
בר רפאלי רכשה אחוזים ממותג משקפים
הדוגמנית, השחקנית ולאחרונה גם המנחה המצליחה בעולם עתידה לרכוש אחוזים מרשת המשקפיים "קרולינה למקה ברלין". רק בקיץ האחרון נבחרה רפאלי להיות הפרזנטורית של המותג וכעת היא עתידה להישאר גם לעונת החורף, גם כשותפה
שותפה להצלחה? יובל שני, מנכ"ל ושותף רשת המשקפיים "קרולינה למקה ברלין", הודיע בשעות הבוקר היום (ג') כי הדוגמנית הבינלאומית בר רפאלי המשמשת כיום כפרזנטורית המותג, תהא מעתה גם שותפה בחברה. במסגרת כך רפאלי תרכוש כ-5 אחוזים מהחברה הנמצאת בבעלותם של מספר אנשי עסקים.
עוד במדור האופנה של פרוגי:
• בת 16 וכובשת את עולם הדוגמנות
• הסטייליסטים של העתיד / הכרתם כבר?
• איך כוכבות הבידור התלבשו לבית ספר?
"שיתוף הפעולה עם בר רפאלי יוליד פרויקטים נוספים בהמשך" סיפר מנכ"ל ושותף הרשת והוסיף כי "כניסתה של בר רפאלי כשותפה חדשה, מהווה נדבך משמעותי במהלך להגדיל את הפעילות החברה ולבסס את מעמדה כמובילה בשוק המשקפיים בישראל"
בר רפאלי מצטלמת לקמפיין החדש של החברה.
כתב: אלון אלבכרי; צילום: אבישי זיגמן; עריכה: אלון אלבכרי
הרשת נוסדה לפני כשלוש שנים בישראל וכיום מונה 42 סניפים ברחבי הארץ, כאשר היא צפויה עוד להתרחב בשנה הקרובה. מלבד זאת, רק בחודשי הקיץ האחרונים, נבחרה רפאלי כפרזנטורית של הרשת בעונת הקיץ האחרונה וכעת היא תמשיך ללוות את הרשת גם בעונה הנוכחית עם השקת קולקציית משקפי הראייה לחורף.
המותג מבוסס על עיצוביה של המעצבת הגרמניה קרולינה למקה ומביא עימו תפישת עיצוב עכשווית של משקפי שמש וראייה, בסטנדרט אופנה מוביל ואיכותי ובמחירים נוחים. מידי עונה מושקים כ-300 דגמים חדשים בהתאם לבשורות האופנתיות והטרנדים המובילים של בירות האופנה הבינלאומיות.