Food feed: מסתבר שגם גלידה יכולה להתחפש. יערה גדרון

Food feed: מסתבר שגם גלידה יכולה להתחפש

הגלידה שהתחפשה לפורים, המסטיק החדש שנתן לנו אווירה טרופית וארוחת הילדים שהצליחה להפתיע אותנו! • כל מה שחדש על המדף

 

'טבעול גורמה'

טבעול משיקה את סדרת ה-BOWL מנות עשירות של ירקות, קטניות ודגנים תחת המותג 'טבעול גורמה'. בסדרה שלושה מוצרי BOWL (450 גרם): ירוקים וגריסים - בתיבול רענן של שמן זית, מעט פלפל צ'ילי וגרידת תפוז. מכיל: גריסי פנינה, תרמילי אפונה מתוקה, אפונה וזוקיני; קינואה וירקות קלויים - בתיבול עדין של שמן זית, פטרוזיליה ושום. מכיל: קינואה שחורה, אדומה ולבנה, גרגירי חומוס, חציל קלוי, פלפל אדום קלוי, פלפל צהוב קלוי ועגבניות קלויות; דגנים וירקות צבעוניים - בתיבול רענן עם שמן זית ובצל. מכיל: אורז מלא- חום, שחור ואדום, גריסי פנינה, כוסמין, גזר, אפונה, תירס וזוקיני. לאחר שניסינו: בהחלט מזכיר מסעדות, קליל להכנה וטעימים. ציון: 8/10.

© סטודיו מרחב

גלידה בתחפושת

רשת הגלידריות לג'נדה מציגה לפורים את הקינוחים הפופולארים ביותר מחופשים לגלידה. הרשת הפכה שני קינוחים מושלמים, הכנאפה והקרם בורלה, לגלידות! גלידת מסקרפונה כנאפה, שהיא טוויסט קל לקינוח הטרנדי כנאפה, בסיס הגלידה עשוי גבינת מסקרפונה ומעל ציפוי של שערות קדאיף פריכים; גלידת קרם ברולה- גלידת ביסקוטי ושמנת עם ציפוי של סוכר מקורמל; בנוסף, גלידת פרג אזני המן - גלידת וניל בטעם ביסקוטי בשילוב פרג. לאחר שניסינו: הכנאפה וקרם הברולה טעימות, אך מרגישות קלאסיות. בנוסף, אכן משקפות את הקינוחים עליהן מבוססות. באשר לפרג - בואו נאמר שזה רק לחובבי הטעם. ציון: 7/10.

© יערה גדרון

Orbit Refreshers Tropical

מותג המסטיקים השיק בתחילת 2021 את סדרת 'אורביט ריפרשרס', שוכעת, המותג האהוב משיק טעם חדש וייחודי בסדרה – 'אורביט ריפרשרס טרופי'. לאחר שניסינו: מדובר בטעם שהוא אכן טרופי, מרגישים התפוצצות של טעמים בכל לעיסה ובהחלט אהבנו. ציון: 8/10.

© מרס ישראל

"הילדים של פאפא"

רשת הפיצריות "פאפא ג'ונס" משיקה בפעם הראשונה בענף הפיצה: "הילדים של פאפא" – מארז ארוחת ילדים מיוחד הכולל פיצה אישית, מנה נלוות לבחירה, רוטב לבחירה, הפתעה בכל מארז, והכל מגיע באריזה מיוחדת עם פעילות לילדים, ב-39.9₪ בלבד. השקת ארוחת "הילדים של פאפא" נולדה כדי לתת מענה אמיתי לילדים ומשפחות לא כנגזרת ההזמנה של ההורים, אלא כמי שרוצים להנות ממש כמו הגדולים מפיצה המבוססת על חומרי גלם טריים ואיכותיים. ארוחת הילדים תכלול פיצה אישית ומנה נלוות לבחירה: נגיסי תירס / טבעות בצל / אצבעות מוצרלה / כדורי פירה. לכבוד ההשקה, כל מי שיזמין את ארוחת "הילדים של פאפא" בחודש מרץ יהנה מחודש מתנה בערוץ BIGI, ויוכל להשתתף בפעילות ולזכות בכרטיס כניסה לגמר של ששטוס 2022. לאחר שניסינו: ארוחת ילדים מדוייקת, מעולה. הפיצה  - מהטעימות שטעמנו! תחושה של פיצה ביתית ועסיסית. נהננו מכל ביס, על אף שאננו כבר לא ילדים. ציון: 10/10.

© אמיר מנחם

FREE לפסח

מותג חטיפי הבריאות משיק לחג הפסח חטיפים טבעוניים (ויגן פרנדלי) כשרים לפסח, באריזות אישיות תחת השם: "מושלשים" בשלושה טעמים ייחודיים: תפוח אדמה וירקות (סלק, גזר ותרד), תירס וכורכום, אורז שחור מושלשים - חטיף המכיל 100% רכיבים טבעיים, ללא תוספת סוכר, ללא גלוטן וללא חומרים משמרים. לאחר שניסינו: מהווים פיתרון מושלם לנשנוש בבית או בחוץ, כארוחת ביניים כשרוצים להפיג את תחושת הרעב, ואפילו כשמתחשק לטבול במטבל מגניב כמו סלסה, גוואקמולי או גבינה לבנה. היו טעמים שאהבנו יותר, והיו כאלו שפחות. ציון: 8/10.

© אפרת אשל

Sistema TO GO

לכבוד יום קופסת האוכל הבינלאומי מותג קופסאות האוכל Sistema מציג: Sistema TO GO. סדרת מוצרי סיסטמה TO GO הינה סדרת מוצרים ואחסוניות המעוצבות ומותאמות לנשיאה של מזון לגן, לבית הספר, למשרד, לספורט, לפיקניק ולפעילויות מחוץ לבית. סיסטמה כוללת מגוון רחב של כלי אחסון להכנת ארוחות מסוגים שונים, כגון כריכים, סלטים, ואף קופסאות מיוחדות להכנת ארוחות בנטו, וכמו כן ארוחות להרכבה שכוללות ירקות טריים, יוגורט, פירות, רטבים ותבשילים, שאת כולם ניתן להניח בקופסה אחת שמחולקת למגשים ותאים נפרדים ומיכל מיוחד לרטבים. בסדרה ניתן לראות מגוון קופסאות אוכל ובקבוקי שתייה. מדובר במוצרים רב-פעמיים, ידידותיים לסביבה, מעוצבים וצבעוניים ,עשויים פלסטיק איכותי תוצרת ניו זילנד, ללא BPA, ניתנים לשימוש במקפיא ובמדיח כלים. באמצעות שימוש בקופסת האוכל של סיסטמה, ניתן לקחת לבית הספר או למקום העבודה ארוחה מזינה הכוללת מרכיבים שונים, תוך שמירה על סדר והקפדה על הגשה אסתטית שעושה חשק לאכול בריא. כל הקופסאות של Sistema מיוצרות בניו זילנד לפי התקנים המחמירים בעולם. טווח מחירים: 23.9-64.9 ניתן להשיג : רשת חנויות ארקוסטיל קיצ'ן ועוד מגוון חנויות כל בית.

© תמונות מילניום

 

 

תגיות
תגובות