Food Feed: החטיפים החדשים שהפתיעו לטובה. adobestock

Food Feed: החטיפים החדשים שהפתיעו לטובה

הרוטב שפותר את כל הבעיות, טעמים חדשים לחטיפים האהובים וגם״ הגרסה המוגדלת של הסוכריות המושלמות • זה מה שחשבנו על המוצרים החדשים

 

קטשיונז

במותג ״הלמנס״ משיקים  את הרוטב האולטימטיבי – קטשיונז! שילוב של קטשופ ומיונז הלמנס האיכותיים לממרח אחד שמשדרג הכל. לאחר שניסינו: מדובר בשילוב הקדוש מבחינתנו שחוסך מלא ערבובים ולכלוך מיותר. פשוט לקחת וליהנות! ציון: 8/10.

© באדיבות יחסי ציבור

דגדג בשני טעמים חדשים במהדורה מוגבלת

דגדג הוא אחד החטיפים האיקוניים בישראל שמלווה אותנו כבר שנים. כעת, ב״בייגל בייגל״ משיקים שני טעמים חדשים במהדורה מוגבלת – קטשופ ופתי בר. לאחר שניסינו: טעם הקטשופ הוא טעם בסגנון החטיפים הרגילים - טעם עז ותעשייתי אך כזה שאפשר לזלול שעות ואילו דווקא הפתי בר שנשמע כמו הבטחה גדולה קצת היה חסר טעם לטעמנו. ציון: 7/10.

© סטודיו 0304

פליפז בטעמים חדשים

פליפז חטיף הבייגלה המצופה משיק טעמים חדשים בשילובים - קרמל מלוח ועוגת גבינה ותותים. לאחר שניסינו: הקרמל מלוח הוא בדיוק כמו שציפינו - טעים, אך לא מפתיע. עם זאת, טעם העוגת הגבינה והתותים היו מעולים ומרעננים, אך דעת חברי המערכת הייתה חלוקה. או שאהבו ממש - או שלגמרי נרתעו. ציון: 8/10.

© באדיבות יחסי ציבור

סקיטלס מוגדלות

סוכריות סקיטלס ענקיות מתחדשות עם טעם פירות חמוצים. משיק טעם חדש של הסוכריות הענקיות: גדולות פי 3 ורכות יותר מפנים. לאחר שניסינו: כל ביס הוא ביס משמעותי! ציון: 8/10.

© יחצ מרס
תגובות