קינוחים מהירים למסיבת יום הולדת. adobestock (אילוסטרציה)

קינוחים מהירים למסיבת יום הולדת

אם תיכף יש יום הולדת לילדים, לאמא ואבא, או אולי בכלל לעצמכם, כדאי לחשוב על קינוחים שישדרגו את המסיבה! העניין הוא, שכולנו אנשים עסוקים ולא תמיד יש זמן לעצור ולהכין קינוחים שלוקחים זמן רב. איזה מזל שיש כמה מתוקים שישדרגו כל אירוע ולוקחים דקות הכנה בלבד! עם המנות המתוקות האלה, אף אחד לא יידע שהתחלתם להתארגן רק רגע לפני האירוע. אז קדימה, בואו נתחיל

פרסומת:

 

מתכונים לכדורי שוקולד

 

כדורי שוקולד, הקינוח המטריף שהולך להיטרף בידי האורחים. בייחוד, אם מדובר בילדים, אבל בואו נודה באמת- גם מבוגרים מתים על הכדורים הקטנטנים והמתוקים האלו. מדובר במתכון פשוט במיוחד הכולל ביסקוויטים, שוקולד מריר, קקאו, סוכר, חמאה וחלב. מצרכים בסיסיים אלה נמצאים כמעט בכל בית, לכן אפילו לא תצטרכו לערוך קניות במיוחד. אם ברצונכם להגיש בגרסת פרווה, החליפו את החמאה בשמן או מרגרינה ואת החלב במים. אל תשכחו להוסיף מעל סוכריות צבעוניות, קוקוס או קקאו למראה משמח וחגיגי! 

 

אם תרצו לשדרג את הקינוח הקלסי, תוכלו לעשות זאת תוך דקות ספורות. אפשר להקפיץ את הכדור עם הפתעה מתחבאת בפנים. בין שלל ההפתעות ניתן להוסיף אגוזי לוז, או שוקולדים במרקם שונה כמו קליק או עדשים. אפשר בקלות להכניס כל תוספת שתבחרו לכדור וליהנות משדרוג נהדר. אם בא לכם להקפיץ את האווירה, השתמשו בסוכריות קופצות בתוך הבלילה. 

© adobestock

 

כאשר מדובר באירוע למבוגרים, תוכלו להכין גרסה מעט מתוחכמת יותר הכוללת כף וויסקי או ברנדי בתוך התערובת ותוספת מנת אספרסו. טעמים מודגשים אלו יקפיצו את המנה המתוקה ותוכלו לראות את הבעת ההפתעה של האורחים! כדי ליהנות מגרסה טבעונית נהדרת, תוכלו להחליף את החמאה והחלב בקרם קוקוס, שנותן טעם מעט עמוק יותר. ניתן להעשיר כל אחת מאופציות אלה באמצעות שימוש באחד מממרחי השוקולד המוכרים והאהובים, לא כתחליף לשוקולד מומס, אלא כתוספת מושחתת.

 

עוגיות מטריפות 

 

אם שמעתם על עוגיות אמסטרדם אתם כבר יודעים שמדובר בקינוח שפשוט אי אפשר להפסיק לאכול! בואו נגיד, שאת הכמות שתכננתם להכין- תכפילו או אפילו תשלשו. מדובר בעוגיות קראנצ'יות מבחוץ ונימוחות מבפנים-במילה אחת, יאמי. באופן מפתיע לטעמים המעולים, מדובר בדקות הכנה בלבד. מבחינת מצרכים, נצטרך סוכר לבן וחום, ביצים, חמאה כהה, קקאו, קמח לבן, אבקת אפייה, סודה לשתייה ותמצית וניל. ליצירת המילוי המשגע בחרו את השוקולד הלבן המועדף עליכם- ההמלצה שלנו היא להשתמש במטבעות או פרלינים, אך זה ממש לא מחייב. ליצירת מנה מתוקה זו נזדקק למיקסר ותנור. בתחילת התהליך נחמם את התנור על חום מאה שמונים מעלות. ונתחיל בהכנת הבלילה. שימו לב, את הבצק יש להכניס למקרר להתייצבות במשך כחצי שעה, לכן נצטרך מעט תכנון מראש. לאחר מכן, נכין שני כדורי בצק קטנים שאינם שווים בגודלם. את הגדול יותר נשטח על התבנית, נכניס לתוכו את השוקולד הלבן ונסגור באמצעות הכדור השני. נאפה במשך עשר עד שתים עשרה דקות, גם אם הן עוד נראות רכות- זה מתעתע ומומלץ להוציא אותם. נמליץ לאפות רגע לפני הגעת האורחים, כדי שיוכלו ליהנות מהארומה הנהדרת ולאכול אותן כשהן עוד חמות.

 

קינוחי כוסות

 

המנה המתוקה הזו תמיד נראית מרשימה ומושקעת. שימו לב, כי מדובר בהכנה מהירה במיוחד, אך נדרש זמן התייצבות וקירור שיש לקחת בחשבון. ניתן להגיש מגוון קרמים מתוקים ונהדרים בתוך כוסות הגשה, מדובר במנה אסתטית ונהדרת. הגרסה המומלצת שלנו כוללת שלוש שכבות- תות, ווניל ושוקולד. הגרסה החלבית כוללת שמנת מתוקה, אם תרצו להגיש פרווה או טבעוני פשוט השתמשו בשמנת צמחית. כל אחד מן הקרמים דורש שמנת מתוקה המשתלבת עם טעם נוסף. עבור השוקולד השתמשו בשמנת ושוקולד מריר. ממרח הווניל יצריך גם חלב, רגיל או צמחי ואבקת אינסטנט פודינג בטעם ווניל. קרם תות דורש תותים חתוכים גס, אבקת סוכר ואבקת פודינג. כדי ליצור את הקצפת המושלמת מכל טעם, תזדקקו כמובן למקציף. מדובר בזמן הכנה והקצפה מהיר במיוחד. ניתן כמובן לגוון עם טעמים רבים ושונים. בסיום התהליך, סדרו שכבות אחידות ויפות בכוסות ההגשה, עטפו בניילון נצמד והעבירו למקפיא. כדאי להוציא מספר דקות לפני הגעת האורחים. אף אחד לא יאמין שזה לקח לכם רק דקות בודדות, כך שאתם ממש לא חייבים לגלות, פשוט תיהנו מהפרצופים המתענגים והמחמאות. שיהיה במזל טוב!