Food feed: טירוף הפיסטוק מתרחב ומכונת הגלידה הביתית. adobestock

Food feed: טירוף הפיסטוק מתרחב ומכונת הגלידה הביתית

מכונת גלידה ביתית של נינג'ה, פתיבר עוגת גבינה ופיצות עם ספיישל גבינות מיוחד לשבועות • התנסינו במוצרים החדשים על המדפים, וזה מה שחשבנו עליהם!

NINJA CREAMI

מכונת גלידה ביתית של המותג המצליח והאהוב "נינג'ה". המכשיר החדש, בעל הממשק התפעולי בעברית, יכול להפוך כמעט כל מרכיב לגלידה, סורבה, מילקשייק, סמודי בול, ג'לאטו ועוד. המכשיר בעל טכנולוגיית Creamify עם פאנל תצוגה מתקדם בעברית ו-7 תכניות חכמות שעושות את העבודה בשבילכם בלחיצה אחת.

לאחר שניסינו: מודים שבהתחלה נלחצנו והיינו בטוחים שהדרך לגלידה או לתוצר כלשהו אחר, תהיה מסורבלת לתפעול ולהבנה, מנראות ראשונית כמעט וויתרנו והלכנו פשוט לרכוש גלידה מוכנה בעצמנו. אבל, ברגע שמרפרפים מעט בהוראות התפעול - מבינים כמה שזה פשוט, קל ונוח! ועוד יותר נוח כשהכל בעברית. כמה כיף שיש מוצר כזה שהושק בדיוק בעונת הקיץ החמה, כשכל מה שרוצים זה להתפנק בגלידה, בסורבה או אפילו במילקשייק טעים במיוחד. למכונת מצורפת חוברת מתכונים שתיתן לכם גם טיפים טעימים ויעלים, אך ברגע שקולטים את הוויב לגמרי יש יש חופשית וניתן להכין כמעט כל העולה על רוחכם וטעמכם הקולינרי. הופתענו לגלות כמה התוצר הסופי הוא מעולה ולא מבייש את הגלידריות האהובות עלינו בסביבה. מוצר נפלא, יעיל וכזה שנותן חוויה מספקת בליצור בעצמכם את הגלידה הטעימה שפנטזתם עליה. ציון: 10/10!

© באדיבות יחסי ציבור

גלידת עוגת גבינה פיסטוק

רשת הגלידריות 'גולדה' משיקה במהדורה מוגבלת גלידת עוגת גבינה פיסטוק וקולקציית פחזניות חדשה. לגבי הגלידה - מדובר בגלידת שמנת בטעם גבינת מסקרפונה עם קרם וחתיכות ביסקוויטים בתוספת רוטב ושברי פיסטוק. בנוסף, הרשת משיקה את הקולקציה השלישית במיוחד לשבועות - פחזניות של פינק גולדה בשני טעמים: בטעם קרם שוקולד בציפוי בייגלה מלוח- בצק רבוך בתוספת פירורי קראמבל קראנצ׳, במילוי קרם שוקולד עשיר וציפוי קרם בייגלה מלוח, ובטעם ניל - בצק רבוך עם פירורי קראמבל קראנצ׳ במילוי קרם וניל עשיר. לאחר שניסינו: טעמים שלגמרי כיף לאכול בשבועות ובכלל. הגלידה עונה היטב לטרנד הפיסטוק שחזר אלינו ונהננו מכל ביס. ציון: 9/10.

© באדיבות יחסי ציבור גולדה

פתיבר בטעם פיסטוק

בחג השבועות 2021, אסם השיקה את פתיבר פטל הורוד. לאחר ההצלחה הגדולה, באסם-נסטלה החליטו להשיק לחג השבועות הקרוב את אחד הטעמים הטרנדיים ביותר של השנים האחרונות- פיסטוק. פתיבר פיסטוק מאופיין בצבע ירקרק והוא מוסיף טוויסט מדהים לעוגת הגבינה והביסקוויטים המסורתית. לאחר שניסינו: ביסקוויט לא רע בכלל, אך לצד אלו שזיהו את טעם הפיסטוק, היו רבים שטענו כי הם לא מרגישים הבדל בטעם בכלל וכי זה לטענתם טעם של ביסקוויט רגיל. ציון: 7/10.

© סטודיו אסם

פתיבר פינוקים בטעם עוגת גבינה

עוד בגזרת הפתיבר: מוצר חדש ומיוחד שיעניק את הטוויסט לעוגות הגבינה והביסקוויטים הקלאסיות: פתיבר פינוקים בטעם עוגת גבינה. לאחר שניסינו: אכן השילוב המושלם בין ביסקוויט פתיבר פריך וטעים לקרם מפנק ועשיר בטעם עוגת גבינה. זהירות - ממכר! ובלי שתשימו לב תסיימו חבילה שלמה. ציון: 9/10.

© סטודיו אסם

פאפא ג'ונס בספיישל שבועות עם גבינות צרפתיות

"PAPA JOHN'S" משיקה ספיישל חגיגי לשולחן שבועות עם שלוש פיצות בשילוב גבינות פרמיום צרפתיות (שיהיו זמינות החל מרביעי הבא).

  • ספיישל צרפתית - פיצה על בסיס רוטב שום (ללא רוטב עגבניות), בצל סגול, גבינת קממבר ile de France, ריבת בצל, תערובת שתי גבינות איטלקיות. לאחר שניסינו: הפיצה המוצלחת ביותר מבין השלושה. פשוט טעימה, נאכלה ונבחרה על ידי רוב חברי המערכת. ציון: 9/10.

  • ספיישל סנט מור - רוטב עגבניות, גבינת מוצרלה, גבינת בושה עשבי תיבול Soignon, גבינת סנט מור Soignon וארטישוק רומאי. לאחר שניסינו: מומלץ לחובבי הארטישוק וסוגי גבינת הסנט מור. מי שפחות צורך את הטעמים הללו כנראה שפחות יתחבר, הטעמים קצת מוזרים לחיך זרה ובנוסף, הנראות של הפיצה לא הכי מעוררת תיאבון. ציון: 6/10.

  • ספיישל אמנטל טוויסט - פיצה על בסיס רוטב שום (ללא רוטב עגבניות), גבינת מוצרלה, גבינת אמנטל מונטבר וגבינת אמנטל נורמנטל ile de France, ופלפל פפרוצ'יני פיקנטי. לאחר שניסינו: הפיצה השנייה שהכי אהבנו ב"קולקצייה". טעימה, קלילה ובהחלט התבררה כשילוב מושלם. ציון: 8/10.

© אמיר מנחם, יחסי ציבור

פסטה אורקייטה - בצורת צדף

מותג הפסטה האיטלקי ברילה משיק לרגל חג השבועות סדרת מוצרים במהדורה מיוחדת
גולת הכותרת: פסטה אורקייטה - בצורת צדף: חלקה מבפנים ומחורצת מבחוץ שהופכת אותה למושלמת לאחיזת הרוטב. כמו כן המותג משיק: פסטה פפירי - פסטה במשטח מחוספס ובצורה מגולגלת, ופסטה אמיליאנה טליאטלה - פסטת ביצים שטוחה ורחבה, פסטה פליה א פיינו - פסטה שטוחה ורחבה, בשילוב תרד, פסטה קסטלאנה - צורתה המיוחדת שדומה לקונכיה. לאחר שניסינו: פסטה טעימה, נימוחה ובדיוק כפי שהבטיחו בהודעה - אכן אוחזת מושלם את הרוטב. עשה לנו טעם של עוד ושל איכות. ציון: 9/10.

© באדיבות יחסי ציבור
תגיות
תגובות