Food feed: השילוב המושלם בין חלומות לאוכל. שי פרנקו

Food feed: השילוב המושלם בין חלומות לאוכל

שדרוג האוכל דרך המלח, שקדי מרק מיוחדים לחורף והקרמל מלוח מגיע גם לסדרת הדגנים האהובה • התנסינו במוצרים החדשים וזה מה שחשבנו

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

דלתא בשיתוף פעולה עם Sweetweet

במותג דלתא, השיקו בימים אלה לצד קולקציית פיג'מות ה-Softy החדשה, שיתוף פעולה מסקרן עם קופסת סוויטבוקס במהדורה מוגבלת. הקופסה כוללת את כל הדברים הרכים, הנעימים והטעימים שאפשר להציע, ברוח הקמפיין. מה בקופסה? מגוון ממתקים רכים במיוחד והפתעות: לאקי צ'רמס גלקטיק, דגני בוקר עם מרשמלו מוקצפים במהדורה גלקטית מוגבלת, חטיף פופקורן בטעם קרמל מלוח וחמאה Pink Golda, ממרח בטעם בייגלה Pink Golda, מסיבת גומי חזרזירים Katjes Party Fred , מרשמלו יוגטה, שערות סבתא, סוכריות גומי הריבו בטעמי פירות, מסטיק בזוקה פופים, מייק אנד אייק בטעמי פירות טרופיים, טוויקס קרמל מלוח, משקה אלוורה בטעם פטל, מיקס מרשמלו שלמות של הריבו, גומי במילוי פירות Gushers, טופי מצופה שוקולד חלב קוורלי-וורלי, מיני טופי Starbust, בר שוקולד קדבורי Twirl, שוקולד אוורירי Aero בטעם קרמל, בר שוקולד m&m’s קריספי, פצצת אמבטיה ריחנית בנינוח מקרון מסטיק, כרטיס גירוד שוקולד ההפתעות, אוסף מסכות פנים של דיסני ועוד. לאחר שניסינו: שילוב חמוד וקסום, רעיון מגניב! ציון: 8/10.

© אלה גולן

מלח עם טוויסט

"מלח הארץ" משיקה קטגוריה חדשה בתחום המלחים עם 'מלח+', סדרת מלחיות חדשה המכילה לראשונה תערובת מלח ים ומגוון תבלינים לשימוש יומיומי ולשדרוג כל מנה ותבשיל. הסדרה מציעה שלוש תערובות מלח ים ותבלינים- 'מלח+ שום', 'מלח+ בצל' ו'מלח+ פפריקה'. לאחר שניסינו: אין ספק שמדובר במלח עם טעם מרענן, מיוחד וכי השדרוג במנות שהכנו אכן היה מורגש. ציון: 9/10.

© באדיבות מלח הארץ

שקדי מרק מקלונים

אסם-נסטלה משיקה לקראת החורף מהדורה מיוחדת של שקדי מרק מקלונים. לאחר שניסינו: אין ספק שהם יותר קראנצ'ים וכי מרגישים יותר טעם - מה שהופך את העניין לביס יותר כייפי. אין פה המצאת גלגל כלשהיא, ולא מדובר במוצר הכרחי, אך הוא תמיד טעים בין אם בנשנוש או במרק לחורף הקר. ציון: 8/10.

© סטודיו אסם

דלישקד קרמל מלוח

תלמה מרחיבה את סדרת "דלי" לתוספות חדשות, ומשיקה את – דלישקד קרמל מלוח. שילוב של פתיתי שישה דגנים מצופים בדבש, עם תוספות חדשות של שקדים בקרמל מלוח ושקדים פרוסים. לאחר שניסינו: המוצר טעים, אך די מזכיר קורנפלקס מסוכר בטעמו. לא מורגש כי מדובר במוצר ייחודי. בנוסף, היינו מעדיפים כי טעם הקרמל המלוח יהיה גם בדגנים עצמם ולא רק בתוספות. בקיצור: טעים, אך לא עפנו. ציון: 7/10.

© יחסי ציבור
תגובות