Food Feed: חטיפי הקיץ החדשים מגיעים. צילום: יחסי ציבור

Food Feed: חטיפי הקיץ החדשים מגיעים

M&M בטעם קפה, כיפלי בטעם צרפתי וחטיף השוקולד במהדורה מיוחדת להקפאה. טעמנו את החטיפים החדשים על המדפים וזה מה שחשבנו!

מוכנים לקיץ? נדמה שהחטיםים החדשים שהגיעו אל מהדפים לגמרי מבשרים את בוא העונה החמה. מהשוקלודים האהובים ועד לחטיף הילדות שמקבל טעם חדש.

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

בייגלה

בייגל בייגל בצורת רשתות בטעמים חמוץ-חריף וברביקיו מעושן לכבוד המונדיאל. המוצרים החדשים מגיעים עם שיטת פתיחה חדשה, שהופכת את האריזה לקערה. הטעמים מעולים ולגמרי נבלסים בלי הפסקה למרות שאין על הטעם המקורי. מחיר מומלץ: 5.9 ש"ח.

© יחסי ציבור

M&M

מרס ישראל מרחיבה את סדרת מוצרי המותג M&M ומשיקה את חטיפי השוקולד המוכרים גם באריזה מוגדלת של כ- 300 גרם. האריזות המוגדלות מוצעות ב3 טעמים נבחרים: בוטנים ושוקולד, שאליהם מצטרף טעם חדש ומפתיע של M&M קפה - מדובר למעשה בטעם מתוק מועדן, מרגישים את טעם הקפה אך הוא לא מר. מחיר מומלץ: 17.9 ש"ח.

© יחסי ציבור

כיפלי

החטיף האהוב משיק מהדורה מוגבלת לקיץ הקרוב של שני טעמים חדשים: כיפלי בסגנון ספרדי (סלסה פיקנטית) וכיפלי בסגנון צרפתי (גבינה). שניהם טובים וטעימים במיוחד, הצרפתי נותן אווריריות בפה ומוסיף לחווית הטעם. האריזות מעוצבות כחולצות כדורגל. מחיר: כ-4 ש"ח.

© יחסי ציבור

רבע לשבע

רבע לשבע במהדורה חדשה המיועדת להקפאה ולצריכה ישירה מהמקפיא הביתי, יחד עם המלצה להתאפק ולהמתין 3 דקות לאחר ההוצאה מהמקפיא למרקם ביס מושלם (אם כי אנחנו העדפנו לנגוס ישר עם הוצאתו מהמקפיא). מגיע ב-2 טעמים: גלילי וופל במילוי קרם בטעם וניל ובציפוי שוקולד חלב וטעם אחר במילוי קרם שוקולד ובציפוי שוקולד חלב. מטעימת חברי המערכת נרשמה העדפת חד משמעית לטעם הוניל שהיה מושלם, ואילו טעם השוקולד, למרות שהיה טעים, הרגיש קצת עמוס ומתוק מדי בפה.

© צילום סטודיו שטראוס

 

תגובות