Food feed: גלידת הפיסטוק ששיגעה את הרשת. גלידות נסטלה

Food feed: גלידת הפיסטוק ששיגעה את הרשת

לחם קינוח חדש, המוצר הקינמוני שעשה קאמבק ומה חשבנו על הגלידה שהטריפה את הרשת? • התנסינו במוצרים החדשים על המדף

 

פיטנס זיתי קלמטה

סדרת קרקר THIN של פיטנס מתרחבת עם מוצר חדש: פיטנס זיתי קלמטה. לאחר שניסינו: דק, פריך וטעים. מומלץ לחובבי הזיתים. הכי מורגש כבר בשלב הניחוח. המלצת המערכת היא כמובן לנשנש עם גבינה. ציון: 8/10.

© סטודיו אסם

World Explorations

משיקה 4 תערובות קפה חדשות מסדרת ה- World Explorations, בהשראת תרבויות קפה מרחבי העולם- מיאמי, פריז, איסטנבול וריו דה ז'נרו. לאחר שניסינו: בהחלט מרענן, חדשני וזורק אותנו למקומות וטעמים בינלאומיים. ציון: 8/10.

 

© באדיבות Nespresso

הקאמבק של קינמונים

אחרי אלפי פניות של צרכנים, "קינמונים" חוזר ובגדול! מדובר בדגנים פריכים מצופים קינמון, אשר מגיעים כעת לרשתות השיווק באריזה חדשה ומעוצבת ובמתכון חדש עם אותו טעם קינמוני מוכר. לאחר שניסינו: אנחנו תמיד בעד דגנים בטעמי קינמון. בתור מי שלא טעמו את "קימונים" בגרסתם הקודמת על המדפים, באנו לטעימה נקיים וגם הפעם מדובר בטעם מוצלח. ציון: 9/10.

© סטודיו 0304

סודה בטעם אננס וסודה בטעם תפוח

מותג הסודה האהוב, Schweppes, משיק סודה בטעם אננס וסודה בטעם תפוח. לאחר שניסינו: לטעם האננס יש ריח חזק ומזמין - ואילו הטעם בקושי הורגש לצערנו, לעומת זאת סודת התפוח הייתה עם ריח מופחת אך הטעם הורגש יותר. חלק מחברי המערכת אהבו ולגמו ללא הפסקה ולחלק הטעם היה קצת מוזר. ציון: 7/10.

© סטודיו יפאורה.

לחם 'WEEKEND'

מאפיית אנג'ל משיקה מוצר חדש בקטגוריית לחמי הפינוק, לחם 'Weekend '. לאחר שניסינו: בדיוק כפי שהבטיחו בהודעה לעיתונות, לחם הקינוח המזכיר בטעמו את מתיקות הבריוש הצרפתי והמאופיין בפרוסות העבות, בנימוחות, באווריריות שלו ומיועד במיוחד לפרנצ' טוסט. ציון: 9/10.

© באדיבות מאפיית אנג'ל

קראנץ' פיסטוק

הטירוף של הרשת בשבוע האחרון - שאי אפשר היה לפספס, ואי אפשר היה להשיג! טרנד הפיסטוק הולך וצובר תאוצה בשנים האחרונות ולאט לאט קהילת הישראלים שמשתוקקים לכל מוצר עם פיסטוק הולכת ומתרחבת. אחד מיוצרי התוכן המזוהים ביותר עם פיסטוק בישראל הוא אוהד ראוך שהפך תמונות של מוצרים מוכרים ואהובים רבים לכאלה בטעמי פיסטוק. בין המוצרים שזכו להתעניינות רבה ברשת היה שלגון קרנאץ' פיסטוק שזכה לאלפי שיתופים ותגובות של גולשים שביקשו מגלידות נסטלה שייצרו מוצר כזה.

גלידות נסטלה זיהו את ההתרחשות ברשת והחליטו להרים את הכפפה ולהגשים את החלום למאות הצרכנים שהגיבו על אותו הפוסט "המומצא". בחודשים האחרונים עבד צוות הפיתוח של גלידות נסטלה על הכנת שלגון קראנץ' פיסטוק שעונה על "החלום הירוק" של הגולשים.

כעת, לקראת עונת הקיץ 2022, משיקה גלידות נסטלה את קראנץ' פיסטוק במהדורה מוגבלת. שלגון קראנץ' פיסטוק החדש הוא שלגון שוקולד לבן ופיסטוק, בציפוי קראנצ'י של שוקולד לבן ושברי פיסטוק וליבת פיסטוק עשירה.

לאחר שניסינו: הטירוף מוצדק! טהרת הפיסטוק במיטבה וחוויה על חושית! לא הפסקנו לזלול ולהתענג על כל ביס וביס. חשוב לציין שגם לעסנו לאט לאט כדי שלא יסתיים מהר! הפיסטוק יכול להיות טיפה מלוח, אבל יחד עם השוקולד לא מרגישים. עכשיו, איפה משיגים עוד?! ציון: 10/10.

© גלידות נסטלה

עוד גלידות חדשות של נסטלה

שלגון חדש תחת סדרת מילקה (Milka) מילקה שוקולד אגוזים: שלגון בטעם שוקולד ובציפוי שוקולד עם שברי אגוזי לוז קלויים. כמו כן, בסגמנט חבילות הבית פרימיום יושקו שלושה מוצרים מרגשים: גלידת מילקה וניל וליבה בטעם שוקולד וגלידת מילקה קרמל עם ליבה בטעם שוקולד וכן מוצר לאוהבי OREO – גלידת פיינט אוריאו עם מיני אוריאו ושברי עוגיות,. חידוש תחת אקסטרים (Extreme) ,המותג המוביל בקטגוריית הטילונים עם טילון אקסטרים בייגלה מלוח. הטילון החדש כולל גלידת בייגלה עם ליבת קרם בייגלה ומטבע נוגט. בתחום ה-Wellness, מחזירה גלידות נסטלה העונה לבקשת הקהל את לה פרוטה (La Frutta), פירות אדומים – שלגון בטעם תות, דובדבן ואוכמניות. כמו כן, מאגדת מנגו-יוגורט לייט – שלגון בטעם מנגו-יוגורט עם 42 קלוריות בלבד לשלגון; מאגדות פרימיום - שלגון בטעם מסקרפונה תות בציפוי שוקולד לבן ושברי עוגיות בטעם חמאה ושלגון אייס קפה עם ריפל אספרסו בציפוי שוקולד חלב ושברי פקאן סיני. לאחר שניסינו: חלק מהטעמים בהחלט מפתיעים, מרעננים וחדשים וחלק הרגישו כמו עוד משהו שטעמנו בעבר. ציון: 7/10.

© גלידות נסטלה

שלגוני יופלה מבוססי פרי

"גלידות פלדמן" ותנובה מעמיקות את שיתוף הפעולה ביניהן ומשיקות לקראת הקיץ סדרת שלגוני יופלה חדשה, יופלה Freezy'' על בסיס פירות, אשר לראשונה תכלול 70% פרי אמיתי ותכיל כ-70 קלוריות בלבד ליחידה. הסדרה מכילה שלושה טעמים: יופלה תות, יופלה מנגו, ויופלה אננס קוקוס. לאחר שניסינו: מפתיעים וכל כך טעימים!!! אנו רגילים לצרוך יופלה חלבי, וכאן, על אף היותו פרווה - הטעם פשוט מושלם! חברי המערכת שטעמו העדיפו והמליצו במיוחד על האננס-קוקוס שהתגלה כשילוב מנצח. ציון: 9/10.

© באדיבות גלידות פלדמן

 

 בהכנת הכתבה השתתף דניאל קורזינר

תגיות
תגובות