Food Feed: כריות שוקו בננה ומשקאות שמתפוצצים בפה. צילום: באדיבות יחסי ציבור

Food Feed: כריות שוקו בננה ומשקאות שמתפוצצים בפה

השבוע המדור קיצי במיוחד ומביא לכם את כל פינוקי הקיץ החדשים שאתם חייבים לנסות לפחות פעם אחת

תלמה מוציאה גרסה חדשה ל"כריות" והפעם בטעמי שוקולד בננה, חברת כרמית הוציאה מרשמלו בטעמים חדשים ורשת קפה עלית משיקה סדרת משקאות חדשים שמתפוצצים בפה.

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

כריות בטעם שוקו בננה

השילוב של בננה ושוקולד הוא אחד השילובים האהובים עלינו, אז אתם בטח מבינים למה אנחנו מתלהבים מהמהדורה הקיצית החדשה של כריות. תלמה מבית יוניליוור, ממשיכה להפתיע ומשיקה מהדורה מוגבלת וקיצית של כריות במילוי קרם בטעם שוקולד ובמילוי קרם בטעם בננה. תכלס, רק חסר לנו עכשיו חלב ואנחנו מסודרים! 

שילוב מושלם של שוקולד ובננה
שילוב מושלם של שוקולד ובננה © באדיבות יחסי ציבור

מרשמלו בטעמי קיץ

החיים הם לא תמיד ורוד ולבן, לפעמים יש גם צבעים אחרים. חברת "כרמית" משיקה מרשמלו חדש בטעמים חדשים וקיציים -מרשמלו בטעם אבטיח ומלון, מרשמלו בטעם אננס ומרשמלו בטעם מסטיק. המרשמלו ללא גלוטן, ללא ביצים וללא תוספת חומר משמר. מחיר מומלץ לצרכן: 4.90 ₪  - 5.90 ₪ (שקית של 150 גרם).

טעמים קיציים
טעמים קיציים © יחסי ציבור

סדרת משקאות הקיץ של רשת קפה עלית 

רשת קפה עלית אספרסו בר משיקה סדרת משקאות קיץ חדשים בשילוב באבלס מתפצפצים בפה. הסדרה כוללת ארבעה סוגי משקאות שמבוססים על אייס מרענן בשילוב טעמים קיצים. אם אתם באווירה קיצית, נמליץ לכם על באבלס קוקוס – אייס קפה בשילוב שבבי קוקוס ובאבלס קוקוס או על הבאבלס הטרופי -  אייס תות עם פסיפלורה, בשילוב באבלס מנגו. אם אתם אוהבים שילוב טעמים, כמונו, אתם יכולים להתפנק ולשתות באבלס טופי-קרמל מלוח – אייס קפה בשילוב קרם קרמל מלוח ובאבלס טופי קרמל. לאוהבי פירות היער יש את  הבאבלס אמרנה – אייס קפה בשילוב קרם פירות יער ובאלבס דובדבני אמרנה. מחיר:21 ₪ עבור משקה קטן או 23 ₪ עבור משקה גדול.

גם מרענן וגם מתפוץ בפה. יאמי!
גם מרענן וגם מתפוץ בפה. יאמי! © יחסי ציבור
תגובות