Food Feed: כל המתוקים לסוף שבוע חורפי . צילום: סטודיו שטראוס

Food Feed: כל המתוקים לסוף שבוע חורפי

המדור חוזר והשבוע הוא מתוק במיוחד! עלית משיקה סדרת עוגיות חדשה. וגם: טעמנו את הערגליות החדשות בטעם מייפל ועוגיות שוקו צ'יפס חדשות

אין דרך יותר כיפית מלפתוח סוף שבוע חורפי עם משהו מתוק ומנחם.די להכניס אתכם לאווירה החורפית הכנו לכם מדור מתוק במיוחד.

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

סדרת הבלונדיז

עלית השיקה את סדרת הבלונדיז - שזה כמו שוקולד לבן אבל הרבה יותר טעים. גם המרקם וגם טעם השוקולד הרבה יותר עשירים משוקולד לבן רגיל שכולם מכירים. הסדרה כוללת שלושה טעמים - בלונדיז עם שקדים, בלונדיז עם קוקוס קלוי ובלונדיז קרמל מלוח. הפייבוריט שלנו היה פה אחד, הבלונדיז עם הקוקוס הקלוי שהיה טעים אפילו למי שלא אוהב קוקוס, אחריו בתור כיכב בלונדיז השקדים, רק חבל ששברי השקדים היו מאוד קטנים וכמעט לא מורגשים. בלונדיז קרמל מלוח אכזב אותנו מעט. יש לו טעם ילדותי מתוק מאוד ואילו החלק המלוח כמעט ולא הורגש. אבל למרות האכזבה הקלה שנרשמה בקרב הטועמים - מדובר בסדרת שוקולד כיפית, טעימה ומפנקת.

סדרה כיפית ומפנקת
סדרה כיפית ומפנקת © סטודיו שטראוס

 

ערגליות מייפל

אסם סוף סוף הוציאה גרסה נוספת לעוגייה הוותיקה - מילוי בטעם מייפל. אין ספק שמדובר בחידוש מרענן אם כי אנחנו לא בטוחים עכשיו איזה מילוי אנחנו יותר אוהבים כי היו כמה פעמים שחשבנו שהמייפל יותר מדי מתוק ומצריך ליטר מים על כל ביס והיו פעמים שאכלנו כמה עוגיות ברצף וזה עבר בשלום. שורה תחתונה - חידוש מרענן אבל אנחנו לא בטוחים כי זה המילוי שאנחנו הכי אוהבים.

חידוש מרענן
חידוש מרענן © יחסי ציבור

סדרת שוקולד צ'יפס חדשה

עוד חידוש מתוק מעלית - עוגיות שוקו צ'יפס עם תחתית שוקולד לבן. עוגיות אלו מצטרפות לשני הטעמים הקיימים - עוגיות שוקולד צ'יפס עם תחתית שוקולד חלב ועוגיות שוקולד צי'פס עם תחתית שוקולד לבן. אומנם ממבט ראשון העוגיות החדשות לא נראות מזמינות ושוות, אבל כשטועמים אותן מבינים שמדובר בהפתעה כיפית ומתוקה. העוגיות החדשות בסדרה מספקות גיוון כיפי ומרענן. העוגיות החדשות בטעם שוקו עם שוקולוד צ'יפס לבן וחלב ביחד ולמטה תחתית של שוקולד לבן - עם כל כך הרבה שוקולד אי אפשר לטעות. מלבד הטעם החדש, במסגרת השקת הסדרה הגדילו את האריזה וכמות העוגיות (מ-9 עוגיות ל-12).    

כל כך הרבה שוקולד בעוגיה אחת
כל כך הרבה שוקולד בעוגיה אחת © סטודיו שטראוס
תגובות