Food feed: הבמבה האהובה חוזרת. adobestock (אילוסטרציה)

Food feed: הבמבה האהובה חוזרת

קפסולות חדשות, חטיף בריא לטבעונים ואפילו מזון לחיות מחמד • זה מה שחשבנו על המוצרים החדשים במדף

 

 

STARBUCKS BREAKFAST BLEND

התערובת החדשה של קפסולות הקפה של סטארבאקס הגיעה לישראל. הטעם החדש מצטרף למגוון התערובות בקלייה בינונית של סטארבקס, בעוצמה 'שבע'. סטארבקס ברקפסט בלנד הוצג לראשונה בבתי הקפה של הרשת בשנת 1998 והוא פונה לאלו המעדיפים לשתות בבוקר כוס קפה עדין יותר, וזה אכן מורגש. קפה טעים, קליל, צעיר ומרענן. ציון: 8/10.

© סטודיו אסם

סדרת חטיפי התמרים המותאמת לטבעונים של Free

לכבוד יום הטבעונות הבינלאומי המציינים מידי שנה ב – 1 בנובמבר, המותג Free (פרי) מציע את סדרת חטיפי התמרים המותאמת לטבעונים. סדרת חטיפי האנרגיה מבוססת על תמרי מג'הול איכותיים, לצד רכיבים טבעיים בלבד וללא תוספת סוכר.סדרת התמרים כוללת שישה טעמים שונים: תמרים - קשיו ונגיעות לוז, תמרים - בוטנים ואגוזי לוז, תמרים- חמוציות ותפוחי עץ, תמרים וקוקוס, תמרים - אגוזים ושברי קקאו או תמרים ואגוזי לוז. לאחר שניסינו: חטיפים קלילם וטעימים, אבל לא מהסוג שהיינו עטים לרוץ לקנות מעצמנו. ציון: 7/10.

© אסף לוי

במבה קרמל מלוח באריזה גדולה

לאור הצלחת הטעם, באסם-נסטלה החליטו להשיק אריזה גדולה (150 גרם) של במבה קרמל מלוח. סיבה מספיק טובה ומוצדקת, אומנם לא מדובר בטעם שמתקרב לבמבה נוגט, אך אכן טעים ומהווה נשנוש ללא הפסקה. ציון: 9/10.

© סטודיו אסם

חטיפי דנטל לחיות מחמד

פורינה ישראל נכנסת, לראשונה, לעולם חטיפי דנטל לחיות מחמד ומשיקה את דנטלייף  DentaLife - חטיפים מפנקים לכלבים וחתולים הדואגים לבריאות השיניים מידי יום. לאחר שכלבתנו ניסתה: לא הפסיקה לאכול ואפילו לא נתנה לנו להתקרב אליה בזמן האוכל. ציון (מהכלבה, כן?) 9/10.

© באדיבות יחסי ציבור

 

תגובות