שימוש נכון בחליפות גברים - כיצד לשמור על החליפה שלך במצב מעולה?. adobestock (אילוסטרציה)

שימוש נכון בחליפות גברים - כיצד לשמור על החליפה שלך במצב מעולה?

כתבה פרסומית

חליפות לגבר שהינן איכותיות ומותאמות לגזרה הן הסמל האולטימטיבי לטעם טוב ולסגנון. עם זאת, כדי לוודא שתמיד נראה במיטבנו, נדרשת תחזוקה נכונה. זה ממש לא משנה אם מדובר במותג על, בחליפה שנתפרה על ידי חייט פרטי או אם קנינו אותה בחנות עודפים - חליפות לגבר באשר הן דורשות טיפול שוטף. כאן, נסביר כיצד להבטיח שהחליפה תשרת אותנו בכל עת ותישאר במצב טוב בין אם נלבש אותה פעמים ספורות בחיינו או אם אנו לובשים אותה מדי יום.

איך מאחסנים חליפות לגבר?

חליפות מבלות זמן רב תלויות על הקולב, עם הזמן, כוח הכבידה יעשה את שלו. כדי לשמור על צורת החליפה, על ניקיונה ומצב הבד, חשוב להקפיד על מספר צעדים:

  • להשתמש בקולבים איכותיים - חשוב להשקיע בקולבים יציבים, חזקים ורחבים בכתפיים שישמרו על צורת החליפה. לא מומלץ להשתמש בקולבים ממתכת דקה או פלסטיק שעלולים להתעוות עם הזמן.

  • להוסיף כיסוי לקולב - כאשר החליפה לא בשימוש, חשוב שנגן עליה מפני אבק ונזקי סביבה פוטנציאליים אחרים. כיסוי חליפה מבד נושם יעניק הגנה מלאה וימנע גם חשיפה לאור השמש, שעלול לגרום לדהיית בד.

  • להקפיד על תחלופה שוטפת - אם יוצא לך ללבוש חליפות לעתים קרובות או אפילו כל יום, כדאי לדאוג שיהיו לך מספר סטים להחליף ביניהם לעתים קרובות. כך נוכל לתת לבד הזדמנות "לנוח" ולמנוע מתיחת יתר, קמטים וחשיפה.

איך מנקים את החליפה באופן שישמור על מצבה?

גם ניקוי חליפות לגבר דורש עדינות ותשומת לב כדי לשמור על הצבע ומצב הבד. על אף שהוראות הכביסה לרוב יתירו ניקוי יבש,  זוהי אפשרות לא מומלצת לשימוש אשר יכולה לפגוע משמעותית באיכות הבד. עם זאת, כשהדבר באמת נחוץ, חשוב לוודא שמדובר בבית עסק עם מוניטין ושמתמחה בטיפול בחליפות. בנוסף, ככל שישנו לכלוך נקודתי יש לטפל בו באופן מצומצם. סופגים את האזור בעדינות עם מטלית נקייה ומנקים בטפיחות עדינות. חשוב שלא לשפשף את הכתם, מה שעלול רק לגרום ללכלוך לשקוע עמוק יותר אל סיבי הבד. אם יוצא לך ללבוש חליפה באופן קבוע, שווה להשקיע במגהץ קיטור שיאפשר לך לרענן את החליפה ולהסיר קמטים וריחות בלי לחשוף את הבד לכימיקלים המשמשים לניקוי יבש.

הוראות לגיהוץ ושימור חליפות גברים

גם במהלך גיהוץ חליפות לגבר חשוב לעשות זאת מן הפנים אל החוץ כדי למנוע שינויי צבע ובחום נמוך. יש להשתמש בפונקציית הקיטור בנדיבות כדי להחליק את הקמטים. בנוסף, חשוב להניח בד כותנה נקי בין המגהץ לבד החליפה כדי למנוע מגע ישיר ולמנוע חריכה.

חליפה מטופחת היא השקעה שיכולה לשרת אותך לאורך שנים. הטיפול ותשומת הלב שתושקע בחליפה שלך היא זו שתהפוך אותה לפריט קבוע ובעל נראות מושלמת במלתחה שלך.