חסכון או הברקה? העובדים יככבו בקמפיין. חסכון ספורטיבי. צילום: אסף לוי

חסכון או הברקה? העובדים יככבו בקמפיין

ברשת "וורטהימר ספורט" מצאו דרך יצירתית לחסוך בעלויות השחקנים לקמפיין החדש של הרשת. זאת באמצעות עובדי החברה הספורטיביים שיככבו בקמפיין החדש

ורטהיימר ספורט מצאה דרך יצירתית להעביר את המסר וערכי המותג לקהל לקוחותיה, באמצעות עובדי ומנהלי הרשת אשר יככבו בקמפיין החדש, שיעלה בחודש מרץ, לרגל השקת הקולקציות החדשות, לאביב קיץ 2013.

בקמפיין ישתתפו עשרה מנהלים ועובדים שמגיעים מעולם הספורט, חלקם אוטוריטות נחשבות מתחומי הספורט השונים: הטריאתלון, ריצה, איירון מן, טניס, כדורסל וכדורגל. במסגרת הקמפיין החדש הם אלו שימליצו ללקוחות על המוצרים  הנכונים והמתאימים ביותר עבורם,  לפי כל תחום וקטגוריה וכמובן במחיר מנצח.

הראשונה שפתחה את  סדרת הפרסומות היא מירב פרי, מרתוניסטית מנוסה המשמשת כיום גם כמנהלת סניף טריאתלון הרצליה, הנמצא בבעלות רשת ורטהיימר ספורט.

עובדי ורטהיימר ספורט מככבים בקמפיין החדש.
עובדי ורטהיימר ספורט מככבים בקמפיין החדש.
צילום: אסף לוי.
תגובות