Food feed: טעמנו את הקולה בטעם אבטיח-תות של DJ מרשמלו. באדיבות יחסי ציבור, קוקה קולה ישראל

Food feed: טעמנו את הקולה בטעם אבטיח-תות של DJ מרשמלו

פיצות במחוות לכריכים אמריקאיים, החטיף הבריא שלא הורגש כמו חטיף בריא, הקינוחים הצרפתיים שכבשו אותנו והמשקה שלא בטוח שכולם יאהבו • התנסינו במוצרים החדשים וזה מה שחשבנו

 

קוקה-קולה בשיתוף פעולה עם Marshmello

קוקה-קולה משיקה קוקה-קולה ZERO בטעם אבטיח-תות בפחית מעוצבת וייחודית. הפחית וטעם המשקה החדש נבחרו ועוצבו בשיתוף פעולה עם ה-DJ הבינלאומי 'Marshmello'. לאחר שניסינו: על פניו נשמע קצת שילוב הזוי, אבל לגמנו בכל זאת - ולא שנאנו את זה. ובכן, לא מדובר בטעם שהיינו רוכשים בעצמנו, אבל אם זה היה מונח על השולחן - בהחלט היינו ממלאים לעצמנו איזו כוס. הריח מעולה, הטעם תעשייתי קצת אבל לא גרוע (אם כי חלק מחברי המערכת לא עפו על זה), ועדיין טעם ה"קולה זירו" מורגש. ציון סופי: 7.5/10

© באדיבות יחסי ציבור קוקה קולה ישראל

פיצה במחווה לכריכים האמריקאיים

החל משבוע שעבר, בו ציינו את יום העצמאות האמריקאי, רשת "PAPA JOHNS", החליטה לחדש בתפריט פיצות שכולו במחווה לכריכים מאמריקה. 1. צ'יזי טונה - פיצה המבוססת על כריך הטונה מאלט הפופלרי באמריקה. בסיס רוטב ברביקיו (ללא רוטב עגבניות), פלייקים של טונה איכותית, פלפל אדום וירוק, בצל סגול, גבינת אמנטל, גבינת מוצרלה ומעל התבלין הסודי של פאפא. 2. ברביקיו סלופי ג'ונס – פיצה המבוססת על כריך הסלופי ג'ו המפורסם עם בסיס רוטב עגבניות, קראמבל בשר, בצל לבן, פלפל אדום וירוק, גבינת מוצרלה וזילוף נדיב של רוטב צ'דר וברביקיו. 3. הוט-דוג שיקאגו סטייל - טוויסט לכריך המקסוול האמריקאי עם נקניקיות בקר, נגיעות של ריבת בצל, גבינת מוצרלה וזילוף קרם חרדל מעודן. 4. – Peanut Butter & Jam rolls - שמונה יח' של בצק טרי אפוי בתנור עם חמאה וזילוף חמאת בוטנים קרמית וריבת תות עשירה. לאחר שניסינו: פיצת הטונה הייתה מעולה! אך לא ראינו הבדל בין פיצה עם תוספת טונה לזו, הסלופי ג'ונס חביבה וטעימה, הוט דוג - מוצלחת ומפתיעה. ציון: 7.5/10.

© אמיר מנחם

סדרת השקשוקות החדשה

זיתא, המותג המתמחה בייצור שמן זית כתית וזיתי מעדניה, משיק סדרה קולינארית חדשה: סדרת השקשוקות עם מגוון ירקות ותוספות. ארבעה מוצרים בטעמים ייחודיים עם תוספות מיוחדות: שקשוקה עם חצילים צלויים, שקשוקה עם קוביות ארטישוק, שקשוקה ירוקה עם תרד וזוקיני, לצד שקשוקה קלאסית עם פלפלים צלויים. לאחר שניסינו: מוצר מפתיע, בייתי ושלא ברור לנו איך לא קרה קודם. מושלם לעצלנים שבינינו או לבני הנוער בחופש שמחפשים להכין צהריים כשההורים בעבודה. ציון: 8/10.

© באדיבות זיתא

סידרת פיטנס מולטיגריין

אסם-נסטלה מרחיבה את סידרת פיטנס מולטיגריין ומשיקה: חטיף פיטנס עם חומוס בטעם שמנת בצל וחטיף פיטנס עם עדשים כתומות בטעם בצל מקורמל ו-119 קלוריות לשקית. לאחר שניסינו: פייר? לא מרגיש כמו חטיף בריאות מרוב שזה טעים! ציון: 9/10.

© סטודיו אסם

 יום הבסטיליה

ב-14 ביולי, היום בו התרחשה נפילת הבסטיליה, מציינים את יום העצמאות והחג הלאומי של צרפת. לרגל יום הבסטליה, הצוות המקצועי של אמני הפטיסרי והקונדיטורים של בוטיק סנטרל ייצרו בשיתוף פעולה עם חומרי הגלם של "סוגת", סדרת קינוחים המצדיעה לקלאסיקות צרפתיות. אקלרים ממולאים בקרם פטיסייר עשיר (14 ש"ח) , מקרונים צבעוניים (6 ש"ח ליח'), באבא א רום בכלי זכוכית (32 ש"ח), מילפיי (29 ש"ח), פס סאנט-א-נורה (74 ש"ח), משולש אופרה אישי (29 ש"ח), פריז ברסט (24 ש"ח), פטיפורים שובי לב (7 ש"ח ליח'). לאחר שניסינו: בהחלט מדובר באווירה צרפתית ובקינוחים כל כך טעימים שעשו חשק לזלול הכל. ציון: 9/10.

© טל סיון צפורין, באדיבות יחסי ציבור

סדרת צ'אי קר בכוסות אישיות

שיתוף פעולה ראשון בין ויסוצקי ותנובה, במסגרתו החברות השיקו סדרת משקאות תה קר עם חלב טרי, צ'אי (תה שחור עם תבלינים), בכוסות אישיות. הסדרה החדשה כוללת שלושה טעמי צ'אי, המבוססים על מיצוי תערובות תה ייחודיות: צ'אי מסאלה, צ'אי קרמל וצ'אי ורדים. לאחר שניסינו: ובכן, יותר מתאים למי שחובב צ'אי עם חלב, אלו שלא - קצת יתקשו עם הטעם. ציון: 5/10.

© צילום יוסי מור

פיצה EXTRA

לאחר ההשקה המוצלחת של הפיצה הסיצליאנית המדוברת, דומינו'ס פיצה מרחיבה את תפריט הפיצות עם פיצה חדשה המציעה את השילוב בין בצק, גבינה ורוטב –  "פיצה EXTRA". הפיצה החדשה שודרגה לגודל 16 אינץ' (לעומת משפחתית בגודל 14' אינץ) ומציעה גם אקסטרה טעם ואקסטרה גבינה. הפיצה מגיעה עם שני מטבלים מרעננים  - דיפ איולי שיפקה ודיפ פסטו משובח. מחיר של 79.90 ש"ח (משפחתית אקסטרה + 2 דיפים). לאחר שניסינו: הפיצה אכן טעימה, אבל לא הרגשנו יותר מדי אקסטרה טעם, אלא רק בגודל (במקביל אכלנו גם את המגש "הרגיל" והשוונו). מאוד נהננו לאכול אותה יחד עם הדיפים הנלווים. ציון: 7.5/10.

© דן פרץ
תגיות
תגובות