Food feed: גלידה בטעם פנינים שחורות. adobestock (אילוסטרציה)

Food feed: גלידה בטעם פנינים שחורות

טעמי גלידה חדשים, חליטת משקה קר מרעננת, החטיפים המלוחים משיקים מותג מתוק והמשקאות שהפתיעו אותנו • התנסינו במוצרים החדשים על המדף וזה מה שחשבנו!

הטעמים החדשים של לג'נדה

רשת הגלידריות משיקה טעמים חדשים - גלידת פנינים שחורות, גלידת אגוזי מקדמיה וגלידת פיסטוק קראנץ'. לאחר שניסינו: גלידת מיני פנינים שחורות ווניל שחור – גלידת וניל בשילוב מיני פנינים שחורות מתוקות ה"מתפוצצות" בפה. הטעם היה לא ברור מבחינתנו ומרקם הפנינים קצת היה "חילזוני" בפה. גלידת אגוזי מקדמיה – גלידת וניל מדגסקר בשילוב אגוזי מקדמיה קראנצ'ים וקרמל - טעם מוצלח אך לא מפתיע |  גלידת פיסטוק קראנץ – גלידת פיסטוק בשילוב קרם פיסטוק ופניני שוקולד לבן - הטעם המוצלח מהשלושה, פסיטוקי, טעים, תואם את הטרנד. ציון כולל: 7/10.

© יואב גולדברג, באדיבות יחסי ציבור

חליטת משקה קר

ויסוצקי מרחיבה את מגוון החליטות לכבוד הקיץ עם חליטה חדשה למשקה קר בטעם אפרסק, במהדורה מוגבלת. לאחר שניסינו: קליל להכנה, טעים ומרענן. ציון: 8/10.

© יוסי מור, באדיבות יחסי ציבור

מתרחבים למתוקים

מותג החטיפים המלוחים POOF מתרחב לראשונה לקטגוריית המתוקים ומשיק תחת המותג SWEET POOF סדרת מוצרים חדשה – 'ענני שוקולד'. ענני השוקולד של SWEET POOF הם חטיף תירס מצופה שוקולד, הכולל שני טעמים – שוקולד חלב ומיקס של שוקולד לבן וחלב. לאחר שניסינו: חביב בהחלט, נשנוש ביניים, אבל לא עפנו עליו עד כדי כך שהיינו הולכים לרכוש בעצמנו. ציון: 6/10.

© באדיבות יחצ פוף

תפוח, חמוציות, אוכמניות

סדרת משקאות Fruit&Veg מוסיפה סדרה טעם חדש: תפוח, חמוציות, אוכמניות. ללא תוספת סוכר, ללא ממתיקים מלאכותיים, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל. מכיל ¾ תפוח, ¾ כוס חמוציות, 16 אוכמניות ומים. לאחר שניסינו: הופתענו לטובה! חשבנו שנקבל טעם "משעמם", אבל הופתענו לקבל משקה מרווה שאפילו עש הלנו חיוך על הפנים. ציון: 9/10.

© סטודיו יפאורה

גרנולה חדשה

תלמה מרחיבה את סדרת גרנולה PROTEIN ומשיקה טעם חדש – תפוח וקינמון. הגרנולה החדשה מכילה כ-25% חלבון. לאחר שניסינו: אין מקום לטעויות, גם הפעם עשו עבודה טובה וטעימה. ציון: 8/10.

© באדיבות יחסי ציבור, יפה אפרתי

אריזה גדולה יותר

'מלטיזרס' הוצע עד עכשיו ברשתות השיווק בישראל באריזות אישיות של 38 גרם לפינוק אישי. כעת, הוא מגיע גם באריזה גדולה 135 גרם. לאריזה מצורפת מדבקת סגירה המאפשרת שימוש חוזר.

© באדיבות יחסי ציבור

בקבוק תרמי

חברת ארקוסטיל מציגה בקבוק נירוסטה תרמי מעוצב השומר על קור המשקה למשך 24 שעות ועל חום המשקה למשך 12 שעות. הבקבוק התרמי הינו בקבוק שתייה רב פעמי המגיע במגוון עצום של צבעים ועיצובים שיתאים גם לריצה וגם סתם ליום יום. הבקבוק עשוי מפלדת אל-חלד (נירוסטה) איכותית עם דופן כפולה ובידוד ואקום השומר לאורך זמן על טמפרוטורת המשקה. הבקבוק מתאים לשתייה חמה או קרה ובעל פייה רחבה להכנסת קוביות קרח. מכסה הבקבוק בעל הברגה רחבה לאטימות מוחלטת ומניעת נזילות באופן מוחלט. הבקבוק קל לניקוי עמיד ולא מחליד וידידותי לסביבה ומיוצר בטכנולוגיית ואקום מבודד המקנה עד 24 שעות של שמירת טמפרטורה קרה ועד 12 שעות טמפרטורה חמה. הבקבוק קל לניקוי, שטיפה ידנית בלבד, אין להכניס את הבקבוק למקפיא. מגיע בשני גדלים: 500 מ"ל ו-750 מ"ל | מחיר: 69.90 ₪ לבקבוק 500 מ"ל.

© מאגר תמונות מילניום מרקטינג
תגיות
תגובות