Food Feed: הפקק החכם שיזיכר לכם לשתות. צילום מסך מיוטיוב

Food Feed: הפקק החכם שיזיכר לכם לשתות

עלית משיקה סדרה חדשה של בפלות דקיקות טעימות ועשירות, יד מרדכי מכניסה טוויסט מעניין ומיוחד לדבש ומי עדן מצאו פתרון לבעיית חוסר שתיית מים

לא כולם זוכרים תמיד לשתות מים, למרות שזה חשוב. מי עדן מצאו תפרון מושלם לכך וזה עדיף על כל אמא שמנדנדת לכם לשתות מים. יד מרדכי נותנים טוויסט לכריך שלכם ועלית משיקים סדרת בפלות חדשה וטעימה בטירוף!

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

דבש צ'ילי

נכון יש ימים שאתם לא יודעים אם בא לכם מתוק או מלוח? מלוח או חריף? חרריף או מתוק? אז יד מרדכי מצאו לזה אחלה פתרון - דבש צ'ילי חריף. הדבש הקלאסי מקבל טוויסט פיקנטי ומעניין ומה נגיד לכם - וואלה, יצא להם טוב! ניסינו לשלב את הדבש בכריך והוא שדרג אותו לגמרי. למתקדמים שבניכם אנחנו נמליץ גם לבשל איתו (חזה עוף במרינדה של דבש פיקנטי זה להיט). 

דבש עם טוויסט מעניין
דבש עם טוויסט מעניין © סטודיו דיטיילז

בפלות

עלית משיקים בפלות דקיקות - דקיקות בשלושה טעמים - אגוזים, שוקולד ווניל. בתור אחת שלא מתה על בפלות (או וופלים, תלוי מאיזה מחנה אתם), אני חייבת לציין שהבפלות הדקיקות דווקא ממש מעולות! הקרם מספיק מורגש ובאמת בכל ביס מרגישים את טעם המילוי. הבעיה היחידה עם הבפלות היא האריזה הלא נוחה - אריזת וואקום צמודה ולא קופסא. מה שמצריך לקרוע את כל האריזה כדי לאכול. 

כמה דקות, ככה טעימות
כמה דקות, ככה טעימות © סטודיו שטראוס

הפקק החכם של מי עדן

מי עדן מעודדת שתייה ומשיקה במארזי 750 מ"ל פקק חכם מאיר שמתריע בכל 30 דקות ובכך מזכיר לכם לשתות. לכל אלו שקשה להם לשתות מים כי הם פשוט לא זוכרים - זה לגמרי המוצר בשבילכם! הפקק החכם של מי עדן מתחבר לפיית הבקבוק ופשוט מהבהב בלי הפסקה עד שתשתו מים. שתיית כמות מספקת של מים במהלך היום היא חשובה ולא תמיד אנחנו "עומדים ביעדים" לכן נחמד שיש מי שמזכיר לנו שצריך לשתות. אנחנו ניסינו לשתות עם הבקבוק וצריכת המים שלנו עלתה, פשוט כי הבקבוק "נדנד" לנו כדי שנשתה. היי, זה עדיף מאמא שמנדנדת... 

© יחסי ציבור

 

תגובות