קסטרו נכנסת לעולם המולטימדיה הניידת. האוזניות של קסטרו. צילום: יחסי ציבור

קסטרו נכנסת לעולם המולטימדיה הניידת

חברת הביגוד קסטרו החליטה להיכנס לתחום הדיגיטל ותמכור אוזניות מעוצבות. המחירים: בין חמישים שקלים לגרסאת אוזניות הכפתור ועד מאה ועשרים שקלים לאוזניות המעוצבות

האם חברת הביגוד קסטרו נכנסת לעולם המולטימדיה? החברה תשווק החל מעתה אביזרי מולטימדיה אופנתיים בדמות אוזניות. האוזניות אשר מיועדות לשני המינים יגיעו בשלל צבעים ובאיכות שמע גבוהה במיוחד.

לרגל ההשקה לוהקו מספר אומנים שידגמנו עם האוזניות וביניהם מיכל שפירא, ניר פרידמן, דניאלה פיק, אריק ברמן ואיה כורם. אוזניות הקשת של קסטרו בעלות עיצוב רטרו, במראה שמזכיר אוזניות אולפנים. האוזניות מגיעות בצבעים אופנתיים: כחול פטרול, פוקסיה וכתום זרחני עדכניים לצד השחור והלבן הנצחיים.

המפרט הטכני יכלול: מחבר 3.5 מ"מ, כולל מיקרופון ושלט, כבל בציפוי בד 120 ס"מ, טווח תדרים 18~20k Hz , רגישות 105dB+/-3dB. המחיר יהיה 100 שקלים, מחיר זול ביחס לאיכות הגבוהה.

האוזניות החדשות של קסטרו.
האוזניות החדשות של קסטרו.
צילום: יחסי ציבור

אוזניות הכפתור (נכנסות לתוך האוזן) בעלות כבל שטוח ומראה עדכני ומגיעות בארבעה צבעים לבחירה: שחור, לבן, כחול ו-ורוד. אוזניות קלות ואופנתיות המספקות סאונד משובח ונוחות מקסימאלית, כוללות גומיות אטימה המתאימות עצמן לחלל האוזן ואוטמות את האוזן לרעשי רקע בצורה מירבית.

המפרט הטכני יכלול: מחבר 3.5 מ"מ, כולל מיקרופון ושלט, כבל שטוח 110 ס"מ, טווח תדרים20~20k Hz, רגישות 116dB+/-3dB. המחיר: 50 שקלים.

תגובות