Food feed: המאכלים המיוחדים לפסח. AdobeStock

Food feed: המאכלים המיוחדים לפסח

מה נשתנה הפסח הזה על המדפים? התנסינו במוצרים הכשרים החדשים וזה מה שחשבנו עליהם • מומלץ או שפחות?

גלידת מצות

רשת הגלידריות לג'נדה מציגה לחג:  גלידת מצות – גלידת שוקולד לבן בשילוב מצות ושוקולד קרם אגוזים מיוחדת עבור פסח גלידת במבה נוגט – גלידת חמאת בוטנים בשילוב שוקולד ובמבה נוגט. לאחר שניסינו: גלידת המצות חביבה אבל לא בולטת מספיק. לעומת הטעמים המפתיעים והמעולים שהשיקו ברשת בעבר - כאן לא מדובר בטעם שנזכור או שנרצה לרכוש בעצמנו. היה חביב לנסות אך לא יותר מזה. בנוסף, קיבלנו שוקולד תפוז - טעם מפתיע אך מומלץ רק למי שכבר אוהב שוקולד תפוז. בנוסף, טעמנו גם את גרסת הכשל"פ של גבינה עם פירורים - הטעם המצטיין מבין השלושה שהגיעו - אך לא היינו מנחשים בחיים שמדובר בטעם הנ"ל. ציון: 8/10.

© יערה גדרון

חטיפי השוקולד במהדורת כשל"פ

לכבוד חג הפסח, חברות תלמה וקליק השיקו את מיטב המוצרים שלהם בטעמים המוכרים והאהובים במהדורה מוגבלת וכשרה - קליק במהדורת MIX שחור לבן, פריכיות פתית תירס, חטיף הבוקר "שוגי" בטעמים שוקולד לבן וחום ודגני הבוקר ברנפלקס כשרים לפסח. לאחר שניסינו: אין הבדל בטעם, לא התאכזבנו ובהחלט מבחינתנו אפש רלהמשיך עם המוצרים הללו לאורך כל השנה ולא נשים לב, לפחות לא באופן משמעותי. ציון: 8/10.

© באדיבות יחסי ציבור

רוטב סויה ופירורים מוזהבים לציפוי

המותג מאסטר שף השיק לחג הפסח: רוטב סויה מסורתי, כשר לפסח, המיוצר לפי מיטב המסורת היפנית. המוצר מכיל 46% פולי סויה מיפן. לאחר שניסינו: בהחלט טעים ומשדרג, משרה את אווירת המזרח. ציון: 8/10 | בנוסף, במותג השיקו פירורים מוזהבים, כשרים לפסח - לטיגון ואפייה, וללא חומרים משמרים - לאחר שניסינו: יותר טובים מתחליפי קמח המצה שנותנים לשניצלים מראה חיוור ולא מעורר תיאבון. ציון: 9/10.

© באדיבות יחסי ציבור

FREE כשר לפסח

מותג חטיפי הבריאות Free מציע  סדרת חטיפי תמרים כשרים לפסח, המבוססת על תמרי מגה'ול האיכותיים וכוללת 5 טעמים שונים. סדרת חטיפי Free ללא תוספת סוכר, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל, דלים בנתרן וללא תוספות של מספרי E. החטיף טבעוני, עשיר ברכיבים תזונתיים ומכיל עד 100 קלוריות בלבד ליחידה. הסוכר בחטיף מקורו בפירות והאגוזים בלבד. לאחר שניסינו: יכול היה להחליף בקלות את החרוסת בקערת ליל הסדר! עם זאת, לא מסוג המוצרים שכולם יכולים לאהוב. ציון: 8/10.

© אפרת אשל

מנה חמה כשל"פ

אסם - נסטלה השיקה לראשונה "מנה חמה: רייס נודלס" כשרה לפסח. לאחר שניסינו: ובכן, הפעם לא יצא מוצלח במיוחד. קצת חסר טעם והמרקם פלפי מדי. לא עורר חשק גם בגזרת הצבע. ציון: 6/10.

© באדיבות יחסי ציבור

מנות מוכנות

לקראת חג הפסח חברת "סוגת" חברה ל"סוליקה", המעדנייה של השף אבי ביטון, לחגוג את בוא האביב עם שתי מנות מקוריות וכשרות לפסח עם אורז וקטניות, אשר יכולות להשתלב בצורה מושלמת גם כמנה עיקרית לשולחן החג. המנות החגיגיות לפי מתכונים מסורתיים מהמטבח של סוליקה, סבתו של השף אבי ביטון, יוצעו במהדורה מוגבלת לקראת החג בסניפי המעדניה ובהזמנה באתר לצד המגוון העשיר של המנות המוצעות במעדנייה: מנת תבשיל פקיילה מסורתי המכילה בשר, שעועית לבנה של סוגת, עלי מנגולד ושלל ירוקים. מנת מרק עוף ואורז תורכי המכילה פרגיות, אורז פרסי סוגת, עגבניות טריות, ירוקים ותבלינים. במסגרת שיתוף הפעולה, החליטו סוגת וסוליקה לתרום חלק מההכנסות שבמכירת המנות ל"בית לינה" אשר מעניק בית חם לנשים שנפלטו ממעגל הזנות ולדאוג להן לסעודת חג. לאחר שניסינו: למרות שהנראות לא הייתה הכי מזמינה, הטעמים היו ביתיים ומחממים את הלב והבטן. ציון: 8/10.

© אולגה טוכשר

מתנה להורים ולחובבי הבישול

שיתוף פעולה חדש ומעניין בין ישראל אהרוני והמותג ארקוסטיל - סדרת סכינים וכלי מטבח חדשה בהשראת המטבח האסיאתי. הסכינים מסדרת ארקוסטיל אהרוני מיוצרות מפלדה יפנית איכותית (JAPANESE STEEL 420J2), אשר נכרית באופן מסורתי באותו אזור ביפן כבר למעלה ממאתיים שנה. הלהב מעוצב במרקם פלדת דמסקוס המדמה את תנועת הזרימה של המים ובהשראת חרבות הסמוראים, שעוצבו על ידי בעלי המלאכה היפניים.  הפלדה היפנית הינה במבנה קריסטלי מיוחד עם אחוז גבוה של פחמן וכרום ובעלת דרגת קושיות (רוקוול) אופטימלית לסכיני שף (HRC -55). הפלדה עוברת תהליך של Ice Hardening חישול בקרח וחישול בחום, המבטיחים חוזק, עמידות וחדות גבוהה לאורך זמן. 

© תמונות מילניום מרקטינג, באדיבות יחסי ציבור

 

 

 

תגיות
תגובות