Food feed: הטעמים המפתיעים ליום העצמאות. adobestock (אילוסטרציה)

Food feed: הטעמים המפתיעים ליום העצמאות

המבורגר בלחמנייה כחולה, מנגל צמחוני מושלם ורטבים שישדרגו את העל האש • התנסינו במוצרים החדשים ליום העצמאות וזה מה שחשבנו!

טעם העצמאות של גולדה

רשת הגלידריות 'גולדה', משיקה מהדורה מיוחדת לכבוד יום העצמאות ה-74 של המדינה. הטעם החדש שנבחר ברוב קולות על ידי הצרכנים הישראלים הוא חלווה בייגלה מלוח. גלידת חלווה עם תוספות בייגלה, פירורי חלווה בציפוי רוטב בייגלה. בנוסף, לכבוד יום העצמאות רשת גולדה תציע ללקוחותיה בסניפים מהדורת דונאטס ישראלי שיגיע במילוי קרם חלווה ובייגלה, ציפוי שוקולד לבן ושברי מרנג. לאחר שניסינו: פייר? מוצלח, כייפי וממכר. עם זאת, הטעמים היו לנו די דומים אחד לשני - מצד אחד מעיד על השתלבות, מצד שני - לא הייתה 'קונטרה' מפתיעה מדי. ציון: 8/10.

© מייסושייל, באדיבות יחסי ציבו

Superbowl להרכבה ביתית

מחלבת 'משק צוריאל' משיקה יוגורט עיזים חדש 3.7% באריזת 500 גרם ויוצאת בשיתוף פעולה ייחודי עם משק מלר, המציע משלוחי תוצרת חקלאית עונתית ומקומית. במסגרת השת"פ, המשקים יצרו מארז משפחתי להכנת מוזלי ביתי הכולל: יוגורט עיזים של משק צוריאל 500 גר', פירות טריים עונתיים מחקלאים מקומיים, דבש ישראלי ותוספות מפתיעות, להזמנה במשלוחים ברחבי הארץ במהדורה מוגבלת. לאחר שניסינו: עפנו על הייצור העצמי, עפנו על הטעם ובהחלט מוזלי ויוגורט שבא טוב בין ארוחות או כארוחת בוקר. ציון: 9/10.

© באדיבות יחסי ציבור

ראנץ' כחול-לבן

זוהי השנה החמישית בה בורגראנץ' מציעה מנה מיוחדת ליום העצמאות, אחרי שוקופאי השחר העולה (2017) הראנץ' בפיתה (2018) הלאפה ראנץ' (2019) וראנץ' פלאפל בריבוע (2021) מגיע 'ראנץ' כחול-לבן' - הראנץ' האהוב והמוכר של בורגראנץ' עם הטעמים הנוסטלגיים והפעם בלחמנייה כחולה. לאחר שניסינו: בהחלט מקורי ומפתיע בנראות, אבל ציפינו לטוויסט גם בטעם. רוב הטועמים לא הרגישו הבדל בטעם הלחמנייה, אך אחד הטועמים טען כי קיים טעם קצת שונה ולוואי שלא ידע להגדירו. עם זאת, הלחמנייה הייתה רכה יותר מהלחמניות הרגילות של הרשת. חייבים לציין כי הצבע הזרחני (שהוא דווקא תכלת ולא כחול) קצת פחות מעורר תיאבון, אבל בהתחשב בעובדה שזה מוצר לחג העצמאות אז זה בסדר. בכל אופן - נזלל עד תומו! ציון: 8/10.

© אפיק גבאי

מנגל צמחוני

טבעול מרחיבה את סדרת סנסשיונל (Sensational) ומשיקה את סנסשיונל נקניקיות צמחוניות. נקניקיות סנסשיונל מצטרפות למגוון הקיים בסדרה: סנסשיונל בורגר צמחוני במתכון חדש ומשופר, סנסשיונל טחון צמחוני המאפשר הכנת מגוון מנות וסנסשיונל נתחי סויה דמוי עוף. כמו כן, במיוחד ליום העצמאות טבעול מרחיבה את מגוון דמויי הבשר ומשיקה עוד שלושה מוצרים חדשים בסדרת דמויי הבשר: נקניקיות טבעוניות עם מתכון חדש ומשופר וכ-9 גרם חלבון במנה (תכולה: 490 גרם), בורגר חלפיניו שחוזר למדף, בעל טעם ייחודי וחריף וכ-12 גרם חלבון במנה (תכולה: 420 גרם) ובורגר פטריות איכותי בדומה לבורגרים במסעדות עם 4 גרם חלבון במנה (תכולה: 480 גרם). לאחר שניסינו: וואו! תחליף ראוי לבשר, יש לצמחונים בינינו מה לאכול בחג שכולו על טהרת העל האש. כיף לחיות ב-2022 כשיש כאלו פתרונות. ציון: 9/10.

© סטודיו מרחב

ביסלי שווארמה וביסלי שום בצל

אסם מחזירה למדפים שתי מהדורת מיוחדות של ביסלי אהובות במיוחד: ביסלי שווארמה וביסלי שום בצל. ההחלטה להחזיר כעת את שתי המהדורות התקבלה לאחר בקשות רבות של צרכנים. לאחר שניסינו: טעם שום הבצל די דומה לביסלי הבצל הרגיל (עם טוויסט ממש קטן), ביסלי השווארמה לעומתו היה שנוי במחלוקת בקרב הטועמים במערכת - חלק ממש אהבו וחלק ממש לא. ציון: 7/10.

© סטודיו אסם

רטבים "על האש"

ב"קנור" סדרת רטבי "על האש" במהדורה מיוחדת: רוטב ברביקיו מעושן (350 גרם) ורוטב מרינדה לגריל (340 גרם). הרטבים החדשים מצטרפים אל שאר רטבי קנור המתאימים לתיבול, בישול, אפיה, גריל והקפצה של עוף, בשר, דגים, אורז, אטריות, ירקות ועוד. לאחר שניסינו: אכן שדרוג טעם לעל האש הבייתי, בא טוב ועושה חשק לעוד. ציון: 8/10.

© סטודיו 0304

קטשופ על האש

אסם-נסטלה בחרה להחזיר אל המדפים את הקטשופ האהוב - קטשופ 'על אש'. לאחר שניסינו: בהחלט חביב וטעים, אבל לא משהו שהיינו מזמינים לאורך כל השנה. מותאם לעצמאות ולגמרי עושה את העבודה. ציון: 7/10.

© סטודיו אסם

מלח הארץ במהדורה מוגבלת

לרגל חגיגות 100 שנה להיווסדה ולכבוד יום העצמאות ה-74 למדינת ישראל, משיקה "מלח הארץ" מהדורה מוגבלת וחגיגית של המלח האהוב, מלח ים דק, במלחייה בעיצוב מיוחד ונוסטלגי. סדרת המלחיות המוכרת של החברה לובשת עיצוב חדש עם שלוש תמונות נוסטלגיות שצולמו בשחור-לבן בימי הקמת מפעל המלח הראשון בישראל בעתלית, המסמלות את ראשית המפעל הציוני והתעשייה כחול-לבן בישראל.

© באדיבות יחסי ציבור
תגובות