Food Feed: אוזני המן בטעמים מיוחדים. צילום: רונן מנגן

Food Feed: אוזני המן בטעמים מיוחדים

פורים עוד רגע כאן ואם בחנוכה אנחנו מחכים בקוצר רוח לסופגניות המיוחדות, גם בחג הפורים ישנה ציפייה לא קטנה בכלל לקראת מה שהקונדיטוריות והמאפיות יביאו לנו • המקומות המומלצים

חג הפורים יגיע אלינו בשבוע הבא ועבור מי שנמצא בשיא ההכנות למשלוח המנות או סתם אוהב לאכול אוזני טעימים, ריכזנו עבורכם את הטעמים החדשים והבולטים לחג החגיגי ב-2018. יאמי!

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

אוזני המן של Backdoor

צוות "Backdoor" והשף שחף שבתאי החליטו ליצור קולקציית טעמים מגוונת וחדשה לאוזני המן. בין הטעמים הקלאסי של הפרג, תוכלו למצוא במותג טעמים כמו כפיר ליים וחלבה עם שומשום שחור, פיסטוק עם מרמלדת פטל, שוקולד וקפה וייטנאמי ועוגיית אמרטי רכה ש"התחפשה" לאוזני המן.

מחיר: 5 ש"ח ליחידה. 

אוזני המן של "מתוקה"

קונדיטוריית "מתוקה" וקייטרינג מגשי האירוח "מתוקה רומסרוויס" השיקו טעמים חדשים לכבוד פורים 2018 שנעשו על ידי הקונדיטורית מירי ארזי. ראשית נציין שהבצק של אוזני המן של החברה היו כל כך טעימים ונימוחים והם היו לגמרי יתרון ענק מבין שאר החברות שטעמנו השנה.

בין הטעמים המיוחדים שטעמנו היה את שוקולד-פיסטוק (קרם פיסטוק וצ'יפ שוקולד) שהטעם שלו בהחלט היה שונה ממה שהכרנו, היה מסקרן וטעים, כך גם בטעם ה"באונטי סטייל" (פאדג' שוקולד עם מלית קוקוס) שהרגיש כמו חטיף שוקולד לכל דבר.

טעמים נוספים שבלטו לטובה הם השוקולד פאדג' הקלאסי והמעולה וגם קרמל ואגוזים. עוד טעמים שתוכלו למצוא אצלם השנה: תפוז וג'ינג'ר ושוקולד ודובדבני אמרנה - כל אלו יתחבבו יותר אצל מי שאוהב את הטעמים כך סתם.

מחירים: 38 ש"ח למארז של 290-300 גרם, 50 ש"ח למארז של 32 יחידות ו-105 ש"ח למגש 800 גרם.

© בני גם זו לטובה

אוזני המן של רולדין

מעבר לסופגניות שנתיות בטעמים מיוחדים, רולדין ממשיכה את המסורת גם לחג הפורים ויוצרת קולקצייה רחבה במיוחד של טעמים נפלאים. הטעמים שהצטיינו ובלטו אצלם השנה הם אגוזים בקרמל שהיו מספקים במיוחד, גם טעם של תמר מג'הול אולי נשמע קלאסי אך בהחלט היה מהטעימים שטעמנו, צ'אנקי וניל וצ'אנקי שוקולד טעימים לגמרי אך היו קצת 'אובר' מתוקים.

מלבדם, פינאטס קרמל היה מסקרן והרגיש בפה כמו במבה שאוהבים לנשנש, הצ'יז קיק היה נחמד למדי אך לא בלט לנו במיוחד ואילו הטעם המתוק הטוב ביותר היה דווקא הפאדג' שוקולד ללא קמח שהוא לחלוטין הטעם הטוב ביותר של "רולדין" השנה.

אם חשבתם שיש רק מתוק, אז השנה - יש גם מלוח בטעם ירושלמי: ובכן זה אולי נראה כמו אוזן המן אבל בצק הגבינות הזה היה פשוט בורקס לכל דבר, אך עדיין טעים ונזלזל מהר מאוד.

מחירים: 12 ש"ח ל-100 גרם.

© רונן מנגן

אוזני המן של מיקי שמו

השף-קונדיטור מיקי שמו משיק לקראת חג הפורים קולקציית אוזני המן ייחודית עם מגוון מילויים ובצקים שונים. בין הטעמים שמציע הקונדיטור השנה אפשר למצוא ולטעום: אוזני המן מבצק פריך במילויים שונים – שזיפים ביין, מרציפן, תמר מג'הול, פרג, אגוזים, שוקולד אוזני המן מבצק פריך ללא סוכר – מילוי פרג או אגוזים, אוזני המן מבצק שמרים – מילוי פרג, אגוזים, או ריקוטה וצימוקים (5 ש"ח ליחידה).

מחירי קופסאות במשקל: 39 ש"ח לקופסא ל-350 גרם.

© צילום: דן פרץ
תגובות