Food Feed: מארזים מתוקים לאנשים מתוקים. adobestock אילוסטרציה

Food Feed: מארזים מתוקים לאנשים מתוקים

מארז מושלם ליום האהבה, גלידות חדשות לקיץ וסוויטבוקס בספיישל ששטוס שיעיף אתכם! • זה מה שחשבנו על המוצרים החדשים

חג מתוק לאוהבים

לרגל חגיגות ה-Valentine's Day, היום הכי רומנטי בשנה, חברו סוגת ובוטיק הקינוחים TADAM של הקונדיטורית שירן מתתיהו לשיתוף פעולה מתוק, במסגרתו יוצע מארז קינוחים לאוהבים ויחולקו קאפקייקס שוקולד בדוכן נשיקות. מחיר מארז ליום האהבה: 199 ש״ח. לאחר שניסינו: מדובר במארז מתוק, טעים ומגוון - מומלץ כמתנה זוגית ביום החגיגי. ציון: 8/10.

© שירן מתתיהו

סוויטבוקס ששטוס

עם הקאמבק של ״ששטוס״ לערוץ הילדים (ו-BIGI), נוצר שיתוף פעולה מתוק וכייפי במיוחד של המותג עם סוויטוויט - ובכך נולד סוויטבוקס שכולו על טהרת התכנית וכמובן עם חטיפים ומתוקים מסביב לעולם. מגרסה מיוחדת של קיר הגורלות, ״חדר חושך״ עם מאכלים מאתגרים, גומי מיוחדים, חטיפי שוקולד בינלאומיים, קרקרים בטעם מפתיע מסין, עוגיות שוקולד צ׳יפס מהודו, שערות סבתא שהופכות למסטיק ספרדי, גומי טרולי באווירת תאילנד ועוד רבים... בקיצור, עפנו על זה! ציון: 9/10.

© Sweetweet

השקות חדשות של גלידות

החורף מתקרב לסיומו ועם חג הפסח שכבר באופק – "גלידת שטראוס" מכריזה על פתיחת עונת הגלידות 2022 ומשיקה מוצרים חדשים במספר קטגוריות. מגנום לבן תות: שלגון שמנת בטעם וניל עם ריפל בטעם תות בציפוי שוקולד לבן מעולה ושברי אגוזי לוז מסוכרים; מאגדת מיני מגנום מריר Intense Dark: שלגון שמנת בטעם שוקולד מריר בציפוי שוקולד מריר; קטגורית BETTER FOR YOU: סולרו בר קוקוס - גלידת שרבט עם קוקוס בציפוי המכיל שוקולד חלב עם שבבי קוקוס קלויים; קטגורית ילדים -  "קשת בענן": מעדן קפוא בטעמי מרשמלו, תות ווניל. לאחר שניסינו: המרענן הרשמי של הקיץ, למרות שעדיין לא קיץ! גלידות טעימות, צבעוניות ולגמרי מגוונות את הקולקציות הקיימות. ציון: 8/10.

© סטודיו 0304

‏Arcosteel מציגים את סדרת הדיימונד סקיי

סדרת סירים המיוצרים בטכנולוגיה חדשנית מחומר טהור וללא חומרים המזיקים לגוף האדם, עמידות גבוהה ופיזור חום אחיד ומושלם בציפוי ייחודי DIAMOND SKY הנחשב לציפוי הטוב מסוגו בעולם.

© באדיבות יחסי ציבור

המעדנייה של צבר

צבר יוצאת בבשורה קולינרית חדשה ומשיקה את "המעדנייה של צבר" - במסגרת זאת, תשיק החברה, לראשונה, סדרת גבינות עם ירקות קלויים. ממרחי הגבינות הם פרי שיתוף פעולה עם מחלבת כפר תבור. בשלב הראשון תשיק צבר סידרת ממרחים על בסיס גבינת לאבנה בשילוב ירקות קלויים: לאבנה עם קרם פלפלים, לאבנה עם חציל על האש ולאבנה עם פלפל חריף וגרגירי חומוס. לצידם, משיקה החברה גם שורת ממרחים עם מתכונים עדכניים של אריסה, סחוג ירוק וסחוג אדום, פסטו ועגבניות מיובשות וכן סלטים. בהמשך, וכחלק מפיתוח פורטפוליו של מוצרי המעדנייה, תושק סדרת ממרחי קרם בולגרית בשילוב ירקות קלויים. ברוח חוויית הצריכה במעדנייה, עוצבו גם האריזות בעיצוב עכשווי, שקוף, דמוי זכוכית.

© סטודיו אסם
תגובות