מגש פירות בת ים - מגשי פירות שכיף לקבל. באדיבות פרי גנך

מגש פירות בת ים - מגשי פירות שכיף לקבל

רוצה לתת מתנה שתגרום למי שיקבל אותה להגיד וואו? בחיפוש אחר מגשי פירות ייחודיים לאירוע של העבודה? מה בודקים כשבוחרים מגש פירות בבת ים?

אחד הקינוחים המפנקים שקשה לפספס איתם הוא מגש הפירות. הוא תמיד טעים, מגוון ומתאים לאנשים שונים והוא צבעוני ומרשים. יש למגש הפירות יתרונות רבים על פני קינוחים אחרים, ובעיקר בפן הבריאותי. מדובר על קינוח מפנק במיוחד אך גם בריא, מלא ויטמינים ומתוק. מה בדיוק צריך לבדוק כשבוחרים מגש פירות ואיך בוחרים מגש ייחודי שיעשה אפקט על מי שיקבל אותו? הכתבה הזו הוכנה עבורך. 

איך יוצרים מגש פירות ייחודי? 

כדי ליצור מגש פירות ייחודי מי שמכין אותו חייב להכיר את טכניקות החיתוך המתקדמות שיוצרות את האפקטים המתאימים בעיצוב. מדובר על צורות חיתוך מורכבות שיוצרות מכל פרי צורה ייחודית, אותה ניתן להרכיב לאחר מכן למגש צבעוני ומרתק. אנשי מקצוע המיומנים בהכנת מגשי פירות מבצעים את העיצובים בקלות ויעילות, כאשר ניתן להוסיף, להרכיב מחדש ולשנות את המרכיבים השונים במגש. 

ואם מדובר על אירוע בעבודה? 

לא מעט משרדים בוחרים במגשי פירות כקינוח המוגש באירועים או ישיבות צוות. מדובר על קינוח מרענן, ממריץ, מתוק וגם בריא, שלרוב כולם אוהבים ולכן קשה לפספס אתו. כשבוחרים מגש פירות לעבודה יש לקחת בחשבון את כמות הסועדים, מומלץ לגוון מאוד בפירות כדי שלכל אחד יהיה פרי אותו הוא אוהב, וגם מומלץ לבחור פירות שכולם אוהבים כמו אננס, מלון, אבטיח, ענבים, מנגו, תותים וקיווי. 

© באדיבות פרי גנך

איך מפתיעים באמצעות מגש פירות? 

אם רוצים ממש להפתיע עם מגש הפירות ניתן לעשות זאת בקלות עם בחירה בעיצובים ייחודים כמו למשל סלסלת פירות או מגש סושי פירות בו הפירות נחתכים בצורה של מגש סושי. עם מגש פירות בת ים מעוצב וצבעוני אפשר להפתיע את כולם – את היולדת, את החברה שקיבלה קידום, את הבעל ביום הנישואין ואת המורה ביום המשפחה. הדבר החשוב ביותר הוא לבחור במקום שעובד עם פירות טריים, שמבצע הובלות בקירור על פי תנאי משרד הבריאות ומציע הזמנה גם מהיום להיום.

הנחה מיוחדת לקוראי הכתבה - 10% הנחה ברכישה באתר

למימוש הקופון הקלידו ״10הנחה״ בעגלת הקניות באתר הבית שלנו.