Food feed: משלוח מנות מפנק ופיצה מיוחדת ליום האישה. my social

Food feed: משלוח מנות מפנק ופיצה מיוחדת ליום האישה

משלוח מנות מיוחד של גולדה, קרמוגית בטעם במבה אדומה וגם: הסלטים שעשו לכולנו טעים • חדש על המדף

 

פיצת דומינו'ס מיוחדת ליום האישה

לקראת יום האשה, חברת דומינו'ס פיצה ועשרות חברות נוספות יצאו בפרויקט מיוחד:  עשרות חברות מובילות במשק חתמו על אמנה משותפת הקוראת למנוע את אפליית השכר בין נשים וגברים, במסגרת הפרויקט תוציא דומינו'ס פיצה משלוח מיוחד הממחיש איך זה מרגיש לקבל פחות! קצת קשה להאמין, אבל גם היום בשנת 2022, נשים עדיין מרוויחות פחות מגברים על אותה עבודה בדיוק. 32.4% פחות בשכר החודשי, ו-16% בשכר השעתי. דומינו'ס פיצה ועוד חברות מובילות במשק קוראות לתקן את העיוות הזה, כדי שהילדות של כולנו יגדלו לשוויון ולעולם עבודה טוב והגון. לקראת יום האישה הבינלאומי, חברו יחד עשרות חברות לפרויקט ייחודי שבמסגרתו ישלחו מאות מגשי פיצה בהם חסרים שני משולשים, כדי "לעזור" להבין למי שיקבל אותם "איך זה מרגיש לקבל פחות". נמעני מגשי הפיצות הייחודיות כוללים מנכ"לים מכל הארץ, מובילי דעה ממגוון תחומים, לצד מנהלי משאבי אנוש, מעשרות חברות שונות שהופתעו לקבל הפעם פיצה קצת שונה עם מסר חשוב – הגיע הזמן לשים סוף לפערי השכר בין גברים לנשים.

© באדיבות יחסי ציבור

בקבוקים מונגשים למרכזי הסיוע

סודהסטרים, סופר-פארם ואיגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית, חברו יחד לטובת יוזמה משותפת להעלאת המודעות לנושא תקיפות מיניות ולאפשרויות הסיוע הקיימות עבור נפגעות ונפגעי תקיפה מינית בישראל. במסגרת היוזמה, יושקו בקבוקי סודהסטרים אישיים ומעוצבים לשימוש רב פעמי במהדורה מיוחדת. הבקבוקים יימכרו החל מ- 10.03.2022 בסניפי רשת סופר-פארם ובסופר-פארם אונליין, בעלות של 15 ₪ בלבד לבקבוק, כאשר כל ההכנסות קודש לפעילות איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית. על גבי אריזת הבקבוקים מוצגים באופן בולט, בעברית ובערבית, פרטי קשר למרכזי ושירותי הסיוע של האיגוד, אליהם ניתן לפנות בטלפון או בכתב, וכן באמצעות צ'אט אנונימי באתר או בוואטסאפ.

© טל אזולאי

קרמוגית במבה אדומה

במבה מתוקה היא אחת מסדרות המוצרים המוצלחות והאהובות תחת מותג העל "במבה" עם קהל צרכנים מושבע, קהל אשר התרגש והעניק ציון גבוה מאוד לרעיון של קרם במבה מתוקה בתוך עוגיית קרמוגית. לאחר שניסינו: האמת? די נתרתענו בהתחלה על אף אהבתנו לבמבה אדומה, אבל תוך כמה ביסים די התאהבנו. טעם מסקרן, מיוחד ויש מצב שהיינו רוכשים שוב. ציון: 7.5.

© סטודיו אסם

מארז משלוח מנות מפנק של גולדה

גולדה משיקים מארז משלוח מנות מפנק טעם חדש ושמח של גלידת CONFETTI צבעונית וקינוחי פטיסרי מושחתים של בוטיק פינק גולדה. המארז כולל: ספיישל פורים CONFETTI - 250 גרם גלידת שוקולד לבן עם רוטב שוקולד אגוזי לוז חתיכות וופל אגוזי לוז, קרם פירות יער וסוכריות קונפטי צבעוניות לקישוט פורימי ושמח. דואנטס ספיישל פורים במילוי שוקולד אגוזים וציפוי שוקולד רובי עם סוכריות צבעוניות, 3 יחידות אוזני המן במילוי רוטב בייגלה מלוח של בוטיק הפטיסרי פינק גולדה, 3 יחידות אזני המן במילוי קרם פיסטוק של בוטיק הפיטסרי פינק גולדה, 2 אצבעות שוקולד פינק גולדה בטעמי הגלידה המובילים: בייגלה מלוח ופיסטוק, צמיד צבעוני ים של חברים- "די לחרם מפסיקים לשתוק" יחד עם גלויה הקוראת להצטרף ולחתום על האמנה. מחיר מארז משלוח מנות- 69 שקלים בסניפים ובמשלוח. לאחר שניסינו: טעם הגלידה היה די שנוי במחלוקת - חלק מחברי המערכת זללו וחלק נרתעו, אוזני ההמן היו טעימים וכך גם שאר המוצרים במארז. ציון: 7/10.

 

© my social

אסם בונז'ור

אסם-נסטלה משיקה סדרת בצקים מצוננים לאפייה מיידית: בצק עלים מצונן ובצק לפיצה לחוויית אפיה ביתית. מוצרי הבצק המצונן הזמינים להכנה בכל רגע במקרר ומאפשרים לצרכן בכל רגע ולא תכנון מוקדם. המוצרים שיושקו תחילה תחת אסם-בונז'ור: בצק פיצה מצונן ומרודד לשימוש מידי – עד 28 ימים במקרר בצק עלים מצונן ומרודד לשימוש מידי, למגוון מאפים וללא מרגרינה – עד 30 ימים במקרר. לאחר שניסינו: פתרון מושלם, יעיל ונוח בשילוב של בצק נהדר. ציון: 8/10.

 

© סטודיו אסם

 

זוגלובק בפרימיום

זוגלובק מרחיבה את סדרת נקניקי הפרימיום עם מוצר חדש - צלעות אסאדו מעושנות המיוצרות בתהליך בישול ארוך וייחודי. לאחר שניסינו: אין ספק שמדובר בנתח מעולה שבא טוב בכל הזדמנות ובשלל וראיציות (טוסט, כריך, נשנוש קל ועוד). ציון: 8/10.

 

© סטודיו זוגלובק

המעדנייה של צבר

סדרת גבינות עם ירקות קלויים. בשלב הראשון השיקה צבר סידרת ממרחים על בסיס גבינת לאבנה בשילוב ירקות קלויים: לאבנה עם קרם פלפלים, לאבנה עם חציל על האש ולאבנה עם פלפל חריף וגרגירי חומוס. לצידם, משיקה החברה גם שורת ממרחים עם מתכונים עדכניים של אריסה, סחוג ירוק וסחוג אדום, פסטו ועגבניות מיובשות וכן סלטים. בהמשך, וכחלק מפיתוח פורטפוליו של מוצרי המעדנייה, תושק סדרת ממרחי קרם בולגרית בשילוב ירקות קלויים. ברוח חוויית הצריכה במעדנייה, עוצבו גם האריזות בעיצוב עכשווי, שקוף, דמוי זכוכית. לאחר שניסינו: מרענן, טעים, מיוחד וחביב על כולם. ציון: 9/10.

 

© סטודיו אסם

 

 

תגיות
תגובות