Food feed: הגאווה מגיעה למטבח. adobestock

Food feed: הגאווה מגיעה למטבח

המותג שהשיק מוצר גאה, ה"קורנפלקס הצהוב" מקבל טוויסט בטעם, מותגי החטיפים ששילבו כוחות והמסטיקים החדשים • התנסינו במוצרים החדשים וזה מה שחשבנו

סודהסטרים לגאווה

סודהסטרים משיקה מהדורה מיוחדת: מארז "Set All Your Colors Free" כחלק ממתמיכתם בקהילה הגאה. ומשיקה לרגל חודש הגאווה מארז במהדורה מיוחדת ’Set all your colors free’ ("לשחרר את הצבעים שלך"). המארז כולל את מכשיר ה- TERRA בצבע שחור ובגימור מט, עם בקבוק מאויר וחבילה של 8 טושים בצבעי הקשת, המאפשרים לצייר על המכונה והבקבוק, תחת הסיסמא "לשחרר את הצבעים האמיתיים שלך". כ- 20% מההכנסות של מהדורת הגאווה בישראל וברחבי העולם יועברו לארגון ILGA WORLD, ארגון בינלאומי למען זכויות חברי קהילת הלהטב"ק. צבעי הטושים במארז מייצגים את תתי הקבוצות בתוך קהילת הלהטב"ק. למעשה, סודהסטרים מעניקה לצרכנים את האפשרות לכתוב ולצייר את סיפורי הגאווה והדגלים הייחודים להם, וכך להתאים אישית את המכונות ואת הבקבוקים שלהם.

© סודהסטרים

לביבות גורמה

טבעול מרחיבה את המותג 'טבעול גורמה' עם סדרת 'לביבות גורמה' חדשות. במותג השיקו לאחרונה את הסדרה החדשה, בהשראת מטבח עולמי ומנות פופולריות וטרנדיות. לביבות בטטה עם נגיעה של קארי, לביבות סלק, לביבות כרישה, לביבות כרובית ותפוח אדמה. לאחר שניסינו: יש להן טעם בייתי, נימוח, כייפי ועל הדרך הן גם מצטלמות נהדר לסטורי! ציון: 8/10.

 

© סטודיו מרחב

קורנפלקס תות

תלמה מרחיבה את סדרת קורנפלקס בטעמים הכוללת את: קורנפלקס דבש, קורנפלקס וניל, קורנפלקס מייפל וקורנפלקס בננה – ומצרפת טעם חדש במהדורה מיוחדת: קורנפלקס תות. לאחר שניסינו: טעם חביב למדי, קצת משנה את הטעם הרגיל - אך לא את הנראות. כיף לנסות, היה טעים אבל זה מסוג הדברים שאנחנו לא באמת חוזרים ורוכשים לבד שוב ושוב. ציון: 7/10.

© סטודיו 0304

לחמית טעמי עולם

המותג ״לחמית״ מתרחב עם מהדורה מיוחדת של לחמיות בטעמי עולם: לחמית טעמי עולם בסגנון איטלקי לחמית טעמי עולם בסגנון ים תיכוני. לאחר שניסינו: למעשה חלק מהטועמים יותר העדיפו את האיטלקי וחלק את הים-תיכוני. האיטלקי היה עם טעם חזק ומורגש יותר, השום בלט שם - ולכן זה לא עבר בגרון לכולם, אלא רק לחובבים. הים-תיכוני היה יותר קרוב לטעם הרגיל של לחמית ולכן חלקנו העדפנו אותו. ציון: 8/10.

© סטודיו אסם

קיט קט לוטוס

שיתוף פעולה ייחודי בין המותגים האהובים Kit-Kat ולוטוס - וופל פריך עם שכבה מפנקת של קרם ושברי עוגיות לוטוס. לאחר שניסינו: על פניו אין מקום לטעויות, ואכן לא היו. מה בכל זאת הבעיה? שלא בדיוק הרגשנו מדי את טעם הלוטוס, אלא רק לקראת סוף החטיף. בטעימות ראשוניות החטיף מרגיש כמו קיט-קט רגיל, ורק בסוף מקבל טוויסט. היינו שמחים לחיזוק טעם הלוטוס לחובבים. ציון: 6/10.

© סטודיו אסם

מסטיק BOUNCE FIVE

FIVE, מותג המסטיקים, משיק סדרת מוצרים חדשה – FIVE BOUNCE בטעמים חדשים – טעם אבטיח וטעם מנטה עדינה. לאחר שניסינו: הצורה, המרקם, הנימוחות והטעם - לגמרי עושים את העבודה. אנו לגמרי אוהבים את המותג, וגם הפעם לא אכזב. עם זאת, היינו שמחים לרענון בטעמים כי מרגיש לנו שכבר טעמנו את זה. ציון: 7.5/10.

© באדיבות מרס ישראל 

הגולדה של ה-Life

רשת סופר-פארם ורשת גולדה משיקות מהדורה מיוחדת לפתיחת הקיץ הישראלי - שיתוף פעולה בו ישיקו את ה'גולדה של ה-Life': גלידת שמנת עם אסאי, שוקולד לבן ופירות יער. לצד זאת, מהדורה מוגבלת של מגוון מוצרי Life X GOLDA בהשראת העונה הקיצית תימכר בסניפי סופר-פארם הכוללת: צידנית, מגבת חוף, מוס רחצה, מגבונים מבושמים, מגבוני ריענון, מפיץ ריח, סבון ידיים ובקבוק שתייה. כמו כן, בסניפי גולדה יימכר מארז הקיץ. לאחר שניסינו: מרענן, חמוד, מפתיע והכי עושה חשק ללכת לים במיידי. ציון: 9/10.

 

© אדיר אסרף, באדיבות יחסי ציבור

 

 

תגיות
תגובות