לוהטטט: הסוויטבוקס הקייצי שיסדר לכם את הקיץ. Sweetweet

לוהטטט: הסוויטבוקס הקייצי שיסדר לכם את הקיץ

מפשים דרך יצירתית להתרענן או לרענן כמה חברים בקיץ? ב״סוויטוויט״ השיקו את הסוויטבוקס המושלם לעונה החמה! • מה מצפה לכם בפנים? קבלו!

בשיתוף עם Sweetweet

דווקא בימים כל כך חמים, בסוויטוויט דואגים לכם לקיץ מרענן במיוחד! בזמן שאתם נשארים במזגן, הכיף מגיע עד אליכם הביתה! במשך כמה שבועות אספו ב׳סוויטוויט׳ את הממתקים הכי חדשים, החטיפים הכי מרעננים ואת הגומי הכי מיוחדים כדי לייצר לכם סוויטבוקס מושלם שמתאים בול לימים החמים וממש השבוע השיקו את מהדורת הקיץ המוגבלת!

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

מה תמצאו בסוויטבוקס? 30 ממתקים מרעננים!

כמו למשל מארז שלוקים חמוצים של מותג הגומי הגדול בעולם 'וור-האדס', פחית צ'ופה צ'ופס בטעם מטריף של תותים ושמנת ואיך אפשר בלי מעמד מתנפח של קשת בענן שתחזיק את הפחית הקרה שלכם

© Sweetweet

בגזרת השוקולדים...

עוגיות אוראו במילוי קרמל מלוח - מילוי חדש שמשדרג את העוגיה האהובה עלינו עם הטעם הכי טרנדי שיש; סמארטיז XL הממתק האהוב והמוכר: עדשים צבעוניים בגליל ארווווך ומפנק, וופל הנוטה שחור-לבן שתמיד בא בטוב, גרנדה לואקר קוקוס שהוא למעשה טעם חדש בארץ, ואחרי טעימה ממנו אנחנו לא מבינים איך הוא לא הגיע קודם? 

© Sweetweet

כמובן שגם הקליק כריות דאבל שוקולד החדש יחכה לכם שם; ביסקוויטים מצופים שוקולד מלטיזרס שמשתלבים נפלא לפתיחת הבוקר הקייצי ועוד.

רוצים עיסוק כייפי וטעים לחופש? לטובת מי שאוהב ליצור בעצמו משהו טעים (וגם למי שסתם רוצה להכין משהו בקלות) בסוויטבוקס תחכה לכם תערובת להכנת עוגת שוקולד + נטיפי שוקולד לבן של פילסברי – שילוב מושלם לכל חגיגה וגם סתם כשמתחשק לכם, עם מוצר נוסף שישדרג את החוויה - קרם לקישוט עוגות של עלמה. בנוסף, יחכה לכם גם ממרח מילקה שהגיע סוף סוף לארץ.

אגב, אם כבר נכנסתם ל׳מוד׳ של הכנה - בסוויטבוקס תחכה לכם חוברת מתכוני קיץ חלומית שכדאי לנסות!

© Sweetweet

עוד מתוקים!

״בזוקה״ השיקו סוכריות משלהם ותאמינו לנו, זה טעים בדיוק כמו שזה נשמע (ואפילו יותר!); גומי נקניקיה בלחמנייה - ביס מושלם וטעים!; מזרקי אומץ חומץ שמזכירים לנו את הילדות ומאתגרים בכל פעם מחדש, רוליז בטעמים חדשים – קולה וענבים - כי מי מאיתנו לא אוהב את החמוץ שלו בגרסה מושלמת?

© Sweetweet

אם קראתם עד כאן וכבר נהייתם צמאים, נספר כי גם הטעמים החדשים והמרעננים של ״תפוזינה״ ימתינו לכם במהדורה, וכך גם משקה צ'ופה צ'ופס בטעם תות ושמנת, מסקרן לא?

© Sweetweet

בגזרת המלוחים!

פרינגלס חרדל בדבש – מדובר בטעם חדש בארץ ומוצלח במיוחד. שילוב של טעמים שפשוט עושים חשק לעוד! ריצ' גלילי וופל במילוי גבינה - שהוא פשוט חלומי וטעים בצורה קיצונית.

© Sweetweet

עוד פינוקים כייפים!

באווירת המתוק: תחליב רחצה של ״כיף״ בניחוח פנקייק בננה - שיהיה ברור שכמעט אכלנו את זה מרוב שזה מריח בצורה מטריפה; כרטיס הנחה לדומינו׳ס פיצה כדי לאזן עם המתיקות; כרטיס גירוד לופה להטבות שוות באתר שלהם ועוד.

כל אלו לצד עוד שלל מוצרים וממתקים במארז הקיץ המושלם!

© Sweetweet

אז מה היה לנו? הסוויטבוקס הקייצי הוא הפינוק המושלם לעצמכם, לקרובים או לחברים בקיץ! עלות הסוויטבוקס - 200 ש"ח. ניתן להזמין עם משלוח לכל רחבי הארץ ועד הבית דרך חנות האונליין של Sweetweet, אך שימו לב מדובר במהדורה מוגבלת, אז כדאי לא לפספס. תהנו!

תגיות
תגובות