Food feed: המשקאות החדשים של הקיץ. adobestock

Food feed: המשקאות החדשים של הקיץ

טעמים מסתוריים, פיצת שף חדשה, קפה קר לקיץ וגלידות מפנקות במיוחד • התנסינו במוצרים החדשים על המדף וזה מה שחשבנו!

פיצת שף

("פיצה האט" והשף גיא גמזו משיקים שיתוף פעולה נוסף - פיצת פרסקה - פיצת שף עם איטלקית, משפחתית מבצק דק, עם בסיס של רוטב שמנת שום וכדור מוצרלה פרסקה. לאחר שניסינו: טעים במיוחד! אין יותר מדי הבדל משמעותי בטעם מהפיצה הרגילה, אבל אכן טעימה מאוד ועושה חשק לעוד ועוד ביסים! ציון: 9/10.

© יניב כהן

פאנטה זירו בשני טעמים מסתוריים

Fanta Zero משיקה שני טעמים סודיים שאינם מצוינים על גבי האריזה וטעמם ייחשף בעזרת חוש הטעם ובמהלך פעילויות ניחושים ורמזים אשר יופיעו ברשתות החברתיות וQR- קוד על גבי הבקבוקים. לאחר שניסינו: לא כל כך הצלחנו לזהות את הטעמים, אחד מהם היה קצת לימוני אבל עדיין מסתורי. ציון: גימיק חמוד, אבל נשמח לדעת מה אנחנו שותים! 8/10.

© באדיבות יחסי ציבור

Nespresso - תערובות חדשות מסדרת Reviving Origins

הפעם: תערובות מקונגו ואוגנדה סדרת תערובות הקפה Reviving Origins של Nespresso, מדובר בחלק מתוכנית שנועדה להחיות את תהליך ייצור הקפה באזורים אשר ספגו פגיעה בתוצרת הקפה, ולהחזיר לחיים תערובות קפה נדירות. לאחר שניסינו: טעם חזק, מעולה, מרענן ומעורר - בדיוק כמו שרצינו! ציון: 8/10.

© יחצ חול

קיץ ברזילאי בכוס הקפה

עוד בגזרת נספרסו - השנה מצטרפת לסדרת הקפה הקר ולתערובת הקוקוס האהובה, גם תערובת לימונענע, בדיוק כפי שנהוג בברזיל להוסיף לימון לכוס הקפה. לאחר שניסינו: מפתיע זאת בדיוק המילה. חלק מהצוות אהב וחלק לא... ציון: 7/10.  

© באדיבות יחסי ציבור

POWERADE Zero בטעם אננס

מותג משקאות הספורט (פאווראייד), משיק בישראל Powerade Zero בטעם אננס. המשקה החדש הוא ללא סוכר ומכיל קפאין, על כן מומלץ לצרוך אותו דווקא לפני אימון על מנת לקבל "בוסט" של אנרגיה. לאחר שניסינו: אנו לא מחובבי משקאות הספורט, אבל אכן מדובר בטעם שעשה עבודה מצויינת. ציון: 8/10

© באדיבות יחסי ציבור

מגנום דאבל לבן עוגיות!

מגנום דאבל לבן עוגיות: שלגון שמנת בטעם שוקולד לבן עם ריפל בטעם שוקולד מצופה בקרם קקאו ובציפוי המכיל שוקולד לבן מעולה עם שברי עוגיות. לאחר שניסינו: הכל טעים, אך אהבנו בעיקר את הציפוי בחוץ ואת עיצוב הספירלה הפנימית. עם זאת, הכל היה מתוק מדי (יש שיאהבו ויש פחות). ציון: 8/10.

© סטודיו 0304

פיינטים קליק

גלידת שטראוס יוצאת בסדרת פיינטים חדשה בשיתוף מותג השוקולד "קליק!". מדובר  במהדורה מיוחדת ב-3 טעמים עם גלידת שמנת וכדורים. שוקולד לבן קרם עוגיות: גלידת שמנת בטעם שוקולד לבן עם ריפל בטעם קרם עוגיות בתוספת כדורים פריכים בציפוי שוקולד חלב ושוקולד לבן וניל | קרמל מלוח: גלידת שמנת בטעם וניל עם ריפל בטעם קרמל מלוח בתוספת כדורים פריכים בציפוי שוקולד חלב | שוקולד בננה: גלידת שמנת בטעם שוקולד עם ריפל בטעם בננה בתוספת כדורים פריכים בציפוי שוקולד לבן. לאחר שניסינו: פייר? היינו סקפטים! אבל בהחלט הטעמים היו מעולים, מפתיעים ונזללו במהירות במערכת. הכי מוצלח בעינינו הוא הקרמל מלוח, אך כל השלושה היו נפלאים. ציון: 9/10.

© סטודיו 0304

Snickers בפעילות  עם אפליקציית Spotify 

מותג השוקולד Snickers בפעילות משותפת עם אפליקציית Spotify - רוכשים Snickers (חטיף בודד או מאגדת), סורקים את ה- QR קוד ובוחרים פלייליסט מותאם אישית: "אתה לא עצמך כשאתה רעב", לרגל החזרה לשגרה ולמסלול החיים.

© באדיבות יחסי ציבור

 

 

תגיות
תגובות