Food feed: איזה טעם יש למיניונים?. Tulip Entertainment

Food feed: איזה טעם יש למיניונים?

ממרח טבעוני במקום מיונז, מיני עוגיות חלומיות, גלידה בטעם חד קרן והחלב של הקורנפלקס וגם רטבים מושלמים • התנסינו במוצרים החדשים על המדף וזה מה שחשבנו עליהם!

 

ממרח טבעוני

המותג Hellmann's משיק ממרח טבעוני, ללא צבעי מאכל,. לאחר שניסינו: פתרון מושלם למי שלא יכולים לאכול מיונז בגלל טבעונות או סיבות אחרות. מעולה לסלטים, כריכים ועוד. ציון: 9/10.

 

© באדיבות יחסי ציבור

ברנפלקס קרנצ'ים  – דבש וקינמון

תלמה משיקה מוצר חדש במשפחת "ברנפלקס קרנצ'ים": דגנים מחיטה מלאה ושיבולת שועל מלאה ללא תוספת סוכר בטעם דבש וקינמון. בנוסף, לאור הביקוש, תלמה החליטה להחזיר למדפים את ברנפלקס קרנצ'ים בטעם מייפל. לאחר שניסינו: אחד הטעימים! נהננו מכל ביס, עם חלב, בלי חלב, סתם כנשנוש - פשוט הוקסמנו לטובה. ציון: 9/10.

© באדיבות יחסי ציבור תלמה

גלידה צהובה

רשת גולדה השיקה מהדורה ייחודית בשם "הגולדה הצהובה", תוך חיבור ספונטני לטרנד הצהוב שתפס תאוצה בישראל ובעולם בשבועות האחרונים. הגולדה החדשהמגיעה עם גביע ייעודי, גם הוא בצבע צהוב. רכיבי המהדורה הצהובה אומנם נשמרים בסוד, אבל אנחנו זיהינו מרכיב אחד מפתיע - שקדי מרק! ותאמינו לנו, שזה דווקא טעים... בקיצור, אם רציתם לדעת איזה טעם יש למיניונים - כנראה שבדיוק זה! ציון: 8/10.

© מיי סושיאל

קרמוגית מיני'ס

מותג קרמוגית של אסם-נסטלה משיק את שני הטעמים האהובים של: בייגלה מלוח וקרמל מלוח, עכשיו בגרסה חדשה של קרמוגית מיני'ס: עוגייה קטנה מאוד. לאחר שניסינו: בהחלט טעים, נזלל בקלות, בא טוב עם הקפה ועם כל דבר בערך... נאלצנו להעביר את זה לשולחן אחר רק כדי לא להמשיך ולזלול לאורך היום. ציון: 9/10.

© סטודיו אסם

גלידות חדשות של שטראוס

בשטראוס השיקו מגוון גלידות חדשות: בהתאם לטירוף הפיסטוק - Goodiz - פיסטוק ושוקולד. השלגון החדש הינו שלגון שמנת מופחת שומן וקלוריות, בטעם פיסטוק עם ריפל בטעם שוקולד מריר וציפוי חלקי של שוקולד חלב מעולה - לאחר שניסינו: טעם הפיסטוק היה חזק מדי, ברמה תעשייתית ופחות התחברנו. ציון: 5/10 | קרמיסימו משיקים שני טעמים חדשים - גלידה בטעם "החלב של הקורנפלקס" – מעדן קפוא בטעם חלבי בתוספת שבבי שוקולד חלב ופתיתי תירס מצופים שוקולד חלב - לאחר שניסינו: טעם חביב, חמוד אבל לא משהו שהצלחנו 'לעוף' עליו. ציון: 7/10 | גלידה בטעם "חד קרן" - גלידה בשלושת צבעי חד קרן ובטעמים: מעדן קפוא בטעמי תות שדה, בננה ווניל. לאחר שניסינו: צבעים מגניבים, טעם לא כל כך מיוחד, אבל בהחלט טעים. ציון: 7/10 | "גלידונית" בטעם תות שדה - גלידה בשומן צמחי בטעם תות שדה בציפוי מכיל שוקולד חלב. לאחר שניסינו: טוויסט מגניב, הטעם - רק לחובבי שילובי השוקולד והתות. חלק אהבו וחלק פחות. ציון: 7/10.

© סטודיו 0304

קופסאות האוכל ללימודים

לקראת החזרה ללימודים בסוף החודש הבא: סדרת המוצרים Sistema to go מציעה את סדרת הקופסאות והאחסוניות מפלסטיק מוצרי סיסטמה עשויים מחומרים בטוחים לשימוש ומיועדים לאחסון, להקפאה לבישול, וחימום מזון במיקרוגל. כל הפריטים בקוקלציה מותאמים לאחסון מודולרי (נערם) לניצול מרבי של שטח האחסון בארונות המזווה, במקרר ובמקפיא. בסדרה ניתן לראות מגוון קופסאות אוכל ובקבוקי שתייה.

© מאגר תמונות מילניום

רטבי "הסדרה הישראלית"

חברת המזון יכין משיקה את "הסדרה הישראלית", הכוללת ארבעה רטבים מעגבניות וירקות ישראליים המגיעים באריזה מעוצבת מפח הידידותית לסביבה. הסדרה הישראלית מציעה ארבעה רטבים - 

  • רוטב פסטה – הטעם הפופולארי ביותר במדף הישראלי

  • רוטב פיצה – רוטב עגבניות עשיר בבזיליקום

  • רוטב שקשוקה – רוטב פיקנטי מתובל המבוסס על עגבניות מהשדה הישראלי

  • רוטב חֲארִיפָה – רוטב פיקנטי מפלפלים וירקות המבוסס על טעמי המגרב הצפון אפריקאי

לאחר שניסינו: מוצלחים לגמרי! מדוייקים, קליליים להכנה וטעימים. אין ספק שנרכוש שוב. ציון: 9/10.

© סטודיו אורית חן צדוק

משטח חיתוך חד פעמי

מותג עזרי המזון קוקי, משיק לראשונה בישראל מוצר חדשני וייחודי - משטח חיתוך חד פעמי, המתאים לחיתוך בשר, דגים, ירקות, פירות ועוד. המשטח מתאים לשימוש ישיר על כל משטח או קרש חיתוך, ובעל צד מחוספס למניעת החלקת המזון.  

© באדיבות יחסי ציבור

 

תגיות
תגובות