Food Feed: הדונאטסים של חנוכה כבר כאן. adobestock אילוסטרציה

Food Feed: הדונאטסים של חנוכה כבר כאן

המאכלים החדשים לחנוכה, עוגיות הלוטוס החדשות והשדרוגים שיעשו לכם את המרק מעניין הרבה יותר • התנסינו במוצרים החדשים וזה מה שחשבנו עליהם

 

מיסטר דונאטס

מיסטר דונאטס היא חברה ישראלית המתמחה בייצור ושיווק הדונאטס האמיתי בישראל בשיתוף עם חברה אמריקאית מהמובילות בתחום הדונאטס. לכבוד חג החנוכה החברה מציעה דונאטסים במגוון סוגים.החל מטעמי לוטוס, אוריאו, סקיפי, נוטלה (היחידה שלא טבעונית, חלב נכרי) ועד - וניל, שוקולד, דובדבן, בננה, תות ועוד.כמו כן ישנם זילופים מיוחדים: וניל, קרם פטיסייר, שוקולד, ריבת חלב, תות, פונץ'-בננה, קרמל, חמאת בוטנים ועוד. לאחר שניסינו: קודם כל - הם מצטלמים נהדר, שזה לגמרי חלק מחווית המזון ב-2021. באש רלטעם - ובכן, דונאטסים, אי אפשר לטעות בזה. נציין לשבח בפרט את טעמי הלוטוס והאוריאו שהיו פשוט תענוג. ציון: 8/10.

© באדיבות ספיצ׳לס

שקדי מרק טבעיים

המותג הקולינארי מאסטר שף נכנס לקטגוריית שקדי המרק, בתזמון מצוין, לקראת החורף ומשיק בימים אלה שקדי מרק העשויים מרכיבים טבעיים בלבד. לאחר שניסינו: טוב נו, זה טעים ומתאים גם כנשנוש סתם כך. ציון: 8/10.

© אסף לוי

קרוטונים מיקס

אסם-נסטלה משיקה מיני קרוטונים מיקס ארבע טעמים: מקסיקני, שום בצל, ים תיכוני וקמח מלא. לאחר שניסינו: הרבה זמן לא נהננו ככה מקרוטונים! קריספיים, טעימים, נשנשנו מלא גם מחוץ למרק. ממליצים גם כשדרוג לסלט שלכם! ציון: 9/10.

© סטודיו אסם

עוגיות לוטוס סנדוויץ׳

דיפלומט משיק בארץ עוגיות לוטוס סנדוויץ' חדשות בטעמים מילוי קרם בטעם וניל ובמילוי קרם טעם קרמל. לאחר שניסינו: בדיוק כמו עוגיות הלוטוס הקלאסיות רק עם שדרוג נימוח אף יותר בפנים. לא מוצר הכרחי, אך טעים. ציון: 7/10.

© באדיבות יחסי ציבור

שטוחל'ה ניגובים

מותג הבייגל ׳מאיר בייגל׳ משיק את שטוח'לה ניגובים - בייגלה שטוח המגיע בשני סגנונות שונים, בייגלה מתובל עם מלח ובייגלה מתובל עם שומשום. לאחר שניסינו: המוצר עצמו טעים, אבל לא בדיוק הבנו מה חדש פה. הרגיש כמו הבייגלה הרגיל מהז׳אנר ולא ייחודי. פייר? לא היינו שמים לב בסופר. ציון: 6/10.

© באדיבות יחסי ציבור מאיר בייגל

סופגניית כבד אווז

מעב רלבשורה על כך שמנת הגירוס סוף סוף מגיעה גם למשלוחים: רשת ״פיתה בסטה״ יוצאת עם ספיישל חנוכה מושחת - סופגנייה טרייה שמקבלת חריכה מהפלנצ'ה ובתוכה כבד אווז, בצל מטוגן וסילאן. זו השנה השלישית למסורת. שנה אחר שנה ניכרת התלהבות והיענות רבה לספיישל הייחודי בקרב קהל הלקוחות הן מהטעמים והן מהחיבור לחג החנוכה. לאחר שניסינו: מיוחד, מרענן ואיכותי. ציון: 8/10.

© גל זהבי

קולקציית סופגניות בריוש אפויות

שף עמוס חיון החליט לוותר על הטיגון והוציא קולקציית סופגניות בריוש אפויות במגוון מילויים: סופגניית סנט הונורה - במילוי קרם פטיסייר, ציפוי קרמל וזהב 24K. סופגניית פירות יער - במילוי שנטילי פטל, ציפוי דיפלומט וקולי פירות יער. סופגניית פיסטו - במילוי גאנש פיסטוק מוקצף, ציפוי מחית פיסטוק ופיסטוק קלוי. סופגניית שוקולד בלגי - במילוי גאנש שוקולד מוקצף, ציפוי שוקולד בלגי ואגוזי לוז. סופגניית טופי פופקורן: במילוי קרם טופי קרמל מוקצף, ציפוי פופקורן בחמאה וקרמל. את הסופגניות ניתן להשיג ברובידה DELI של שף עמוס חיון – המייסדים 6, מזכרת בתיה.

© אלון מסיקה

מארז קורנפלקס של אלופים בשקיות אישיות

"תלמה" משיקה מארז "קורנפלקס של אלופים" בשקיות אישיות. המארז מכיל 5 שקיות של 30 גרם כל אחת, האריזה האישית שומרות על טריות ונוחה לנשיאה – כך שניתן לאכול מנה של הקורנפלקס האהוב בבית או מחוץ לבית. לאחר שניסינו: די היינו בטוחים שזה כבר קרה קודם והופתענו לגלות שלא. בכל אופן - פתרון נעים וחמוד, אך היינו שמחים להגדלת הכמות. ציון: 8/10.

© באדיבות יחסי ציבור

 

תגובות