מעשנת בשר חוויה קולינרית מסובבת ראשים. מעשנת בשר - קולינריה מסובבת ראשים

מעשנת בשר חוויה קולינרית מסובבת ראשים

פרסומת

מעשנת בשר – קולינריה מסובבת ראשים

כל מי שאי פעם אכל בשר שעושן במעשנת בשר יודע, שזו חוויה שונה לחלוטין מ"סתם" בשר. הארומה שהעשן הכחול עוטף בה את הבשר – אין דומה לה. וכיום, ניתן לשנות את הארומה לפי טעמכם האישי. העולם משתדרג מיום ליום, ועולם הקולינריה מתקדם אל עבר העתיד. ובעתיד אנחנו רואים שמעשנות בשר הן ה"על האש" החדש. 

מה עושה מעשנת בשר?
בקצרה, מעשנת בשר משנה את החוויה הקולינרית לחלוטין. בפירוט - מעשנת בשר מחליפה את טעם הפחמים של מנגל רגיל בארומה מדהימה של עצים או שבבי עץ לעישון, בכך שמניחים את הבשר במעשנה, מדליקים אותה על הטמפרטורה הרצויה, סוגרים אותה עם שבבי העץ ומניחים לבשר להתבשל במשך שעות ארוכות ללא דאגה, בעזרת אביזרים מיוחדים ותכונות מיוחדות של מעשנות הבשר שידאגו לכם לראש שקט ואוכל טעים ברמה גבוהה ביותר. 

מה זה "שבבי עץ לעישון"?
אם דיברנו על העתיד הקולינרי, שבבי עץ לעישון זה לגמרי זה. השבבים מתפרקים במהירות מותאמת לטמפרטורה ולמשך הזמן הארוך שבחרתם לעשן את הבשר שלכם בו, ונותנים ארומה מושלמת לבשר. המהפך המדהים שאנחנו מתרגשים לגביו הוא שכיום קיימים בשוק שבבי עץ לעישון בטעמים שונים שנותנים לבשר ארומה עדינה בטעם לבחירתכם. חשוב לציין שהטעם של השבבים לא משתלט על טעם הבשר, הוא מספק ארומה עדינה שעוטפת את הבשר המעושן בצורה מושלמת בכל ביס וביס. 

Traeger Grills – משנים את עולם הבשר
אם אתם עדיין לא מכירים את חברת "טרייגר גרילס", כדאי שתכירו. החברה מספקת מעשנות בשר בדגמים שונים באיכות הגבוהה בארץ, שבבי עץ לעישון במגוון טעמים, אביזרים וציוד לגרילים ומעשנות בשר, מדריכים לעישון בשר, מתכונים ושלל דברים אחרים שיהפכו את החוויה שלכם ללא פחות ממושלמת. 

רוצים לדעת עוד? היכנסו לאתר של  Traeger Grills בכתובת https://www.traegergrills.co.il/ או בקרו בחדר התצוגה שלנו בכתובת יד חרוצים 6, נתניה על מנת לראות בעצמכם על מה מדובר ולמה אנחנו כל כך מתלהבים. נציגי השירות של החברה זמינים לכם בטלפון מספר 1800-10-12-84 או במייל בכתובת info@tragergrills.co.il
החיפוש שלכם לחווית בשר אמיתית נגמרה – עם טרייגר גריל אין טעם בגריל אחר!

© מעשנת בשר - קולינריה מסובבת ראשים