתן יוצאות החוצה גם בקיץ וגם בחורף כי ישראל היא מדינה שטופת שמש כמעט כל השנה.

מדוע כה חשוב להסיר את האיפור?

חשוב מאוד להקפיד להסיר את האיפור כראוי. זאת כדי לשמור על העור ולאפשר לו לנשום. האיפור מכסה את נקבוביות העור וחשוב מאוד לאוורר אותו חזרה. הקפידו להשתמש במוצרים כמו חלב פנים ומי פנים כדי להסיר את האיפור ביסודיות. כמו כן, השתמשו במסיר איפור לעיניים אם אתן משתמשות באיפור עמיד למים. אם אתן סובלות מפצעונים או אקנה, מומלץ שלאחר הניקוי תמרחו משחה לאקנה שתוכל לטפל בהם במשך הלילה כשאתן ישנות. 

אתן הכי יפות כשאתן טבעיות

להתאפר זה כיף ומהנה זה נכון. אך אל תטעו. אתן הכי יפות כשאתן טבעיות. גם אם יש לכן פצעונים על הפנים הם יעברו וגם אם יש לכן צלקות הן חלק ממי שאתן. כמובן שאתן יכולות להתאפר כאהבת נפשכן, אך יחד עם זאת חשוב שתדעו שאתן לא חייבות. מי שיכיר אתכן, יאהב אתכן בגלל מי שאתו ולא בגלל האיפור שיש על פניכן.