Food feed: הקרמבו הבינלאומי החדש . adobestock (אילוסטרציה)

Food feed: הקרמבו הבינלאומי החדש

פיוז טי זירו חדש, קרמבו מיובא מחו"ל ולחם פרוס מחמצת • התנסינו במוצרים החדשים על המדף וזה מה שחשבנו

 

Fuze-Tea Zero

מותג התה הקר הבינלאומי FUZE-TEA משיק לראשונה בישראל את Fuze-Tea Zero תה קר ללא סוכר. הפיוז-טי החדש הגיע למדפים ולמקררים בשני טעמים חדשים: פיוז-טי ZERO בטעם אפרסק המוכר והאהוב וטעם חדש פיוז-טי ZERO גרין בטעם אננס. לאחר שניסינו: טעם האפרסק הוא בדיוק הטעם המוכר כמו הגרסה הרגילה. האננס לעומתו - היה קצת פחות מוצלח בעינינו וצריך להתרגל לטעמו. ציון: 7/10.

© באדיבות יחסי ציבור

תן בו

וילי פוד בייבוא מוצר חדש והפעם, הממתק הלאומי מדנמרק שכל ישראלי מכיר - קרמבו. "תן בו" (שם המותג הנבחר) יימכר בארבעה טעמים: שוקולד חלב, שוקולד מריר, שוקולד לבן וציפוי קוקוס. ויש גם בשורה לאלרגנים: לראשונה בממתק האהוב אין חשש לאגוזים ולבוטנים שחקן חדש על מדף המתוקים. לאחר שניסינו: האמת באנו עם ציפייה מאוד גבוהה, גם משום שצויין שזהו המקור וגם מפני שאנו תמיד ששים להתנסות במוצרים מבטיחים חדשים. בפועל? מלבד טעם הוניל כל שאר הטעמים הרגישו, לצערנו, כמו ממתק "פרווה" ממותק של אולם אירועים. הציפייה שלנו הייתה גבוהה, אולי יותר מדי, אך בכל זאת הפעם נעדיף את הגרסה הישראלית של החטיף מדנמרק. ציון: 5/10.

© באדיבות יחסי ציבור וילי פוד

'אנג'ל ארטיזנל'

מאפיית אנג'ל, משיקה את סדרת לחמי הארטיזנל חדשים, בהשראת תהליך הייצור עוד מ-1927. לחמי המחמצת החדשים והאיכותיים, נאפים בהתאם לסטנדרט הצרפתי-בינלאומי לייצור לחם מחמצת ואלו משווקים בשלושה לחמים: מחמצת כוסמין, מחמצת חיטה מלאה וגרעינים ומחמצת בסגנון כפרי כאשר, שני הלחמים המלאים נושאים את הסימון הירוק של משרד הבריאות. לאחר שניסינו: טעים במיוחד! קליל, בדיוק המחמצת שגם נגישה למי שפחות רגיל לצרוך את סוג הלחם הזה. מה שכן - היינו שמחים לו הפרוסות היו קצת יותר גדולות. ציון: 8/10.

© יוסי מור

קוקלציית שף ייחודית של כריכים וסלטים

רשת אורן משי המתמחה בייצור ואפייה של לחמים ומחמצות בוטיק, יצרו קוקלציית שף ייחודית של כריכים וסלטים הכוללות שיטות בישול והרכבה תוך הקפדה על חומרי גלם איכותיים ושילובים חדשים ומסקרנים. עם פתיחת סניף מרינה מתחדשים גם במעדניית בוטיק שתכלול ליין סלטי הבית, מגשי מנות השף כגון סלמון בשמנת עם מלפפון וצילי ירוק מקפיץ, לבנה ושרי צלויות, תפוחי אדמה מדורה, מיצים טבעיים, גבינות קשות ממשק בוטיק ועוד. לאחר שניסינו: טעים במיוחד! מדויק לבוקר אם כי היינו מגדילים את מבחר הכריכונים כי זה נוח במיוחד לארוחה על הדרך! ציון: 8/10.

© צילום: אור גפן
תגובות