Food Feed: התפריטים החדשים לחורף. איציק בראל, באדיבות יחסי ציבור

Food Feed: התפריטים החדשים לחורף

סדרת התה החדשה שהדהימה אותנו, המנות החדשות שהפתיעו וגם: מה הקשר בין איכות הסביבה, סודה ויום האהבה?

ויסוצקי משיקה את סדרת 'אפקט הג'ינג'ר'

סדרת חליטות חדשה ששמה את הג'ינג'ר במרכז כסופר פוד המוביל של העונה. הסדרה כוללת שלושה טעמים: ג'ינג'ר וכורכום, ג'ינג'ר ודבש וג'ינג'ר ולימון. לאחר שניסינו: פייר? טעמים מעולים, מרגישים את הג׳ינגר בדיוק בכמות שצריך יחד עם טעמים מגוונים, עשירים ונהדרים שמחזירים את הגלאם לתה.

© דיגיטאץ׳

המנות החדשות במקדונלד׳ס

מקדונלד׳ס עם שלוש הכרזות חדשות שהתווספו בחודש האחרון: מק רויאל עם טבעות בצל - המנה המוכרת הפעם עם שילוב טבעות בצל (כי מה כבר יכול להיות רע בשילוב הכה טעים הזה?), מיני פיתה גדלה! - מנות הפיתה גדלו, המחיר לא השתנה וטוב שכך. אנחנו תוהים רק אם כמות המילוי של הפיתות נשאר זהה לקודם... ולקינוח - גלידה בתוך החור של הדונאט!

© מקדונלד'ס ישראל

מרק באווירת המזרח

רשת הסושיות ׳אושי אושי׳ משיקה תפריט מרקים לחורף: מרק וון טון: מרק אסייתי פיקנטי עשיר מגיע עם פטריות שיטאקי, אצות וואקמה, שתי יחידות דים סאם, בצל ירוק ואטריות ראמן; מרק בטטה: מרק בטטה קרמי מגיע עם זילוף שמן סומסום, קרם קוקוס, בצל ירוק וקריספי בטטה; מרק תירס: מרק תירס אסייתי מגיע בעיטור בצל ירוק; מרק טום יאם: מרק טום יאם עם עגבניות שרי, פטריות, כוסברה ובצל ירוק; מרק מיסו נודל טופו: אטריות זכוכית, טמגו, צילי ובצל ירוק; מרק מיסו שירו: מרק מיסו עם טופו, בצל ירוק ופטריות.

© איציק בראל, באדיבות יחסי ציבור

בקבוקי סודהסטרים לשימוש רב פעמי - במהדורת LOVE

סודהסטרים תציע ללקוחותיה בקבוקים מעוצבים לרגל הולנטיין עם הכיתוב LOVE ולב מעוצב עם טביעות אצבע. הבקבוקים עשויים מפלסטיק רב פעמי איכותי וקשיח המתאים לשימוש במדיח כלים. אם כבר אפשר לשמור על הסביבה? אז למה לא! עלות צמד בקבוקים: 59₪ (דרך אתר החברה).

© באדיבות יחסי ציבור סודהסטרים
תגובות