Food feed: טעמנו את משקה הקוביות החדש. adobestock (אילוסטרציה)

Food feed: טעמנו את משקה הקוביות החדש

גלידת הפיסטוק של מקדונלד'ס, תרסיסי שמן זית בטעמים, קינדר שולפים את הקלף המנצח שלהם ומה חשבנו על משקה הקוביות החדש?

 

גלידה פיצוץ בטעם פיסטוק, ספייסי מק צ'יקן ורוטב קארי

מקדונלד'ס השיקה לאחרונה שני מוצרים חדשים - לאור ההצלחה לה זוכה גלידת פיצוץ בטעם פיסטוק ב-10 סניפי 'מק גלידה', כעת היא מוצעת גם בכל סניפי מקדונלד'ס שמוכרים גלידה, כולל פרימיום שייק פיסטוק. לאחר שניסינו: טעים ממש! טעם פיסטוקי מעולה, והכי זללנו בכיף ובהנאה! ציון: 9/10 | ספייסי מק צ'יקן ורוטב קארי -  לפני כחודש, מקדונלד'ס השיקה מחדש את המנה האהובה משנות ה-90, המק צ'יקן. כעת, לאור הביקושים, התווסף לתפריט גם ספייסי מק צ'יקן, עם רוטב רויאל חריף. גם המק נאגטס והקראנצ'י צ'יקן יתחדשו החל ברוטב קארי חדש. לאחר שניסינו: טעים, חריף (שימו לב!), לגמרי עשוי טוב מאוד. ציון: 9/10.

© מקדונלדס ישראל

תרסיסי שמן זית במגוון טעמים

עץ הזית משיק סדרת תרסיסי שמן זית כתית מעולה במגוון טעמים: צ'ילי, לימון ושום. הסדרה החדשה מיוצרת באיטליה ומציעה שלושה תרסיסי שמן זית כתית מעולה ואיכותי המכילים חומרי טעם וריח טבעיים. לאחר שניסינו: פייר? ניגשנו לזה בהיסוס אבל עם מלוא הסקרנות! האזכור של הטעמים לגמרי מוסיף ומגוון, ויש מצב שמצאנו את הטרנד הבא במטבח. ציון: 8/10.

© באדיבות עץ הזית

פריגת קוביות פרי ואלוורה

המותג פריגת משיק את סדרת המשקאות האכילה שלו לקיץ -  פריגת קוביות בתוספת מרכיבי פרי ואלוורה בשני טעמים חדשים: בטעם פינקולדה (ללא אלכוהול) עם קוביות ג'ל קוקוס וטעם מלון עם קוביות אלוורה. לאחר שניסינו: טעם הפינקולדה עם קוביות הקוקוס - לדעתנו מתאים יותר לחובבי הקוקס משום שטעמו חזק ממש ומשתלט על הכל.  טעם המלון עם האלוורה - אכן היה חמוד וטעים, אבל לא משהו שלא טעמנו קודם. ציון משוכלל: 7/10.

© באדיבות פריגת

Kinder Cards

קינדר נכנס לראשונה בישראל לקטגוריית העוגיות ומשיק את קינדר קארדס – עוגייה בעלת שתי שכבות וופל פריכות, בשילוב שני קרמים רכים של חלב וקקאו. לאחר שניסינו: וואו! כמה שזה טעים, נימוח ושוקולדי! יצא לנו לטעום את הקינדר הזה בעבר, אבל אין ספק שהוא פשוט חייב לקבל יותר יחס! ציון: 9/10.

© פררו

ממחזרים

רגע לפני שנת הלימודים החדשה: קבוצת עזריאלימעודדת לאמץ שינוי קטן ולהחליף את החד פעמי ברב פעמי! 50 אלף בקבוקים בקניוני עזריאלי ברחבי הארץ עבור מי שמוריד את הקופון באפליקציית עזריאלי.

© מתוך אתר עזריאלי

בקבוקי שורש רב פעמיים

הבקבוקים של שורש לשנת 2022 מגיעים עם פקק חדשני וקל לתפעול, ללא הברגה- קליקסיל CLICKSEAL™ נפתח במהירות, אוטם את הבקבוק בקליק ומאפשר זרימת מים גבוהה בעת השתייה, אשר פותח בשורש והינו פטנט רשום. 

 

© באדיבות יחסי ציבור

 

תגיות
תגובות