בינג' טעים: כל הפעמים שרצינו לאכול את הטלוויזיה. צילום מתוך בובספוג, nick

בינג' טעים: כל הפעמים שרצינו לאכול את הטלוויזיה

לכל הסדרות יש מאפיינים ופרטי מידע שמזוהים איתה וחוזרים על עצמם. חלק גדול מהמאפיינים האלו הם פרטי מזון או אוכל מיוחד שמזוהה עם הדמויות בסדרה. אספנו את כל הפעמים בהם סדרות ודמויות עשו לנו חשק לאכול

תודו שיש כמה מאכלים טלוויזיונים שהייתם משתוקקים לנסות בעצמכם. אספנו כמה כאלו שהכי דורשים ביס או שלוק חלומי!

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

סברי מרנן

אומנם כל הסיטקום מבוסס על ארוחות שישי משפחתיות - פעם אחת בצד המזרחי ובפעם השנייה אצל הצד האשכנזי. אנחנו לא יודעים מה אתכם אבל שום דבר לא עושה לנו חשק לנגוס במסך כמו השניצלים של אמא של שי, שאגב - רק אותם מראים פיזית. אם מישהו אי פעם ראה שלייקלעך ומז'לוף - שיגיד לנו!

© צילום מסך קשת 12

גארפילד

לזניה עם מלא גבינה ורוטב עגבניות, שהכל חם ונוזל - זה המאכל האהוב על החתול הכתום. ולא, לא החתול מהפחים של המיחזור, אנחנו כמובן מתכוונים לחתול המפורסם בעולם - גארפילד. אומנם מדובר בסדרה מצויירת, אבל המאיירים עשו עבודה כל כך טובה שפשוט בא לנו להפוך לחתול שמנמן וכל היום לבלוס לזניה מתוך התבנית. 

© באדיבות yes

בובספוג

חלום שלנו שבוב ספוג בעצמו ובכבודו יכין לנו המבורגר עם חמוצים, עגבניה, חסה ואקסטרה רוטב. אנחנו רק תוהים ממה עשוי ההמבורגר? הרי אין פרות מתחת לים ולא הגיוני שהוא עשוי מדגים או פירות ים כי הם לא קניבליים שם במצולות הים. אז אולי מדובר בכלל בהמבורגר טבעוני? בכל מקרה - "אנחנו מוכנים" לטעום אחד. 

© צילום מסך מהסדרה nickelodeon

ריברדייל

הדיינר של הסדרה כבר מזמן הפך ליעד שאנו הוספנו ל"וויש ליסט" הקולנירי שלנו, משהו בלחוות את המקום הזה יהיה לדעתנו מנצח. אבל מבין כל המנות אין ספק שמה שחייב ניסוי מציאותי ואת מבחן הטעם שלנו הוא ללא ספק המילקשייק המסורתי של ה-"פופס". חלום!

 

© צילום מסך מהסדרה

 

השמיניה

המאכל הרשמי של בית משפחת דביר הוא קורנפלקס. אבבל לא סתם - קורנפלקס עם שוקו. שזה בערך הדבר הכי טעים בעולם, במיוחד לארוחת בוקר. טוב, גם לארוחת ערב. וגם לארוחת צהריים. אין מצב שנוותר!

© צילום מסך השמיניה, ערוץ הילדים

טלטאביז

מי שגדל על הסדרה בטח שם לב שלבובות הקריפיות של הטלטאביז היו שני מאכלים עיקריים, בניהם הם בחרו בזמן הארוחה - פודינג ורדרד (שבנינו - לא נראה הכי מגרה בעולם) או טוסט שמכונה "טאבי טוסט", שדווקא היה יותר דומה לצורה של עוגיות חיוכים קלאסיות. אז אם כבר צריך לבחור מעולם הסדרה מה לאכול, אין ספק שנבחר בטוסט הזה.

© צילום מסך מהסדרה

נעלמים

ואם כבר הזכרנו טוסט, אז איך אפשר להתעלם מה"טוסטר של אריק" שמתמחה, איך לא, בהכנת טוסטים. מדובר במקום המפגש הקבוע של הדמויות ולפי מה שניתן לראות בסדרה מדובר בטוסטים כי שווים בארץ. אין ספק שהיינו רוצים לאכול שם או לפחות לעבוד שם. 

 

חברים

המעריצים המושבעים של הסדרה, כבר יודעים שבכל מה שקשור לאוכל - עדיף להסתמך על מוניקה (אם רוצים ארוחות מושקעות עם אלף מנות) או על ג'ואי (אם אתם חובבי אוכל איטלקי ובכללי אוכל רחוב ניו-יורקי). אחד מהדברים שג'ואי הכי אוהב לאכול זה כריך בשר, וכמובן לא נשכח את הפרק בו הוא השליך את גופו על הכריך כדי להגן עליו מירייה (טוב, לא בדיוק, זה היה רעש של אגזוז בכלל....). אם ככה ג'ואי מתנהג - אז ברור שיש פה כריך שווה במיוחד.  

© צילום מסך מהסדרה
תגובות