Food Feed: המתחרה המפתיע בדגני הבוקר. adobestock אילוסטרציה

Food Feed: המתחרה המפתיע בדגני הבוקר

חטיפים חדשים לשנה האזרחית החדשה, סדרת עגבניות מפתיעה, השילוב המפתיע בסניקרס והבמבה החדשה יוצאת לדרך • ביקורת אוכל

 

דגני בוקר בון & בון

דגני בוקר בון & בון בטעמים חדשים ומיוחדים: בראוניז עצבני, נוגט נונשלנט, קרמל מלוח קריאייטיבי ושוקולד. לאחר שניסינו: אוקיי! נראה לנו שמצאנו את המתחרה המפתיע של השנה, כי בון & בון הצליחו להפתיע אותנו בענק. אם חשבנו שנתקל בעוד מוצר שמנסה להתחקות אחר ״כריות״ - כאן מדובר בדגני בוקר מעולים, מלאי טעם ומוצלחים. ציון: 9/10!

© באדיבות יחסי ציבור

סדרת 100% עגבניות

חברת יכין משיקה סדרת מוצרים טבעית וחדשנית מבוססת על זן ייחודי של עגבניות LRT. מדובר בזן עגבניות חדש ויחיד מסוגו בעולם, על טהרת הפיתוח הישראלי. ערכיו התזונתיים של זן ה-LRT עשירים משמעותית יותר מכל עגבנייה אחרת, המכילים לפחות פי 3 ליקופן מעגבניות רגילות. סדרת 100% עגבניות כוללת ארבעה מוצרים: פולפה ליקופן טבעית 100% עגבניות טריות מהשדה (Polpa - עגבניות חתוכות למרקם עדין); רסק ליקופן טבעי (22 Bx), 100% עגבניות טריות מהשדה; פולפה טבעית 100% עגבניות טריות מהשדה (Polpa - עגבניות חתוכות למרקם עדין); רסק טבעי 100% (22 Bx) עגבניות טריות מהשדה. לאחר שניסינו: המוצרים בהחלט מביאים איתם בשורה חדשה, משהו במרקם ובטעם שונה ולטובה. האיכות נוכחת. ציון: 9/10.

© אורית חן צדוק

במבה-INSIDE OUT

אסם משיקה במהדורה מוגבלת את במבה INSIDE OUT – לראשונה הנוגט בחוץ והבוטנים בפנים. לאחר שניסינו: האמת? טעים, כייפי, נימוח ומרענן (על אף לא מעט מהדורות מיוחדות של הסדרה). עם זאת, לא משנה מה- עדיין על על הנוגט הרגיל. ציון: 8/10.

© סטודיו אסם

חטיפים חדשים לשנה האזרחית החדשה

עוד מאסם: שני מיקסים חדשים: מהדורה מוגבלת של ביסלי קראנצ' מיקס - ביסלי בצל, שטוחים ואפרופו, ומהדורה מוגבלת נוספת של ביסלי בלאגן מיקס – ביסלי ברביקיו, דובונים ופיצוחים. המיקסים  נבחרו על ידי הצרכנים בסקר שנערך ברשת. לאחר שניסינו: מדובר בשילוב מושלם והכרחי - כאלו שתמיד באים בטוב והלוואי שהם לא ישארו בגדר מהדורה מוגבלת. חטיף נוסף המושק בינואר 2022 במהדורה מוגבלת הוא אפרופו לחם שום - לאחר שניסינו: הוא אכן טעים אבל זה ממש כמו לאכול שום, הריח חזק מאוד והוא מומלץ רק למי שאוהב שום ביומיום. ציון סופי לכלל החטיפים: 8/10.

© סטודיו אסם

Snickers Creamy עם שכבת חמאת בוטנים

"סניקרס", מותג חטיפי השוקולד של חברת מרס, משיק מוצר חדש וקבוע לסדרה - 'סניקרס קרימי חמאת בוטנים'. לאחר שניסינו: איך אנחנו אוהבים סניקרס! ואנחנו עוד יותר אוהבים כשיש טעמים חדשים שהם באמת טובים. חמאת הבוטנים נותנת טוויסט כייפי ומפנק שכיף לזלול ואף לחלוק. ציון: 9/10.

© יחצ מרס

בייגלה כפיות בטעם צ'ילי פיקנטי

בייגלה כפיות מהדורה מיוחדת - בטעם צ'ילי פיקנטי. בסדרת בייגלה כפיות האהובה קיימים כיום שני טעמים: בייגלה כפיות בסגנון כפרי ובייגלה כפיות בסגנון איטלקי. המהדורה החדשה זמינה על המדפים החל מחודש ינואר 2022 ולאחר שניסינו: מדובר במוצר שאי אפשר להפסיק לנשנש, לטבול ואפילו לפורר אותו על סלט! (תנסו, זה מעולה!) הטעם מדוייק, פיקנטי ומומלץ. ציון: 9/10.

© סטודיו אסם

 

 

 

תגובות